معلمی در حاشیه | گفت‌وگو با فاطمه سجادی مدیر مدرسه خودگردان هدایت تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ تاثیر حمله داعش به مسکو بر روابط روسیه – طالبان ملا برادر با هیئت دیپلماتیک ایران در کابل دیدار کرد رهبر اقلیت سنای آمریکا: خروج ما از افغانستان چراغ سبز به پوتین بود نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل هفته آینده درباره افغانستان برگزار می‌شود شانس دوباره افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال افغانستان چگونه به جام جهانی فوتسال صعود خواهد کرد؟ آمریکا عادی سازی روابط با طالبان را مشروط به تغییر رفتار آنان کرد یک هیئت بلندپایه تجاری از ترکمنستان به کابل سفر کرد سازمان ملل از آسیب بیش از حد زنان افغانستان در رویداد‌های طبیعی خبرداد معاون نخست‌وزیر قزاقستان به کابل سفر کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و تاجیکستان (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاظمی‌قمی در دیدار با حکمتیار، اوضاع منطقه و افغانستان را بررسی کردند سرمربی افغانستان: فردا با تمام توان مقابل تاجیکستان بازی می‌کنیم پخش زنده بازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ویدئو | حقابه هیرمند به کجا رسید؟ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و تاجیکستان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ویدئو | گل‌های تیم ملی فوتسال افغانستان در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴
سرخط خبرها

«جان پدر کجاستی؟» به تابلوهای شهری مشهد رسید + عکس

  • کد خبر: ۴۹۱۱۹
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
  • ۱
«جان پدر کجاستی؟» به تابلوهای شهری مشهد رسید + عکس
پس از آنکه شهرداری تهران برای همدردی با خانواده جان‌باخته‌گان حمله تروریستی دانشگاه کابل چند تابلو شهری را به این موضوع اختصاص داد، حالا شهرداری مشهد هم با چند تابلو شهری با برادران و خواهران افغانستانی همدری کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز - پس از حمله مهاجمان مسلح به دانشگاه کابل و جان‌ باختن شماری از دانشجویان بیگناه افغانستانی در این حمله هشتگ «جان پدر کجاستی؟» فرصتی را فراهم کرد که ایرانی‌ها به غمخواری برادران و خواهران افغانستانی خود برخیزند. اقدامی که رابطه واقعی دو ملت را بیش از پیش نشان داد.

 

دیپلماسی شهری فرصتی برای نزدیکی کشورها، ملت‌ها و فرهنگ‌ها به یکدیگر است. زبان، فرهنگ و تاریخ مشترک ایران و افغانستان چیزی است که در طول هزاران سال شکل گرفته و جداشدنی از هم نیستند.

 

حمله تروریستی به دانشگاه کابل قلب‌های هزاران انسان آزاده را در نقاط مختلف کره زمین به درد آورد، اما به ایرانی‌ها و افغانستانی‌ها یادآوری کرد که همسایه‌ها بهتر از هر کشور دیگری در شادی و غم به درد یکدیگر می‌خورند.

 

برای تماشای عکس‌ها در سایز بزرگ‌تر بر روی آن‌ها کلیک کنید

 

 
 
:بیشتر بخوانید
جان پدر کجاستی؟ به تابلوهای شهری مشهد رسید + عکس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
نگین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
0
0
خدا از تمام ایرانی ها راضی باشد دستتون درد نکنه که با ما هم دردی میکنید من از طرف کشورم از تمام ایرانی ها تقدیر تشکر میکنم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->