پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان راوپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هادی چوپان در حرم مطهر امام رضا (ع) + عکس
سرخط خبرها

ساعت دیدار استقلال و شهرخودرو

  • کد خبر: ۵۲۴۷۷
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹
  • ۱
ساعت دیدار استقلال و شهرخودرو
استقلال تهران و شهرخودروی خراسان فردا در ورزشگاه امام رضا(ع) به مصاف یکدیگر خواهندرفت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، عصر فردا در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس، تیم‌های فوتبال شهرخودرو خراسان و استقلال تهران به مصاف یکدیگر خواهندرفت.با وجود صحبت‌هایی که در خصوص برگزاری این دیدار در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد شنیده می‌شد، اما باز هم ورزشگاه امام رضا(ع) میزبان رقابت خانگی شهرخودرو خواهدبود.

مهمترین غایب استقلال فرشید اسماعیلی و وریا غفوری هستند. فرشید همچنان با مدیریت استقلال مشکل دارد و بعید هم نیست این مشکل به هفته‌های بعدی هم کشیده شود و وریا غفوری همچنان درگیر کیست زانوی آسیب دیده اش است.

استقلال تابحال در ورزشگاه امام رضا(ع) برنده نبوده‌است. این تیم با هدایت شفر در نخستین حضور خود در ورزشگاه مدرن مشهد، با تک گل بهنام برزای شکست خورد. شکستی که منجر به برکناری شبانه شفر هم شد.

در دومین تقابل فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بود و در نهایت نتوانست مقابل سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی سابق شهرخودرو به پیروزی برسد. این دیدار با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید.

سومین حضور استقلال در ورزشگاه امام رضا(ع) نیز به آخرین حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت این تیم برمی‌گردد. آبی های پایتخت که حسابی درگیر مشکلات مدیریتی بودند، برای فینال حذفی در برابر تراکتور تبریز به مشهد آمدند و با شکست مشهد را ترک کردند.

حالا باید دید در چهارمین حضور استقلال در ورزشگاه امام رضا(ع) آیا طلسم می شکند یا نه؟

این دیدار از ساعت ۱۵:۴۵ آغاز خواهدشد. دیگر دیدار فردا، از ساعت ۱۵ بین تیم‌های ماشین‌سازی و تراکتور تبریز برگزار خواهدشد. هر دو تیم تبریزی در هفته‌ای که گذشت اقدام به تغییر سرمربی خود کردند. تراکتور منصوریان را کنار گذاشت و هدایت تیمش را فعلا به مسعود شجاعی سپرد.  

در آن سو ماشین سازان تبریزی هم که لیگ را با وحید بیاتلو آغاز کرده بودند، با استعفای این سرمربی علی نیکبخت به عنوان سرمربی موقت ماشین سازی فعالیتش را آغاز کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ارشاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
0
0
دروازه بان شهر خودرو بی عرضه ترین دروازه بان لیگ برتر درضمن شهر خودرو تمام بازی کناش رو فروخته
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->