ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

نقشه اشتادسازه مشهد برای ذوب فولاد نیشابور

  • کد خبر: ۵۲۷۰۶
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
نقشه اشتادسازه مشهد برای ذوب فولاد نیشابور
امروز، شهرآورد حساس خراسانی‌ها در لیگ دسته‌اول والیبال کشور میان اشتادسازه و فولاد نیشابور برگزار می شود.
به گزارش شهرآرانیوز؛ سومین روز از دور دوم مرحله رفت لیگ دسته‌یک والیبال کشور با رو‌در‌رویی ۲ نماینده خراسان همراه است. امروز در هفته هشتم لیگ دسته‌یک والیبال باشگاه‌های کشور، اشتادسازه مشهد و فولاد نیشابور رو‌در‌روی هم قرار می‌گیرند و شهرآورد تمام‌خراسانی این دوره از مسابقات را برگزار خواهند کرد.
 
این ۲ تیم پیش از آغاز رقابت‌ها یک‌بار در قالب بازی تدارکاتی با هم روبه‌رو شده‌اند و این اولین دیدار رسمی ۲ تیم در تهران است. اشتادسازه مشهد در حالی پا به میدان این مسابقه خواهد گذاشت که با تیمی جوان و با‌انگیزه روز گذشته نمایش درخور‌توجهی مقابل صدرنشین گروه از خود نشان داده و با تجربه بازی‌های قبل معلوم شده که این تیم، حریف دست‌و‌پا‌بسته‌ای برای مدعیان نیست.
 
تجربه دیدار پنج‌سته مقابل مس رفسنجان نیز همین موضوع را به‌خوبی نشان داد و فولاد نیشابور امروز سد محکمی مقابل خود خواهد داشت. در آن سوی میدان، تیم دو‌رگه تهرانی‌نیشابوری فولاد بعد از یک برد شیرین سه‌امتیازی به میدان مسابقه می‌آید. تجربه، رمز موفقیت این تیم بوده است و بازیکنان آن هرکدام سال‌ها در لیگ‌های مختلف کشور بازی کرده‌اند. در کنار این تیم نیز علی نقدی حضور دارد که رد‌پای مدیریت و مربیگری آن در چند بازی حساس و در لحظات تعیین‌کننده با تعویض‌های مهم کاملا مشهود است. شاید بتوان این نبرد را جنگ جوانی و تجربه دانست.

پایان خوش نیم‌فصلی

تیم والیبال اشتاد‌سازه درحالی به ۳‌امتیاز بازی امروز چشم دوخته است که از حیث جایگاه جدولی نسبت به فولادی که در مکان سوم قرار دارد، در رتبه ضعیف تری ایستاده است. شاگردان حامد صمدی در مکان پنجم جدول هستند و برای صعود به دور پلی‌آف و قرار‌گرفتن در جمع ۴ تیم بالانشین جدول، به ۳‌امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند. این دیدار آخرین بازی نیم‌فصل اول نیست و بعد از آن هر ۲ تیم یک بازی دیگر پیش رو دارند، دیدار‌هایی که روز چهارشنبه انجام خواهد شد و بعد از آن تیم‌ها به تعطیلات نیم فصل می‌روند. در این گروه تیم هوادار تهران و مس رفسنجان با تعداد برد و امتیاز برابر، اما به لطف معدل به‌ترتیب در رتبه‌های اول و دوم هستند. مرودشت شیراز و مقاومت بسیج تهران نیز قعرنشینان جدول مسابقات گروه «الف» هستند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->