«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

پوشش استقلالی بمب‌گذار و خلافکار سریال «خانه امن» + فیلم

  • کد خبر: ۵۳۳۵۷
  • ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
  • ۴
در سریال خانه امن فردی که به عنوان بمب گذار و مهره اصلی خلافکاران شناخته میشود، با پوشش هوادار استقلال وارد استادیوم می‌شود، این فرد پرچم استقلال را به دوش میکشد و این موضوع با واکنش منفی هواداران استقلال در شبکه های اجتماعی مواجه شده است.
شهرآرانیوز - در جدیدترین قسمت سریال خانه امن که در شب یلدا روی آنتن شبکه یک سیما رفت یکی از تروریست‌های داعش با در دست گرفتن پرچم تیم استقلال به ورزشگاه آزادی رفت. 

 

نشان دادن این تصویر واستفاده از پرچم تیم استقلال با واکنش‌های تند هوادارن این تیم روبرو شد. تا جایی که احمد معظمی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به این حواشی پاسخ داد. 

 

معظمی در صفحه شخصی خود نوشت: 

 

سلام به همه هواداران دو تیم محبوب استقلال و پرسپولیس، … دوستان خواهشن زود قضاوت نکنین و اینکه در قسمت امشب این نگرانی برطرف خواهد شد، … به هیچ وجه قصد توهین به تیم خاصی نبوده و نیست، … هدف اصلی به هلاکت رساندن داعش است که در پوشش‌های مختلف ظاهر می‌شوند، … من احمد معظمی به دو تیم استقلال و پرسپولیس و کشورم تعصب دارم، … صبور باشید و با کمک هم امنیت را برقرار کنیم، … استقلال، پرسپولیس توجه: قسمت امشب و فردا شب رو حتما ببینید تا متوجه بشید که ما طرف دار هر دو تیم هستیم.

 

تعداد بازدید : 1213
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
0
0
خب راست گفتن دیگه :)
غریبه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
هر وقت انسان زود قضاوت کنه خیلی زودم پشیمون میشه.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
0
0
شما با این کارهاتون بدنبال نفاق و درگیری هستید و میخواهید از این موضوع یک استفاده خاصی ببرید که بعدا مشخص میشه کاری به این تیم و اون تیم نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
0
0
خیلی سریال زیباییه واقعا عالیه خسته نباشید با تشکر از آقای معظمی وهمه عوامل سریال
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->