پلمب سومین رستوران متخلف در طرقبه شاندیز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد مجازات افشای اسرار بیماران از طرف پزشک چیست؟ مرگ دلخراش خاله ۱۴ ساله به دست خواهرزاده ۵ ساله (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) شتر، عامل مصدومیت ۸ نفر در تصادف ۴ تریلی در جاده طبس - اصفهان سربازان امریه می توانند در آتش نشانی خدمت کنند وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود رئیس سازمان بهزیستی: هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست عجیب و غریب‌ترین سفارش‌ها برای عمل‌های زیبایی پشت پرده تیپ‌های عجیب و آویزهای غریب سر و صورت نوجوانان قتل و سوزاندن جسد پدر به دست دختر شیطان صفت کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳ جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان اعلام شد پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه زلزله، مرزن آباد مازندران را لرزاند (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف جسد جوان گم شده در بشکه اسید مرگ یک جوان در پی شلیک پلیس +اطلاعیه پلیس واریز وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان کشوری + جزئیات (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد کشف شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد مرگبار تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

قاتل جنایت خانوادگی تویسرکان دستگیر شد + جزئیات

  • کد خبر: ۵۳۱۳۳
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
قاتل جنایت خانوادگی تویسرکان دستگیر شد + جزئیات
شب گذشته قاتل خانواده ۵ نفره تویسرکانی در یکی از استان‌های دیگر شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سلمان امیری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز چهارشنبه و به‌دنبال کشف جسد ۲ عضو یک خانواده (پدر و دختر) در حوالی یک گاوداری واقع در شهرستان تویسرکان و مفقود‌شدن ۳ عضو دیگر خانواده، تلاش‌ها برای روشن‌شدن ابعاد حادثه و پیدا‌کردن گم‌شدگان آغاز شد که با کشف ۳ جسد دیگر، اجساد کشف شده از اعضای خانواده به ۵ رسید.

 

وی اظهار کرد: تیم‌های انتظامی با همکاری سایر دستگاه‌های شهرستان تویسرکان، جسد ۳ عضو دیگر این خانواده شامل مادر و ۲ فرزند پسر را در حوالی گاوداری شناسایی و کشف کردند.

 

فرمانده انتظامی استان همدان در تشریح چگونگی کشف این اجساد و اطلاع از وقوع حادثه، تصریح کرد: فردی با مراجعه به گاوداری پسر عموی خود متوجه آثار خون در محل و همچنین غیبت بستگانش در محل می‌شود و بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش می‌کند.

 

وی با بیان اینکه با اعلام موضوع، عوامل پلیس آگاهی و تیم بررسی صحنه جرم در محل حاضر و با بررسی دقیق محل، ابتدا جسد یک دختر را در فاصله ۱۰۰ متری گاوداری پیدا می‌کنند، ادامه داد: به همین دلیل تحقیق دقیق در خصوص کشف علت حادثه در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

 

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه عوامل پلیس آگاهی شهرستان در ادامه تجسس و تحقیق خود، جسد یک مرد (پدر دختر) را نیز در محل پیدا کردند، افزود: با کشف ۳ جسد دیگر، اجساد ۵ عضو این خانواده شناسایی و کشف شد.

 

سردار امیری در خاتمه ضمن قدردانی از دستگاه محترم قضایی و سایر دستگاه‌های امنیتی با اشاره به تلاش‌های فنی و تخصصی پلیس آگاهی برای کشف زوایای پنهان این حادثه تأکید کرد: با تلاش شبانه‌روزی و انجام اقدامات فنی و تخصصی پلیس، نهایت، شب گذشته قاتل در یکی از استان‌های دیگر شناسایی و دستگیر شد.

 

خانواده تویسرکانی در آخرین تماس خود چه گفتند؟

تلفن را برمی‌دارد و بعد از چندین تماس بالأخره آماده صحبت‌کردن است. هربار با او تماس می‌گرفتم می‌گفت بالا سر همان چاهی است که اجساد ۲ نفر از اعضای خانواده‌اش در آن پیدا شد و حالا در اضطراب پیدا‌کردن جسد برادرش، توان حرف‌زدن نداشت. اما بالأخره دقایقی با ما گفت‌وگو می‌کند.

موقع حادثه کجا بودید؟

من شغلم آزاد است و موقع حادثه شیراز بودم. در میان خواهر و برادرهایم، فقط من متأهل هستم و فرزند ارشد خانواده‌ام.

پدرتان چند سال بود که گاوداری داشت؟

پدرم معلم بازنشسته بود. اما از همان زمان که به‌عنوان معلم خدمت می‌کرد، مجتمع گاوداری و کشاورزی هم داشت.

چطور متوجه به قتل رسیدن خانواده‌تان شدید؟

من ارتباط خیلی نزدیکی با خانواده‌ام داشتم و هر روز چندین بار با آن‌ها تماس تلفنی می‌گرفتم. چون نوع کار و فعالیتمان هم با‌هم مرتبط بود و همین باعث می‌شد که نیازم به تماس و ارتباط با هم بیشتر شود. صبح روز حادثه با خواهرم تلفنی حرف زدم. قرار شد یک ساعت دیگر دوباره با من تماس بگیرد اما خبری نشد. چندین‌بار به او زنگ زدم، اما ارتباطم با خانواده‌ام قطع شده بود و خواهرم دیگر با من تماس نگرفت. خیلی نگران شده بودم. 24 ساعت تحمل کردم و بالأخره با دوستانی که در روستا داشتم تماس گرفتم و از آن‌ها خواستم به مجموعه گاوداری سر بزنند و از خانواده‌ام سراغ بگیرند.

دوستانتان در گاوداری چه دیدند؟

چیزی ندیدند. فقط ماشین‌های خانواده‌ام را دیده بودند. می‌گفتند پرشیا و وانت نیسان در محوطه بود اما هیچ‌کس در گاوداری نیست. خیلی تعجب کرده بودم. سابقه نداشت گاوداری را رها کنند و خالی بماند. خبری از کارگران هم نبود و همین نگرانی و تعجب من را بیشتر می‌کرد.

چه کسی اجساد را دید؟

با خاله‌ام و پسرعموی پدرم تماس گرفتم و از آن‌ها خواستم به گاوداری بروند تا بفهمیم چه اتفاقی افتاده است. بعد از دوساعت با من تماس گرفتند و گفتند پسرخاله‌ام جسد خواهرم را پیدا کرده است.

جسد پدر خانواده تویسرکانی دفن شده بود

جسد پدرتان کجا پیدا شد؟

کمی با فاصله از خواهرم دفن شده بود.

اعضای خانواده‌تان چطور به قتل رسیده بودند؟

نمی‌دانم چطور به قتل رسیده بودند. هنوز مشخص نیست و منتظرم نظریه پزشکی قانونی بیاید.

باغ شما با شهر چقدر فاصله دارد؟

با تویسرکان 23 کیلومتر فاصله دارد.

جسد یکی از قربانیان پیدا نشده است

یک‌دفعه انگار که نمی‌تواند ذهنش را متمرکز سؤالات من کند، می‌گوید: «جسد یکی از برادرانم پیدا نشده است و هنوز هم در گاوداری مشغول عملیات جست‌وجو هستند.»

 

او در ادامه می‌گوید: «بعد از اینکه جسد خواهر و پدرم کشف شد، جست‌وجو برای پیدا‌کردن ردی از اجساد بقیه اعضای خانواده‌ام ادامه یافت. جسد مادرم و یکی از برادرانم در چاهی در گاوداری کشف شد اما هنوز جسد برادر دیگرم پیدا نشده است. هنوز هم نیروهای عملیاتی مشغول جست‌وجو در محل حادثه هستند.»

 

قاتل خانواده تویسرکانی کارگر خانه‌زاد آن‌ها بود

محمد مظاهری درباره قاتل خانواده‌اش می‌گوید: «کارگری که به اتهام قتل خانواده‌ام دستگیر شده است، چند سال است که کارگر ماست. مادرم خیلی به او محبت می‌کرد. خیلی وقت‌ها زمانی که مهمان داشتیم، اول غذای این کارگر تبعه افغان را می‌داد. پدر و مادرم خیلی وقت‌ها بیشتر از اعضای خانواده به فکر کارگران بودند.»

 

او درباره انگیزه این کارگر افغان از قتل می‌گوید: «نمی‌دانم انگیزه او از قتل خانواده‌ام چه بوده است. منتظرم تحت بازجویی‌های تکمیلی قرار بگیرد تا ماجرا مشخص شود.»

 

منبع: مهر، رکنا


اینجا ببینید: جزئیات قتل فجیع خانوادگی در تویسرکان + تصاویر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->