هشدار: مرگ‌ومیر بیماری هاری به مرز خطر رسیده است انتقال پیکر ۹ نفر از حجاج فوت‌شده به ایران (۱۳ تیر ۱۴۰۳) خروج حدود ۶۰ درصد حجاج ایرانی از مکه (۱۳ تیر ۱۴۰۳) سازمان غذا و دارو هشدار داد: خطر ابتلا به سرطان به علت برنزه کردن پوست یک فوتی و چهار مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در مشهد+تصاویر (۱۳ تیرماه ۱۴۰۳) آیا مصرف مکمل‌های غذایی تاثیری در پیشگیری یا بهبود علائم تب دانگی دارد؟ احکام رتبه‌بندی بازنشستگان فرهنگی سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ صادر شد جمع‌آوری ۱۶۲ معتاد متجاهر در مشهد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) واریز علی الحساب ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | بازنشستگان حساب خود را چک کنند (۱۳ تیر ۱۴۰۳) تب دنگی در مشهد سیر افزایشی ندارد | احتمال آلودگی بالا پشه آئدس از شهریور ۱۴۰۳ به سلامتی خود در دهه ۳۰ زندگی اهمیت بیشتری دهید گردشگری شهری ابزاری برای نیل توسعه پایدار دستگیری ۴ شرور در بولوار رسالت مشهد چرا دستکاری جوش‌های «مثلث خطر» صورت ممکن است به قیمت جانمان تمام شود؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۱۳ تیر ١۴٠٣) | افزایش دو تا چهاردرجه‌ای دما در سطح استان پیش‌بینی حضور بیش از ۵ میلیون زائر در مراسم اربعین |رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران: ارتقای سلامت هدف ما است اگر آدامس قورت دهیم چه می‌شود؟ حوالی یک استخر پرماجرا | روایت شهرآرانیوز از چالش‌های مربوط به بوستان کوهسنگی پیش‌بینی حضور بیش از ۵ میلیون زائر ایرانی در مراسم اربعین ۱۴۰۳
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

نبش قبر در مشهد برای افشای راز قتل همسر دوم

  • کد خبر: ۵۲۹۴۲
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
نبش قبر در مشهد برای افشای راز قتل همسر دوم
روز گذشته با نبش قبری در گورستان یکی از روستاهای اطراف مشهد، راز جنایتی وحشتناک فاش شد.
محمد جواد ابوعطا | شهرآرانیوز؛ ملیحه حدود ۳۵ ساله بود. ۵ سال قبل با هزار آرزو و امید پا به خانه شوهر ۴۷‌ساله‌اش می‌گذارد. او که نقش همسر دوم را برای همسر میان‌سالش ایفا می‌کرد، نمی‌دانست که همه آرزوهایش ۵ سال بعد، در یک عصر پاییزی غریبانه در قبرستان قدیمی و متروکه یک روستا دفن می‌شود. او نمی‌دانست که حالا یک تیم جنایی باید وجب به وجب این شهر را برای یافتن کوچک‌ترین سرنخ و خبری از قاتلش زیرورو کنند.

به گزارش خبرنگار ما، عصر سه‌شنبه مردی جوان با مراجعه به پلیس آگاهی خراسان‌رضوی، از ماجرای مشکوک و مبهمی سخن می‌گوید که حساسیت کارآگاهان جنایی را برمی‌انگیزد. این مرد که خودش حیران و سرگردان بود و نمی‌دانست اطلاعاتش تا چه اندازه صحت دارد، به مأموران اعلام کرد که چند روز است از پدر و زن پدرش بی‌خبر است و نمی‌داند چه برسر آن‌ها آمده است.

او به کارآگاهان گفت که چند بار به خانه پدرش رفته، اما هر چه در زده کسی جواب نداده است. خیلی نگران وضعیت پدرش بوده تا اینکه روز سه‌شنبه پدرش در تماس با او ضمن اطمینان از سلامت خودش می‌گوید که همسرش را کشته و جنازه را هم در یک روستا دفن کرده است.


تأیید ماجرا از سوی اهالی محل

با ثبت اظهارات مرد جوان، موضوع بلافاصله به بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گزارش می‌شود. قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد پس از دریافت این گزارش بلافاصله دستور لازم برای بررسی موضوع را صادر می‌کند.

بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که مرد میان‌سال در خیابان اروند ۲۳ به همراه همسر جوانش ساکن بوده است. دامنه تحقیقات به این محله در بولوار حر کشیده می‌شود.
مقام قضایی صبح دیروز خود شخصا به محل می‌رود. پس از بررسی‌های میدانی و صحبت همسایگان مشخص می‌شود که ماجرا صحت دارد و ۲ روز پیش مرد میان‌سال با تهیه تابوت و ۲ کارگر با اعلام اینکه همسرش کشته شده است، جسد را به یکی از روستا‌های اطراف منتقل می‌کند.


حرکت به سمت قبرستان متروکه

در بررسی‌های تیم جنایی محل دفن جسد که روستایی در همان حوالی بود، مشخص شد. تیم جنایی پس از دریافت آدرس روستا بلافاصله راهی محل شدند.
مقام قضایی به همراه کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان‌رضوی، پس از رسیدن به روستا با هدایت اهالی محل به قبرستان رسیدند. اهالی نیز در ادامه تحقیقات تأیید کردند که ۲ روز قبل مردی غریبه تابوتی را با خودرو شخصی به روستا آورده و با کمک ۲ کارگر آن را دفن کرده است.
مقام قضایی با رسیدن به قبرستان و مشاهده قبری که تازه بود، دستور نبش قبر را صادر کرد.


نبش قبر زن نگون‌بخت

با صدور دستور مقام قضایی عملیات نبش قبر آغاز شد. ساعتی بعد افراد حاضر در صحنه با جسدی روبه‌رو شدند که به تازگی دفن شده بود. از آنجا که هیچ یک از آشنایان مقتول در صحنه حاضر نبودند، هیچ مشخصاتی به جز نام مقتول در دست نبود و سن مقتول نیز حدود سی ساله تخمین زده شد. به گفته مقام قضایی، متهم به قتل نیز از منزل متواری شده که دستور لازم برای دستگیری این فرد آغاز شده است.

با انتقال پیکر مقتول به پزشکی قانونی برای مشخص شدن علت مرگ، قاضی احمدی نژاد اعلام کرد: متهم به قتل در آخرین گفت‌و‌گویی که با پسرش داشته بیان کرده است که با همسرش دعوا کرده و او را با کمربند زده است و سپس لگدی به شکم همسرش زده که او جان باخته است. متهم ۲ روز در کنار همسر مرده‌اش زندگی می‌کند تا اینکه تصمیم به دفن جسد می‌گیرد و ۲ روز پیش هم پیکر مقتول را دفن می‌کند.

قاضی احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه اثری از درگیری در پیشانی مقتول وجود دارد، بیان کرد: تا رسیدن به نتیجه دقیق پزشکی قانونی نمی‌توان اظهار نظری در این باره کرد.
بازپرس جنایی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد با بیان اینکه محل زندگی مقتول و همسرش خیابان اروند ۲۳ بوده و نام او نیز «ملیحه منفرد» بوده است، از شهروندان و خویشاوندان مقتول خواست تا برای انجام اقدامات قانونی و همچنین مشخص شدن دیگر جزئیات پرونده به دادسرای ناحیه دو مشهد در خیابان کوهسنگی مراجعه کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->