تقدیر شهردار مشهد از مردم این شهر برای حضور حماسی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری آخرین وضعیت پروژه احداث آزادراه مشهد-چناران نگاهی به روزگار رفته یکی از مهمترین صنعت‌های قدیمی مشهد | گره خوردن تاریخ ریسندگی با تارو پود قالی مشهد روزانه ۲ تا ۶ هزار شهروند از شهربازی پارک ملت مشهد بازدید می‌کنند افزایش‌چشمگیر نماد‌ها و یادمان‌های زیارت در مشهد فارسی‌سازی کارت‌های پرواز به صورت آزمایشی در فرودگاه بین‌المللی مشهد آغاز شد ترافیک سنگین در پیرامون حرم مطهر رضوی (۱۵ تیر ۱۴۰۳) رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مردم باید کمک کنند تا رئیس‌جمهور موفق عمل کند + فیلم عضو شورای اسلامی شهر مشهد: کسانی که رأی ندادند، بدانند که زندگی آن‌ها وابسته به انتخاب دیگران خواهد بود + فیلم شهردار مشهد: حضور مردم نسبت به دور اول انتخابات ریاست جمهوری پررنگ‌تر و پرشورتر است + فیلم مدیریت شهری مشهد پای کار برگزاری انتخابات اکران‌های شهری با محوریت مشارکت در انتخابات در مشهد اجرای طرح مهرورزی با محوریت پیشگیری از اعتیاد در مساجد مشهد پرداخت مطالبات پیمانکاران شهرداری مشهد با همکاری بانک شهر | ۵۹ دستگاه اتوبوس وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود دعوت شهردار مشهد مقدس از مردم برای حضور باشکوه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ روایتی گرم از کوره‌های قدیمی آجرپزی مشهد که این شهر را ساختند دعوت شورای اسلامی شهر مشهد مقدس برای حضور پرشور در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری اعمال‌قانون ۲۳۰۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۲ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۱۴ تیر ۱۴۰۳) گلایه ساکنان محله پنجتن مشهد از جولان موتورسیکلت‌ها در بوستان‌ها
سرخط خبرها

اعلام محدودیت‌های تردد شب یلدا در مشهد| تمدید طرح ترخیص موتورسیکلت‌ها تا ۱۵ دی‌ماه

  • کد خبر: ۵۲۷۲۸
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
  • ۱
اعلام محدودیت‌های تردد شب یلدا در مشهد| تمدید طرح ترخیص موتورسیکلت‌ها تا ۱۵ دی‌ماه
محدودیت تردد خودروها در شب یلدا در مشهد از ساعت ۱۸ روز ۳۰ آذرماه اجرا می‌شود.

سید زهیر موسوی | شهرآرانیوز؛ رئیس پلیس راهور مشهد گفت: محدودیت تردد خودروها در شب یلدا از ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۳۰ آذرماه اجرا می‌شود.


سرهنگ حسنعلی امامی افزود: خودروهایی که پس از ساعت ۱۸ در این شب به‌صورت غیرمجاز تردد کنند، ۲۰۰ هزار تومان اعمال قانون می‌شوند. این محدودیت‌ها برای حفظ سلامت شهروندان و قطع زنجیره ویروس کروناست.


این مقام مسئول درباره جریمه استفاده‌نکردن از ماسک توسط سرنشینان خودروها گفت: این جریمه در خراسان رضوی تاکنون اعمال نشده است.


رئیس پلیس راهور مشهد در ادامه با اشاره به اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی که قبل از سال ۹۹ به پارکینگ ‌منتقل شده‌اند، اظهار کرد: این طرح تا ۱۵ دی‌ماه ادامه دارد و مالکان موتورسیکلت‌ها می‌توانند با استفاده از تسهیلات این طرح وسایل نقلیه خود را ترخیص کنند.


به‌گزارش شهرآرانیوز، در طرح ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی، متقاضیان بدون معرفی به مرجع قضایی و بدون نیاز به بیمه‌نامه، فقط با ارائه مدارک مالکیت می‌توانند موتورسیکلت خود را ترخیص کنند. درصورت گم‌شدن قبوض پارکینگ نیز نیازی به ارائه آن نیست. همچنین اگر خلافی موتورسیکلت بیش از ۵۰۰ هزار تومان باشد، به پرداخت آن نیازی نیست و مبلغ تقسیط می‌شود.


هزینه پارکینگ نیز براساس نرخ‌نامه ۱۳۹۴ (در مشهد هر روز ۷۲۰ و در شهرستان‌ها ۴۸۰تومان) در نظر گرفته شده است.


گفتنی است برای ترخیص موتورسیکلت نیاز به مراجعه به ستاد ترخیص نیست و مالکان پس از مراجعه به یگان توقیف‌کننده، باید برای ترخیص به یکی از دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فاطمه عرفانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
0
0
سلام,
تاکسی ها, وتپسی اسنپ ,اینترنتی ها… چطور,,?آیا اونا هم جریمه میشن??پس مردم اگر مریض یاامرضروری داشته باشندچکار کنند???من خودم چندروزه مریض,همش پادردم.به زور آمپولهای مسکن ,سرم, ..دردم کم میشه.. همسرمم شیفت کاری داره, با تاکسی از سر کاربرمیگرده,,,
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->