آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پرسپولیس لیگ برتر بیستم را با مساوی آغاز کرد

  • کد خبر: ۴۸۹۸۵
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
پرسپولیس لیگ برتر بیستم را با مساوی آغاز کرد
عصر دیروز سوت بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال کشورمان دمیده شد و پرسپولیس به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی در بازی افتتاحیه برابر سایپا با تساوی بدون گل متوقف شد.
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ عصر دیروز سوت بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال کشورمان دمیده شد و پرسپولیس به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی در بازی افتتاحیه برابر سایپا با تساوی بدون گل متوقف شد. در سایر بازی‌های دیروز تراکتور با نتیجه مشابه صفر- صفر مقابل نفت مسجد‌سلیمان ناکام ماند. جدال جذاب ذوب‌آهن و فولاد نیز با تساوی ۲‌بر‌۲ به پایان رسید و نساجی موفق شد با ۳ گل برابر آلومینیوم اراک به برتری برسد تا تنها‌پیروز روز نخست لقب بگیرد.


دست خالی پرسپولیس در نوک حمله

سرخ‌پوشان تهرانی بر‌خلاف سال‌های قبل نتوانستند در بازی افتتاحیه با ۳‌امتیاز از زمین خارج شوند تا نگرانی‌های هواداران این تیم از همین ابتدای کار شروع شود. ۲ تیم سایپا و پرسپولیس دیدار افتتاحیه لیگ برتر بیستم فوتبال ایران را برگزار کردند که در این دیدار پرموقعیت و پر‌برخورد، ۲ تیم به تساوی بدون گل دست یافتند. حسین اکبرمنادی، دروازه‌بان سایپا، واکنش‌های فوق‌العاده‌ای از خود نشان داد و ناجی تیمش در این دیدار شد. شاگردان گل‌محمدی در این بازی چند‌بار تا آستانه گل‌زنی پیش رفتند، اما آماده‌نبودن عبدی این تیم را در این راه ناکام گذاشت. بازی دیروز پرسپولیس نشان داد تیم یحیی برای ادامه کار باید یک مهاجم شش‌دانگ جذب کند تا برای بازی‌های پیش‌روی لیگ و حتی فینال لیگ قهرمانان آسیا به مشکل نخورد. عبدی هرگز آن مهاجم شش‌دانگی که بشود برای تغییر نتیجه بازی روی او حساب کرد، نیست و آرمان رمضانی نیز در دقایق کوتاهی که بازی کرده، نشان داده است فاصله زیادی تا تبدیل‌شدن به ستاره خط حمله سرخ‌ها دارد.


جنگ فولادشهر با پنالتی تمام شد

بازی عصر دیروز فولادشهر بدون‌شک یکی از مسابقات جذاب این هفته لیگ برتر بود؛ جایی‌که شاگردان نکونام و رحمان رضایی بعد از یک جنگ تمام‌عیار به نتیجه ۲‌بر‌۲ رضایت دادند و امتیاز‌ها را تقسیم کردند. پنالتی که مرجان‌زاده در دقیقه‌۹۴ اعلام کرد، اتفاق ویژه این دیدار بود؛ تصمیمی که در تغییر‌نتیجه تأثیرگذار بود. البته بازگشت سه‌دقیقه‌ای ذوب‌آهن و زدن ۲ گل به فولاد خوزستان را که خط دفاعی منسجمی در اختیار دارد، نمی‌توان در میان اتفاق‌های ویژه این مسابقه لحاظ نکرد. در این بازی موسی کولیبالی، بازیکن آفریقایی فولاد، اولین گل لیگ بیستم را به نام خود ثبت کرد.


اولین امتیاز منصوریان در تگرگ!

تراکتور که در نیم‌فصل دوم لیگ نوزدهم و همچنین نیمه‌نهایی جام حذفی توانسته بود ۲ بار در ماه‌های اخیر نفت مسجدسلیمان را شکست دهد، این بار در یک بازی خانگی نتوانست دروازه نفتی‌ها را باز کند تا تیم علی‌منصور اولین امتیازش را در لیگ امسال دشت کند. بارش شدید تگرگ دقایقی قبل از بازی تراکتور و نفت مسجدسلیمان، همه بازیکنان و حتی داوران را غافل‌گیر کرد. با اینکه خبری از بارش باران هم هنگام ورود بازیکنان به زمین برای گرم‌کردن پیش از بازی تراکتور و نفت مسجدسلیمان نبود، ناگهان در طول چند دقیقه بارش باران و تگرگ شدید، فضای ورزشگاه یادگار را تحت‌تأثیر خود قرار داد. با‌وجود شدت بالای بارش تگرگ بازیکنان ۲ تیم در زمین به گرم‌کردن خود مشغول شدند و بعد از دقایقی با قطع بارش باران و تگرگ، بازیکنان در موعد مقرر بازی را آغاز کردند. جالب اینکه با شروع بازی دیگر خبری از بارش باران هم نبود و بازیکنان راحت‌تر از قبل توانستند در زمین حضور پیدا کنند.


نساجی، اولین صدرنشین لیگ بیستم

شاگردان خطیبی با نمایشی دور‌از‌انتظار ۳ گل مقابل نساجی دریافت کردند و در نخستین بازی لیگ برتر، شکستی سنگین خوردند. آلومینیوم اراک پس از نایب‌قهرمانی در لیگ‌یک و صعود به لیگ برتر، دیروز در نخستین بازی فصل جدید که میزبان نساجی مازندران بود، سعی داشت بازی‌ها را با امتیاز شروع کند، ولی شاگردان خطیبی در این دیدار خانگی غافل‌گیر شدند و با ۳ گل برابر نساجی شکست خوردند تا وحید فاضلی در نخستین تجربه سرمربیگری صاحب ۳ امتیاز مهم شود. این نتیجه باعث شد تا نساجی، صدرنشین روز اول هفته اول لیگ بیستم لقب بگیرد.


لیگ بیستم خشن شروع شد

لیگ بیستم دیروز با انجام ۴ بازی در تهران، اراک، اصفهان و تبریز آغاز شد که ماحصل آن ۲ اخراجی بود تا نشان از خشونت بازیکنان بدهد. ابتدا این آلومینیومی‌ها بودند که اولین رکورد را در لیگ بیستم با دریافت اولین کارت قرمز فصل به نام خود کردند. شاهین توکلی در اراک درحالی که قصد داشت مهاجم نساجی را در مسیر دستیابی به گل ناکام بگذارد، او را با خطا متوقف کرد که از‌سوی داور با کارت قرمز مواجه شد. آلومینیومی‌ها که با پیراهن سبز‌رنگ خود که کپی از پیراهن تیم ملی ایتالیا بوده، جلوه جالبی داشتند، در این بازی در‌نهایت برابر حریف خود شکست خوردند تا اولین بازی لیگ‌برتری‌شان با خاطره خوبی همراه نشود. در تهران و در ورزشگاه دستگردی نیز این کمال کامیابی‌نیا، هافبک پرسپولیس، که بین هواداران این تیم به گتوزو مشهور شده، با تکل خشن خود و دریافت کارت زرد دوم، از زمین اخراج شد و تیمش را ده‌نفره کرد. دریافت ۲ کارت قرمز در ۴ بازی از شروع فصل بیستم، باید دید در ادامه با چه آماری همراه خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->