ماجراجویی جوان مسافربر سارقان عتیقه را لو داد حریق یک مجتمع تجاری در خیابان کلاهدوز مشهد (۹ تیر ۱۴۰۳) کشف ۲۰۸ هزار قلم فرآورده آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و قاچاقی قتل دلخراش مرد میانسال + جزییات (۹ تیر ۱۴۰۳) خراسان رضوی رتبه دوم ازدواج و طلاق در کشور است کشف ۶۰ میلیارد ریال سیگار غیرمجاز در مشهد دستگیری پاکستانی‌های گروگان‌گیر در ایران+ جزییات کشف ۳۰ کیلو و ۶۰۰ گرم مخدر «شیشه» در هنگ مرری تایباد (۹ تیر ۱۴۰۳) افزایش ۲۰ درصدی معاینات روانپزشکی در مراکز پزشکی قانونی کشور زندگی خیلی کوتاه است؛ ۸ موردی که واقعاً نباید نگران آن‌ها باشید آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های اول، هفتم و دهم از فردا (یکشنبه، ۱۰ تیر ۱۴۰۳) صحرایی: حذف تدریجی کنکور هویت واقعی را به مدرسه بازگرداند مردان میانسال روزانه ۳۰ دقیقه پیاده‌روی کنند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۳) | تغییرات نامحسوس دما در مشهد نرخ‌های جدید بلیت هواپیما به‌زودی اعلام می‌شود راز شلیک مرگبار در باغ‌ویلای کلات فاش شد + عکس وزیر آموزش و پرورش برای توضیح درباره مطالبات معوقه معلمان به مجلس می‌رود نخ دندان یا خلال دندان، کدام یک بهتر است؟
سرخط خبرها

آغاز واکسیناسیون کرونا در انگلیس + عکس

  • کد خبر: ۵۲۰۴۹
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
آغاز واکسیناسیون کرونا در انگلیس + عکس
با آغاز اجرای برنامه واکسیناسیون گسترده، اولین گروه از مردم انگلیس واکسن کرونا را دریافت می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، حدود ۷۰ مرکز بیمارستانی در سراسر انگلیس در حال آماده‌سازی برای تزریق واکسن کروناویروس فایزر- بیون‌تک به افراد بالای ۸۰ سال و برخی از اعضای کادر درمان و مراقبتی هستند.

هدف از اجرای برنامه واکسیناسیون، محافظت از آسیب‌پذیرترین افراد در برابر این ویروس و بازگشت زندگی به شرایط عادی است.

انگلیس اولین کشوری در جهان خواهد بود که پس از اعطای مجوز به واکسن فایزر طی هفته گذشته از این واکسن بهره‌برداری می‌کند. همچنین واکسیناسیون در برابر بیماری کووید-۱۹ اجباری نخواهد بود.

وزیر بهداشت انگلیس گفته است که اکنون می‌توان نور ساطع شده در انتهای مسیر پیش رو را مشاهده کرد و امروز لحظه کلیدی در مبارزه با این بیماری وحشتناک است.

افرادی که این واکسن را توزیع می‌کنند اولین کسانی هستند که در اسکاتلند واکسینه می‌شوند در حالیکه کادر درمان در ولز و ایرلند شمالی در اولویت دریافت واکسن قرار دارند.

همچنین نخست وزیر انگلیس گفته است که امروز یک گام بزرگ و رو به جلو برای مبارزه با کروناویروس در کشور است.

 طبق آمارهای دولتی بیش از ۶۰ هزار نفر در انگلیس پس از ابتلا به بیماری کووید-۱۹ جان خود را از دست داده‌اند. دولت انگلیس ۸۰۰ هزار دوز واکسن را برای شروع برنامه واکسیناسیون تامین کرده است اما در مجموع ۴۰ میلیون دوز سفارش داده شده که برای دریافت ۲۰ میلیون نفر طی دو دوره کافی است.

 

پیرزن ۹۰ ساله، نخستین دریافت‌کننده واکسن فایزر-بایون‌تک در بریتانیا

آغاز واکسیناسیون کرونا در انگلیس + عکس

 

امروز مارگارت کینان ۹۰ ساله در ایرلند شمالی اولین شهروندی بود که واکسن را خارج از شرایط آزمایش دریافت کرد.

 

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->