نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

استارت «تا ثبت جهانی توس» از قلب توس

  • کد خبر: ۴۹۵۸
  • ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۵
استارت «تا ثبت جهانی توس» از قلب توس
قرارداد سرمربی تیم کشتی خراسان برای حضور در لیگ برتر به امضا رسید

همه‌چیز از سه‌راه فردوسی آغاز شد؛ جایی که رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی با تن‌پوش مشکی که روی آن شعار «ثبت جهانی توس» نگاشته شده است، به‌سمت آرامگاه حکیم سخن می‌دود. دویدنی که درراستای پویش #تا_ثبت_جهانی_توس هر ماه انجام می‌شود و این‌بار قرار است ختم به یک تفاهم برای موفقیت کشتی خراسان شود. سیدمسعود ریاضی، به‌همراه مجید خدایی، قهرمان مشهدی اسبق کشتی ایران و جهان، مسیر سه‌راه فردوسی تا آرامگاه استاد سخن را می‌دود تا با یک اقدام نمادین، بسترسازی یک تفاهم بزرگ برای ورزش استان را فراهم آورد؛ تفاهمی که در چندقدمی آرامگاه حکیم سخن منعقد می‌شود و مجید خدایی رسما به‌عنوان سرمربی تیم لیگ‌برتری کشتی آزاد خراسان با نام «#تا_ثبت_جهانی_توس» قراردادش را امضا می‌کند.

 

ریاضی: نام تیم را تعمدا انتخاب کردیم
رئیس هیئت کشتی استان درباره حضور تیم خراسان رضوی در مسابقات لیگ برتر کشتی گفت: چندی‌پیش موفق شدیم در لیگ دسته‌یک قهرمان شویم و سهمیه حضور در لیگ برتر را به دست آوردیم. در لیگ برتر بهترین کشتی‌گیران ایران و حتی کشتی‌گیران خارجی حضور دارند و مسابقات با کیفیت بالا برگزار می‌شود. سیدمسعود ریاضی درباره اسم تیم اظهار کرد: این اسم شاید در نگاه اول کمی غریب باشد؛ اما ما می‌خواستیم بگوییم ورزش می‌تواند صدایی باشد که به مطالبات مردمی و دغدغه‌های اجتماعی کمک کند و یک هدف والا را دنبال کند. وی افزود: می‌دانید که توس ثبت جهانی نشده است و ما به‌دنبال آن هستیم تا این اتفاق بیفتد. تعمدا اسم تیم را این‌طور گذاشتیم تا این سؤال پیش بیاید که چرا اسم تیم این است و کِی قرار است توس ثبت جهانی شود؟

 

خدایی: خوش‌حالم به کشتی استان خدمت می‌کنم
مجید خدایی، سرمربی تیم کشتی آزاد «تاثبت‌جهانی‌توس»، بعد از عقد قرارداد گفت: پیش‌از‌این اخبار پویش ثبت جهانی توس را دنبال می‌کردم. با این کار توانستم 2 اقدام خوب داشته باشم؛ یکی اینکه در این پویش شرکت کنم و مسیری را با دکتر ریاضی بدوم و دیگر اینکه بتوانم بعد از مدت‌ها به کشتی استان خدمت کنم و هدایت این تیم را به عهده بگیرم. وی افزود: کشتی همیشه در فعالیت‌های فرهنگی پیش‌قدم بوده و این خیلی خوب است که نام تیم، دنبال‌کننده یک پویش فرهنگی است. وظیفه ماست که جایگاه بزرگ فردوسی را ثبت جهانی کنیم. خدایی در پایان یادآور شد: حتما یک روز به‌همراه اعضای تیم برای دویدن در پویش ثبت جهانی توس به آرامگاه فردوسی خواهیم آمد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->