٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

محاکمه مالباخته پس از مرگ سارق گوشی

  • کد خبر: ۴۹۷۲۹
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
  • ۲
محاکمه مالباخته پس از مرگ سارق گوشی
صاحب گوشی که پس از سرقت تلفن همراهش سارق را دنبال کرده و در حین تعقیب‌وگریز، سارق تصادف کرده و جانش را از دست داده است به اتهام تسبیب در قتل محاکمه شد.
به گزارش شهرآرانیوز، رسیدگی به این پرونده از سال گذشته با خبر تصادف منجر به مرگ یک جوان آغاز شد. پس از اعزام مأموران به محل حادثه و تحقیقات اولیه مشخص شد که مرد جوان سارق بوده و پس از سرقت گوشی تلفن همراه فردی قصد فرار داشته که در برخورد با یک خودرو کشته شده است.

صاحب تلفن همراه که در محل حضور داشت در توضیح ماجرا به پلیس گفت: در حال صحبت کردن با تلفن همراهم بودم که پسر جوانی سوار بر موتور آن را از من سرقت و فرار کرد. من هم بلافاصله او را تعقیب کردم، اما او به یکباره خلاف جهت خودرو‌ها وارد اتوبان آزادگان شد و من هم تعقیبش کردم که دقایقی بعد با چند خودرو برخورد کرد و به زمین افتاد، خودم با اورژانس تماس گرفتم، اما امدادگران اورژانس پس از حضور و معاینه این جوان مرگش را تأیید کردند.

پس از آن راننده‌ای که با جوان سارق برخورد کرده و موجب مرگ او شده بود بازداشت شد و درباره این ماجرا گفت: در حال رانندگی بودم که به یکباره موتوری خلاف جهت و با سرعت زیاد به سمتم آمد هرچه تلاش کردم با او تصادف نکنم نشد.

در ادامه جسد پسر جوان به پزشکی قانونی منتقل شد تا هویت او شناسایی شود. پس از آن تحقیقات تکمیلی پلیس روشن کرد که وی رضا نام داشته و از سارقان سابقه‌داری است که تاکنون چندین بار به خاطر موبایل‌قاپی دستگیر شده است.

با اینکه سارق بودن فرد مشخص شد، اما خانواده‌اش از مالباخته شکایت کرده و او را مسبب مرگ فرزندشان معرفی کردند. به همین خاطر مرد مالباخته به اتهام تسبیب در قتل بازداشت شد و در بازجویی‌ها یک بار دیگر تکرار کرد که قصد به خطر انداختن جان مقتول را نداشته است و فقط به دنبال پس گرفتن تلفن همراهش بوده که این اتفاق رخ داد.

با این حال کیفرخواست علیه او صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه ۶ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. متهم در جلسه رسیدگی به این پرونده حاضر شد و گفت: من فقط می‌خواستم تلفن همراهم را پس بگیرم، چون شماره تلفن و عکس و مدارک زیادی در گوشی‌ام ذخیره کرده بودم. آن روز هم وقتی او وارد اتوبان آزادگان شد و خلاف جهت رفت فکر نمی‌کرد من او را تعقیب کنم، اما چون خیلی به او نزدیک بودم این کار را کردم و در یک لحظه کنترل موتورش را از دست داد و با سرعت به خودرویی که از مقابلش می‌آمد خورد و به زمین افتاد. در این ماجرا ممکن بود من هم جانم به خطر بیفتد و خودرویی به من برخورد کند.

پس از اظهارات متهم و وکیل مدافعش قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.
 
منبع: روزنامه‌ایران
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
0
یعنی چی برادر من یه قانون هم وضع کنید بگید هرکس برای سرقت از شما اقدام کرد وسیله درخواستی سارق را دودستی تقدیم ایشان کنید بعدهم دستهاتون را ببرید بالا یک گوشه به حالت تعظیم بایستید تا ایشان صحنه را بصورت کامل ترک کنندتا رضایت خاطر جناب دزد وخانواده محترمشان را فراهم کنید اینم از آقای رئیسی و نحوه مدیریت ایشان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
0
از این دسته زیاد است که دزد طلب کار شود
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->