تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم
سرخط خبرها

ستاره اسپانیایی شاکی از یحیی گل محمدی و پرسپولیس!

  • کد خبر: ۴۹۴۲۱
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
ستاره اسپانیایی شاکی از یحیی گل محمدی و پرسپولیس!
با گذشت چند ماه از شکست السد مقابل پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هنوز ستاره اسپانیایی تیم قطری این شکست را فراموش نکرده است.
به گزارش شهرآرانیوز، السد در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا با یک گل برابر پرسپولیس تن به شکست داد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

السد با ستاره‌های بزرگ خود به ویژه سانتی کاسورلا از شانس‌های اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا بود، اما گل دقایق پایانی عیسی آل کثیر این تیم را در خانه ناکام گذاشت.

کاسورلا درباره آن دیدار همچنان با حسرت صحبت می‌کند و به نظر می‌رسد که هنوز نتوانسته شکست در این بازی را فراموش کند.

او گفت: هدف ما صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا بود. بازی‌ها به میزبانی دوحه برگزار می‌شد و ما می‌دانستیم که شانس بالایی داریم. شرایط برگزاری بازی‌ها و دیدار‌های فشرده و پشت سر هم وضعیت را سخت کرده بود. من براین باور هستم که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

کاسورلا ادامه داد: بازی برابر پرسپولیس پایاپای بود. ما فرصت‌های خوبی را روی دروازه حریف خلق کردیم، اما از آن‌ها استفاده نکردیم. در پایان روی یک اشتباه و ضربه کرنر دروازه ما باز شد. وقتی به عقب برمی گردم همچنان آن احساس تلخ ناکامی با من است. البته شکست در آن دیدار به ما انگیزه هم داد و باعث شد تا به فینال جام امیر قطر راه پیدا کنیم و لیگ را هم بهتر آغاز کنیم. می‌خواهیم که در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا و فصل جاری لیگ قطر قهرمان شویم.

او درباره انتخاب السد گفت: فکر می‌کنم که من و خانواده به این تجربه هیجان انگیز نیاز داشتیم. من چند بار با ژاوی صحبت کردم. او من را بسیار تشویق و تاکید کرد که بازی در لیگ قطر جذاب است. من از انتخاب خود خوشحال هستم و امیدوارم که بهترین روز‌ها را با السد تجربه کنم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->