نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

سوغات مهربان

  • کد خبر: ۵۰۳۸
  • ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴
سوغات مهربان
۳ امتیاز شیرین شهرخودرو از نبرد خارج از خانه مقابل ماشین‌سازی در هفته سوم، این تیم را به صدر جدول لیگ برتر برد

مرتضی اخوان - هفته سوم لیگ برتر فوتبال با تداوم پیروزی‌های شاگردان یحیی گل‌محمدی در شهرخودرو دنبال شد. روز گذشته تیم فوتبال شهرخودروی خراسان در دیداری سخت و خارج‌ازخانه مقابل ماشین‌سازان تبریز با گل‌زنی حسین مهربان موفق به کسب پیروزی 1بر0 شد؛ پیروزی شیرینی که روند بردهای شهرخودرو در فصل جاری لیگ برتر را تداوم بخشید. مشهدی‌ها درحالی از آوردگاه بنیان‌دیزل سربلند بیرون آمدند که بعد از تعطیلات دوهفته‌ای لیگ برتر به‌خاطر برگزاری اردوی تیم ملی و دیدار ملی‌پوشان در چهارچوب مقدماتی جام‌جهانی2022 قطر، به 3امتیاز روحیه‌بخش این دیدار خارج‌از‌خانه نیاز مبرم داشتند. حسین مهربان، مهاجم جوان و مشهدی شهرخودرو، در این دیدار از ابتدا و به‌جای روح‌ا... باقری در کنار یونس شاکری، زوج خط آتش شهرخودرو را تشکیل ‌داد و در دقیقه26 روی اشتباه مرگبار خط دفاعی و سنگربان تبریزی‌ها موفق به زدن تک‌گل سه‌امتیازی بازی شد تا به اعتماد سرمربی پاسخ بدهد. شهرخودرویی‌ها با این پیروزی نُه‌امتیازی شدند تا همچنان از بالانشینان پُرامید و خطرناک لیگ برتر فوتبال باشند.

 

اشتباه ماشین‌سازان، صحنه مشکوک داوری
مهم‌ترین اتفاق بازی شب گذشته در بنیان‌دیزل، اشتباه نابخشودنی خط دفاع ماشین‌سازان و البته صحنه مشکوک داوری بود. اشتباه نابخشودنی شاگردان خطیبی در دقیقه26 درحالی منجر به تک‌گل بازی شد که تبریزی‌های عجول در خط دفاعی با حامد لک، سنگربانشان، که از دروازه بیرون آمده بود، برخورد کردند و لقمه حاضر و آماده‌ای را جلوی پای مهاجم جوان و فرصت‌طلب مشهدی انداختند. توپی که حسین مهربان برای گل‌کردن آن فقط به یک بغل‌پا نیاز داشت؛ اما دیگرصحنه بحث‌برانگیز این دیدار، برخورد اکبر صادقی، کاپیتان شهرخودرویی‌ها، با مهاجم ماشین‌سازی درون محوطه جریمه شهرخودرو بود که اعتراض تبریزی‌ها را به‌همراه داشت. صحنه‌ای که داور مسابقه اعتقادی به ضربه پنالتی نداشت و الا می‌توانست تمام رشته‌های
یحیی گل‌محمدی را پنبه کند.

 

گل‌محمدی: شاگردانم فداکارانه بازی کردند
سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو پس از برتری دشوار برابر ماشین‌سازی در تبریز گفت: بازی را خوب شروع کردیم، اما در ادامه برایمان سخت شد. از 3 امتیاز کسب‌شده خوش‌حالم. یحیی گل‌محمدی افزود: پیش‌بینی می‌کردیم بازی سختی را در پیش داشته باشیم. بازی را در نیمه اول خیلی خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم و بعد به‌دنبال کنترل بازی بودیم و اینکه گل دوم را بزنیم. هیجان بازی خیلی بالا بود و بازی برای ما سخت شد. وی خاطرنشان کرد: بازی برای ما بسته شده بود، مسائل احساسی بر مسائل فنی غلبه کرد، البته از سه‌امتیازی که گرفتیم خوش‌حالیم. در 3 هفته گذشته 8 بازیکنمان را در اختیار نداشتیم و آن‌ها در اختیار تیم‌های ملی و تیم‌های پایه بودند. بازیکنانی که بازی کردند، فداکارانه و با جان‌ودل بازی کردند و امیدوارم این روند را ادامه بدهیم. گل‌محمدی درباره صحنه مشکوک درون محوطه جریمه شهرخودرو در دقیقه85 اذعان کرد: شاهین ثاقبی را خیلی دوست دارم؛ اما در برخی صحنه‌ها تمارض زیادی داشت. در آن صحنه هم تمارض کرد. شاید اگر بازیکن دیگری بود، می‌گفتم آن صحنه پنالتی بوده است. سرمربی شهرخودرو درباره وضعیت دفاع تیمش و درگیری بازیکنان 2 تیم گفت: فرشاد محمدی‌مهر در این 2 هفته مصدوم بود. یک دفاع راست ما هم در اردوی تیم ملی بود. خط دفاع ما با توجه به حملات زیاد حریف، روز خوبی را پشت‌سر گذاشت. خشونت زیاد حریف روی بازیکنان ما باعث شد که این اتفاقات رخ بدهد.

 

خطیبی: از نظر فوتبالی برتر از شهرخودرو بودیم
سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز بعد از شکست تیمش در خانه گفت: رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال باید بیاید و پاسخ شما را بدهد. رسول خطیبی اظهار کرد: هیچ صحبتی ندارم. صحبت‌های ما را کسی دیگر باید جواب بدهد. از لحاظ فوتبالی برتر بودیم. در این 3 هفته هیچ تیمی مثل ما فوتبال بازی نکرد. حریف هیچ موقعیت صددرصدی نداشت و آن گل را هم خودمان به حریف دادیم. وی ادامه داد: بازی دست ما بود، در نیمه دوم شهرخودرو به وسط زمین هم نیامد. جواب هم نمی‌دهم، زیرا افراد دیگر باید پاسخ‌گو باشند. یکی از آن‌ها ممبینی، رئیس کمیته داوران، باید باشد. او باید جواب شما را بدهد. تمام شد و رفت. از مسئولان رده‌بالای فدراسیون و بالاتر از فدراسیون خواهش می‌کنم سیستم کمک‌داور ویدئویی را بیاورند تا حق تیم‌هایی مثل ما خورده نشود. دلیلش را نمی‌دانم که چرا از این سیستم استفاده نشد. اگر این سیستم بیاید، خیلی‌ها به هدفشان نمی‌رسند. امیدوارم آقایان بیایند و جواب بدهند. خطیبی پس از این صحبت‌ها به‌یک‌باره سالن نشست خبری را ترک کرد و حاضر به پاسخ‌دادن به سؤالات خبرنگاران نشد.

 

توقف سپاهان در اهواز
در دیگر دیدار شب گذشته لیگ برتر فوتبال هم سپاهان با توقف مقابل فولاد، صدر جدول را به شاگردان گل‌محمدی تقدیم کرد. شاگردان امیر قلعه‌نویی شب گذشته مقابل فولاد در اهواز با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شدند تا حالا فقط شهرخودرو تنهاتیم نُه‌امتیازی جدول لیگ برتر در هفته سوم باشد و به‌تنهایی بر صدر تکیه بزند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->