برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟
سرخط خبرها

اعلام آمادگی علی کریمی برای شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال

  • کد خبر: ۵۳۴۷۵
  • ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
  • ۱
اعلام آمادگی علی کریمی برای شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال
علی کریمی قصد دارد درانتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام کند. او انگیزه‌های زیادی برای مدیریت فوتبال ایران دارد. کریمی البته برنامه‌های خودش را اعلام نکرده است.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، علی کریمی قصد دارد در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام کند. طبق قوانین جدید بازیکنانی که سابقه ملی دارند هم می توانند در انتخابات شرکت کنند که کریمی نیز قصد دارد شانس خودش را امتحان کند. البته مشخص نیست ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایران تا چه اندازه برای تصدی این پست اقبال داشته باشد. انتخاباتی که سرنوشت آن را هیات های فوتبال استان ها مشخص می کنند به احتمال زیاد به سمت افرادی گرایش خواهد داشت که با این هیات ها درارتباط هستند و بعید است کریمی بتواند به تصدی این پست مهم امیدوار باشد. البته کریمی چند ماهی هست که در فکر شرکت دراین انتخابات است و می خواهد این چالش را هم تجربه کند. او از ماه ها قبل با مشاوران خود پیرامون این موضوع گفت و گو کرده و به جمع بندی هایی هم رسیده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نجمه
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
0
0
ما استقلالی‌ها مخالفیم سرسخت ، حالا از بابا مسعود به علی بابا تغییر کنه فدراسیون رو روی سرتون خراب میکنیم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->