نقشه ربودن دختر جوان در تهران برملا شد اعترافات تکان دهنده یک قاتل| اشتباهی دوستم را به قتل رساندم! سالانه ۱.۵ میلیون تن ظروف یکبارمصرف در کشور استفاده می‌شود تجاوز به زن جوان توسط مشاور قلابی کسب‌وکار آتش سوزی منزل مسکونی در بلوار عبدالمطلب مشهد (۲۱ تیر ۱۴۰۳) مشاهده دود از فراز یک بانک در بولوار سجاد مشهد+ جزئیات کشف یک تن تریاک توسط مرزبانی سراوان (۲۱ تیر ۱۴۰۳) دستگیری عاملان حمله شبانه به سوپرمارکت در مشهد (۲۱ تیر ۱۴۰۳) راهکار‌هایی ساده برای ساخت مغز کودک در بهار امسال، میزان مصرف آب در مشهد ۲.۵ درصد کاهش یافت لباس‌های مشکی را چگونه بشوییم تا بور نشوند؟ | بهترین دما برای شستن لباس‌های مشکی احتمالا سال ۲۰۲۴ گرم‌ترین سال ثبت‌شده در تاریخ جهان باشد + جزئیات محکومیت بیش از ۶میلیارد دلاری آمریکا به دلیل تحریم بیماران پروانه‌ای ایران پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ٢١ تیر ١۴٠٣) | کاهش دمای ۴ تا ۵ درجه‌ای در استان ویدئو | بوسیدن مار کبرا توسط جوان تایبادی رفع مشکل نبود آب در شهرستان میان‌جلگه تا پایان امشب (۲۱ تیر ۱۴۰۳) مرگ ۳ نفر در اثر واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور بم -کرمان (۲۱ تیر ۱۴۰۳) هشدار پلیس فتا درباره کلاهبرداری‌ها در پوشش محرم نقشه وحشتناک زن معتاد در مشهد برای اخاذی از مردان + عکس آب یخ سبب بروز کبد چرب می‌شود؟ چند نکته برای مراقبت از «کودکان با نیاز‌های ویژه» در منزل
سرخط خبرها

آمار کرونا در ایران ۱۵ آبان | ۴۰۶ فوتی جدید و وخامت حال ۵۴۷۲ نفر

  • کد خبر: ۴۸۸۹۳
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
  • ۱
آمار کرونا در ایران ۱۵ آبان | ۴۰۶ فوتی جدید و وخامت حال ۵۴۷۲ نفر
بنا بر اظهارات سخنگوی وزارت بهداشت از دیروز تا امروز (۱۵ آبان ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸۷۷۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۲۷۸۹ نفر از آنها بستری شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر لاری اعلام کرد: بدین ترتیب مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶۵۴ هزار و ۹۳۶ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۰۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۶ هزار و ۹۸۵ نفر رسید.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون ۵۰۵ هزار و ۲۸۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند اظهار کرد: ۵۴۷۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، تا کنون پنج میلیون و ۱۱۰ هزار و ۷۵۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری اظهار کرد: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند. این در حالیست که استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
پس چرا مشهد را تعطیل نمی کنید روزی چند نفر باید بمیرند تا شما کا ی بکنید لا اقل حمل و نقل عمو می را تعطیل کنید.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->