تپسی با اضافه‌کردن «سفارش غذا» و «خرید از سوپرمارکت» به سوپراپلیکیشن تبدیل می‌شود ناسا تصاویری دیده‌نشده از گروه کهکشانی طاووس منتشر کرد + تصاویر سند ملی هوش مصنوعی به نهادهای ذی‌ربط ابلاغ شد + دانلود گلکسی A06 سامسونگ به زودی معرفی می‌شود کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (چهارشنبه، ۳ مرداد ۱۴۰۳) رمز کیف پول امروز راکی ربیت (سه‌شنبه، ۲ مرداد ۱۴۰۳) چرا همستر کامبت به یکی از ترند‌های داغ ارز‌های دیجیتال تبدیل شده است؟ کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) کارت‌های امروز راکی ربیت (سه‌شنبه، ۲ مرداد ۱۴۰۳) آموزش حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش بحران کاهش اکسیژن آب اقیانوس‌ها و خطری که حیات زمین را تهدید می‌کند وعده ایلان ماسک برای به کارگرفتن ربات‌های تسلا از سال ۲۰۲۵ آیا گلکسی رینگ با گوشی‌هایی غیر از سامسونگ هم سازگار است؟ کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (دوشنبه ۱ مرداد) کارت‌های دومیلیونی امروز راکی ربیت (دوشنبه، یکم مرداد ۱۴۰۳) ۱۱  اتاق فرار در  مشهد | درباره نوع جدیدی از بازی‌های گروهی که  در  میان نوجوانان و  جوانان مخاطب زیادی پیدا کرده است رمز کیف پول امروز راکی ربیت (یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳) راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

لیگ برتر استارت آپ‌ها در کارخانه نوآوری

  • کد خبر: ۵۲۷۲۵
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
لیگ برتر استارت آپ‌ها در کارخانه نوآوری
مصطفی مکارم - مدیر شتاب‌دهنده فردوسی
بر اساس اعلام شهرداری قرار است که دوم دی ماه کارخانه نوآوری رونمایی شود. اما استقرار تیم‌ها تا آخر دی ماه خواهد بود و بر اساس برنامه از ۱۲ بهمن به بعد کارخانه نوآوری فعالیت رسمی خود را آغاز خواهد کرد.
تا قبل از این تاریخ، همه فرایند‌های استقرار و جای گذاری شرکت‌ها انجام خواهد شد. شروع فرآیند پذیرش شرکت‌ها انجام شده است و تا امروز بیش از ۱۷۰ شرکت و استارت آپ متقاضی استقرار در کارخانه نوآوری شده اند.
 
استارت‌آپ‌هایی می‌توانند در کارخانه نوآوری حضور داشته باشند که از نظر فعالیت، فرآیند‌های کاری و نوع کسب کار، به بلوغ حداقلی رسیده باشند و برای آن‌ها اصطلاح لیگ برتر را انتخاب کرده ایم.
 
شرکت ها، شتابدهنده ها، مجموعه‌های سرمایه گذاری خطرپذیر و مراکز فناورانه‌ای در کارخانه نوآوری مستقر می‌شوند که بتوانند در حوزه نوآوری و مسائل شهری راه حل‌های تازه داشته باشند و بر اساس راه حل نوآورانه خود در حال فعالیت باشند.
 
یکی از طرح‌هایی که در کنار این کارخانه در دست انجام است، ایجاد ناحیه نوآوری در فضایی مشتمل بر منطقه اطراف کارخانه نوآوری تا دانشگاه فردوسی است. این پروژه مصوبه شورای شهر مشهد را هم گرفته است و قرار است این منطقه به سلیکون،  ولی مشهد تبدیل شود.

یعنی منطقه‌ای داشته باشیم که تمام اکوسیستم نوآوری مشهد بتوانند در کنار هم جمع شوند و هم افزایی داشته باشند.

این هم افزایی باعث تجمیع منابع شده و سرعت رشد و تجاری سازی نوآوری را در دل شرکت‌های بزرگ و بازار افزایش خواهد داد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->