شرکت متا می‌خواهد برای مصرف برق مراکز داده و هوش‌ مصنوعی‌اش انرژی هسته‌ای بخرد ادوبی اپلیکیشن اندروید فتوشاپ را به‌صورت آزمایشی منتشر کرد بسته‌های ویژه همراه اول ویژه عرفه تا اربعین ۱۴۰۴ + روش فعالسازی بخش زیادی از ثروت ۲۰۰ میلیارد دلاری بیل گیتس برای توسعه آفریقا صرف می‌شود به‌کارگیری پهپادها و هوش مصنوعی برای رصد حریم تهران خبرهایی از دردست‌ساخت‌بودن نسخه چندنفره بازی مرد عنکبوتی چین اولین ربات انسان‌نمای نظافت‌گر هتل را رونمایی کرد + فیلم آیا XChat همان‌قدر که ایلان ماسک ادعا می‌کند امنیت دارد؟ نامه وزارت اقتصاد به رئیس‌جمهور درباره ممنوعیت همکاری داروخانه‌ها با پلتفرم‌های توزیع دارو مایکروسافت قوانین ویندوز ۱۱ برای پورت‌های USB-C را تغییر داد بهرام عکاشه، نخستین استاد زلزله‌شناسی ایران درگذشت NotebookLM: ده نکته طلایی برای استادشدن در ابزار قدرتمند گوگل + راهنما به‌زودی امکان پرداخت با ریال دیجیتال در فروشگاه‌های اینترنتی فراهم می‌شود معرفی بازی Tofu Drifter + دانلود اندروید و IOS هشدار مایکروسافت به کاربران اپلیکیشن Authenticator: رمزهای عبور خود را ذخیره کنید واردات همه برند‌های گوشی همراه آزاد شد (۱۰ خرداد ۱۴۰۴) شرکت ایکس سرویس پیام‌رسان XChat را برای برخی کاربران فعال کرد نمونه ارتقایافته ماهواره کوثر آماده پرتاب می‌شود واکنش ایلان ماسک به اضافه‌شدن گراک به تلگرام: هنوز قراردادی امضا نشده است! گوگل: برای حل مشکل خالی‌شدن سریع باتری در اندروید اینستاگرامتان را آپدیت کنید!
سرخط خبرها

قابلیت گایدز اینستاگرام برای همه کاربران فعال شد

  • کد خبر: ۵۰۲۲۷
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
قابلیت گایدز اینستاگرام برای همه کاربران فعال شد
گایدز اینستاگرام (Guides) می‌تواند بیشتر شبیه یک پست وبلاگ باشد، زیرا شامل متن به همراه عکس‌ها، گالری‌ها و ویدیو‌هایی است که موضوع مورد بحث را به تصویر می‌کشند.

به گزارش شهرآرانیوز، قابلیت گایدز در ابتدا برای گروهی از سازندگان فعال بود که محتوای مربوط به سلامت روان و رفاه را منتشر می کردند اما اکنون اینستاگرام اعلام کرده که این قابلیت برای همه کاربران موجود خواهد بود و گایدز دربرگیرنده انواع محتوا می‌شود.

هدف از طراحی فورمت گایدز فراهم کردن راهی برای سازندگان و بازاریابان اینستاگرام برای اشتراک گذاری محتوای طولانی در این شبکه اجتماعی است که تاکنون عمدتا روی مدیاهایی نظیر تصاویر و ویدیوها متمرکز بوده است. گایدز اینستاگرام می تواند بیشتر شبیه یک پست وبلاگ باشد زیرا شامل متن به همراه عکس‌ها، گالری‌ها و ویدیوهایی است که موضوع مورد بحث را به تصویر می‌کشند.

این قابلیت می تواند مدت زمانی که کاربران در اینستاگرام سپری می کنند را افزایش دهد زیرا کاربران ناچار نخواهند بود برای دسترسی به پستهای مورد نظرشان از طریق لینک قرار گرفته در صفحه سازنده محتوا یا لینک ارایه شده در استوریهای سازنده، به وب سایتها و وبلاگها بروند.

 

قابلیت گایدز اینستاگرام برای همه کاربران فعال شد

Instagram expands new ‘Guides’ feature to all users, upgrades Search

 

با توسعه بخشهای محصولات، مکان‌ها و پست‌ها، گایدز اینستاگرام اکنون می تواند حوزه های بیشتری را تحت پوشش قرار دهد. اینستاگرام می گوید استفاده از این قابلیت را راحت‌تر کرده است و ممکن است راهنمای محصولات در داخل بخش جدید خرید در این پتلفرم هم قرار بگیرد.

بازدیدکنندگان گایدز می‌توانند گایدز را در استوری‌ها و دایرکت‌ها به اشتراک بگذارند و دسترسی‌شان را توسعه بیشتری دهند.

همچنین اینستاگرام قابلیت جست و جو را آپدیت کرد و کاربران می‌توانند نامها، نام کاربری، هشتگ‌ها و مکان‌ها را جست و جو کنند. با تغییراتی که در بخش جست و جو انجام گرفته است، کاربران می‌توانند کلید واژه را در کادر جست و جوی اینستاگرام وارد کرده و محتوای مربوط به آن را در نتایج جست و جو مشاهده کنند.

بر اساس گزارش تک کرانچ، اینستاگرام اعلام کرده که آپدیت جست و جو به انگلیسی برای همه کاربران در کانادا، آمریکا، انگلیس، استرالیا، نیوزیلند و ایرلند موجود است و قابلیت گایدز برای همه کاربران توسعه پیدا کرده است.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->