لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) متناسب‌سازی حقوق بیشترین دغدغه بازنشستگان است آخرین جزئیات درباره نحوه دایمی شدن قرارداد‌های کارگران، مدت زمان بیمه بیکاری و میزانِ حق مسکن تداوم بارش باران در نقاط مختلف کشور (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اگر تیغ ماهی در گلو گیر کرد چه کار کنیم؟ ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟ دمنوش‌هایی که شکم و پهلو را آب می‌کنند | بهترین زمان خوردن دمنوش لاغری چه کسانی نباید آب زرشک بخورند؟ | آب زرشک را چه زمانی بخوریم بهتر است؟ فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان تامین اجتماعی و مستمری بگیران صادر شد+جزئیات و لینک سامانه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) استقبال کم فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان تماشای تلویزیون برای چه سنی ممنوع است؟ اسید‌های آمینه به عنوان پیش‌ساز پروتئین‌ها و به عنوان مکمل غذایی «تروما» چهارمین علت مرگ در دنیا  ۱۰ فایده پیاده روی برای سلامت بدن | بهترین زمان پیاده‌روی چه زمانی است؟ بچه‌ها الگوی خوابشان را از والدین می‌آموزند چند ساعت در شبانه‌روز بنشینیم، بایستیم و بخوابیم؟ منشاء بسیاری از بیماری‌های جسمی را در روان خود پیدا کنید تاثیر استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی بر افزایش اعتماد به نفس
سرخط خبرها

زن جوان با چاقو سینه مردی را در مشهد شکافت و جنایت آفرید

  • کد خبر: ۵۳۰۹۰
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
زن جوان با چاقو سینه مردی را در مشهد شکافت و جنایت آفرید
سر و صدایشان نظر مردم را به خود جلب کرده بود. مردی جوان از خودرواش پیاده شده و با یک زن درگیر شده بود. همه چیز در یک لحظه اتفاق افتاد. لگد زدن مرد به زن و چاقو کشیدن زن روی مرد و در نهایت جاری شدن خون از سینه مرد؛ این‌ها سکانسی تلخ از صحنه‌ای بود که بعد از گذشت ساعتی، رنگ جنایت به خود گرفت.
مهدی قرآنی | شهرآرانیوز؛

پرده اول

سر و صدایشان نظر مردم را به خود جلب کرده بود. مردی جوان از خودرواش پیاده شده و با یک زن درگیر شده بود. همه چیز در یک لحظه اتفاق افتاد. لگد زدن مرد به زن و چاقو کشیدن زن روی مرد و در نهایت جاری شدن خون از سینه مرد؛ این‌ها سکانسی تلخ از صحنه‌ای بود که بعد از گذشت ساعتی، رنگ جنایت به خود گرفت.
تعداد زیادی از مردم در اطراف زن و مرد جوان جمع شده بودند و تا ریش سفیدان به خودشان بیایند بین زن و مرد میانجیگری کنند که این اتفاق دل‌خراش رقم خورد.
 
چاقو در دست زن آغشته به خون بود و مرد جوان هم کنار خودرواش افتاده بود و از مردم کمک می‌خواست. هر یک از تماشاچیان موضوع را به زبان خودش تعریف می‌کرد. فردی می‌گفت: «دعوا ناموسی است»، شخصی می‌گفت: «دعوایشان سر کرایه تاکسی است» و دیگری هم بیان می‌کرد «دعوای زن دوم با شوهرش بوده است.» تا مردم با پلیس و اورژانس تماس بگیرند، زن جوان تصمیم داشت تا از این غائله بگریزد که در دام چند نفر از شهروندان وظیفه‌شناس گرفتار شد.

هوا _بیش و کم- تاریک شده بود که خودرو‌های پلیس و اورژانس آژیرکشان در قاب این صحنه پیدا شدند.
مرد جوان که نفس‌هایش یکی‌درمیان بالا می‌آمد، پس از معاینات اولیه تکنیسین‌های اورژانس بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و زن جوان هم که از سوی مردم دستگیر شده بود، به مأموران کلانتری شهید رجایی مشهد تحویل داده شد.


پرده دوم

مرد جوان خون‌ریزی شدیدی داشت که عوامل اورژانس ۱۱۵ بدن نیمه جانش را به بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد رساندند. شدت جراحت روی سینه مرد نشانگر برخورد شیء نوک تیز و برنده‌ای بود که در نگاه اول عمیق و کاری به نظر می‌رسید. خبر زخمی شدن مرد جوان با تأخیر به مرکز پیام فوریت‌های پزشکی مشهد اعلام شد و همین موضوع موجب خون‌ریزی شدید او و وخامت حال عمومی‌اش شده بود.
 
تلاش کادر درمانی بخش اورژانس هم در ایجاد شرایط بالینی پایدار برای مرد جوان، بی‌نتیجه ماند و سرانجام این مرد سی‌وهشت ساله در حوالی ساعت ۲۲:۰۰ شامگاه چهارشنبه جان خود را از دست داد. ظبا فوت مشکوک مرد موضوع این حادثه که از سوی مأموران دایره تجسس کلانتری شهید رجایی در حال بررسی بود، به بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه دو مشهد اعلام شد و چندان طول نکشید که پای قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد نیز به این پرونده باز شد.
 
بررسی‌های اولیه پرونده طبق گزارش مأموران کلانتری شهید رجایی حاکی از درگیری متوفی با زنی جوان بود که همین موضوع فرضیه جنایت را قوت می‌بخشید. معاینات اولیه جسد هم نشان می‌داد متوفی هدف ضربه شدید چاقو از ناحیه سینه قرار گرفته که تیغه برنده چاقو ضمن ایجاد شکاف عمیق، ظاهرا تا قلب رسیده بود. با این حال جسد مرد جوان که در بررسی هویتش مشخص شد تبعه خارجی است با دستور قاضی احمدی‌نژاد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات این پرونده با تأیید قتل متوفی در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی مرکز استان خراسان رضوی قرار گرفت.


پرده آخر

به گفته بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه دو مشهد، مقتول راننده خودرو مسافربر شخصی بوده که متهم را از کنار خیابان سوار کرده و به مقصدش در یکی از خیابان‌های منطقه شهید رجایی رسانده است.
قاضی احمدی‌نژاد بیان کرد: آنچه از ظواهر امر پیداست، احتمالا متهم کرایه تاکسی را نداشته و به همین دلیل میان او و راننده جدل به وجود آمده است. مرد جوان هم از خودرواش پیاده شده و با زن جوان که ۱۹ سال دارد درگیر شده و به او لگد زده است.
 
در مقابل متهم دست به چاقو شده و با آن ضربه‌ای شدید به سینه متوفی زده که همین امر موجب قتل مرد راننده شده است. زن پس از رویارویی با این صحنه دل‌خراش قصد فرار داشته که مردم دستگیرش می‌کنند و او را تحویل مرجع انتظامی می‌دهند.
این مقام قضایی ادامه داد: تحقیقات این پرونده هنوز ادامه دارد و متهم نیز برای روشن شدن همه زوایای پنهان پرونده در اختیار مأموران اداره جنایی پلیس آگاهی مرکز استان خراسان رضوی قرار دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->