۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد+ عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور میامی - سبزوار + ویدئو

  • کد خبر: ۵۰۰۱۶
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور میامی - سبزوار + ویدئو
یک دستگاه اتوبوس مسافربری مسیر اصفهان به مشهد، بامداد امروز (سه‌شنبه ۲۷ آبان) در محور میامی به سبزوار واژگون شد.

به گزارش شهرآرانیوز، ناصر سلمانپور معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: این حادثه ساعت ۵:۵ دقیقه صبح امروز (۲۷ آبان) در ۶۵ کیلومتری محور میامی به عباس‌آباد رخ داد.

سلمانپور ادامه داد: با اعلام واژگونی اتوبوس، ۴ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ میامی، میاندشت، عباس آباد و هلال احمر میامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهارداشت: ۳ نفر از مصدومان پس از اقدامات اولیه توسط کارشناسان اورژانس به صورت سرپایی مداوا شدند و ۱۴ نفر هم به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود انتقال پیدا کردند.حال عمومی مصدومان خوب است.

به گفته سلمانپور، مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با ۴۰ کارشناس در ۱۵ پایگاه جاده ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند. همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است.

محور میامی - سبزوار یکی از پرحادثه ترین محورهای ارتباطی در استان سمنان است و سالانه دستکم ۸۰تن در این محور براثر سانحه رانندگی جان خود را از دست می دهند. این محور که بخشی از جاده ترانزیتی تهران - مشهد محسوب می شود، هرساله بیش از ۲۰ میلیون تن از آن گذر می کنند، از نقاط حادثه خیز بوده و خاطرات تلخی را برای بسیاری از هموطنان برجای گذاشته است. شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.

 

تصاویری از واژگونی اتوبوس مسیر اصفهان به مشهد در محور میامی به سبزوار

 

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->