افت ۲۰۰ هکتاری سطح زیر کشت مزارع گل محمدی در خراسان رضوی چه دارایی‌هایی شامل مالیات می‌شوند؟ | مصوبه جدید مجلس درباره مالیات بر عایدی سرمایه (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پاداش ۴۷ میلیونی برای مشترکان خانگی | گران‌ترین پاداش صرفه جویی در مصرف برق مشخص شد مراحل ثبت رایگان قرارداد اجاره بها در سامانه خودنویس چگونه است؟ + لینک و راهنما آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو + نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی قیمت طلا و سکه در روز‌های آینده (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش چراغ خاموش قیمت خودرو‌های داخلی در بازار (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ۵۰ درصدی پژوپارس ایران خودرو اشک مشتریان را در آورد رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد | انفجار قیمت خودروی نوستالژیک! + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بورس قرمزپوش شد | دیدگاه مثبت کارشناسان درباره روند آتی بازار سرمایه (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) میزان رهن و اجاره ملک در منطقه آبکوه مشهد چقدر است؟ + جدول (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۵۰۰کیلو زعفران فردا (۵ اردیبهشت) در بورس کالا عرضه می‌شود افزایش احتمالی حقوق و دستمزد کارگری منوط به استقرار مجلس جدید | ۶۵ درصد واحد‌های صنعتی خراسان‌رضوی به طرح طبقه‌بندی مشاغل پیوستند تورم در خراسان رضوی افزایشی شد + علت طلای سرخ در سیطره دلال‌ها آیا سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟ هدف سازمان امور مالیاتی، شناسایی بدون‌پرونده‌ها و زیرزمینی‌هاست | شناسایی ۱۰۰ مؤدی جدید و مطالبه  بیش از  ۳۰۰۰ میلیارد تومان مالیات + فیلم کاهش قیمت و افزایش حباب سکه به دنبال گران‌شدن دلار + جدول (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بخش املاک «دیوار» و «شیپور» مسدود می‌شود + علت توضیحات دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو تامین زمین ۱.۸ میلیون واحد نهضت ملی مسکن کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی پنج‌شنبه تخلف است مدل قیمت‌گذاری گواهی اسقاط خودرو دستخوش تغییر می‌شود زمان پایان اعتبار مجوز‌های کاغذی اعلام شد پاسخ معاون وزیر کار به درخواست افزایش حقوق کارگران
سرخط خبرها

سخنگوی طرح حمایت معیشتی کرونا: مشمولان جامانده تا آخر هفته صبر کنند

  • کد خبر: ۵۳۵۱۰
  • ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱
  • ۳۹
سخنگوی طرح حمایت معیشتی کرونا: مشمولان جامانده تا آخر هفته صبر کنند
سخنگوی طرح حمایت معیشتی کرونا وزارت رفاه در یک لایو اینستاگرامی به سوالات مطرح شده در این زمینه پاسخ داد.
به گزارش شهرآرانیوز، حسین میرزایی درباره ارائه بسته حمایت معیشتی به اقشار کم درآمد و فاقد درآمد ثابت گفت: از ابتدای سال حمایت‌های مختلفی از مشاغل و کسب و کار‌ها داشتیم. یک مورد حمایت یک میلیون تومانی بود که اول سال ۹۹ انجام شد. بسیاری از کسب و کار‌هایی که فاقد درآمد ثابت بودند مثلا دستفروش ها، کارگران فصلی و مشاغلی که ناپایداری شغلی داشتند، آسیب بیشتری دیده اند و نیازمند حمایت بیشتر بودند.

وی افزود: از کارمند و بازنشسته حمایت می‌شد، اما افراد فاقد درآمد ثابت که تحت پوشش بیمه هم نبودند باقی مانده بودند. تصمیم بر این شد تمام تمرکز را به سمت افرادی که فاقد درآمد ثابت هستند ببریم.

شناسایی ۳۴ میلیون ایرانی فاقد درآمد ثابت

سخنگوی طرح حمایت معیشتی کرونا وزارت رفاه با بیان اینکه تصمیمی در مجلس برای دادن حمایت معیشتی به ۶۰ میلیون نفر گرفته شد و در دولت هم تصمیماتی گرفته شده بود، اما در نهایت به ما ابلاغ شد که ۳۴ میلیون نفر را شناسایی کنیم گفت: ما متولی شناسایی هستیم. علی القاعده شرایط و ویژگی‌ها ناظر به انتخاب ۳۴ میلیونی بود که فاقد درآمد ثابت هستند.

میرزایی افزود: بنابراین شاخص‌ها را طوری تنظیم کردیم که بر اساس ابلاغ صورت گرفته به ما بود؛ بنابراین این ۳۴ میلیون شامل افراد حقوق بگیر و معیشتی بگیر و یارانه بگیر نمی‌شد. از جمله ویژگی‌های مشمولان این موارد بود: خانوار‌هایی که هیچ‌یک از اعضای آن‌ها حقوق ماهانه دریافت نمی‌کنند. کارکنان بخش دولتی، نیمه‌دولتی، عمومی، بخش خصوصی و مستمری بگیران صندوق‌های بازنشستگی که دریافتی ماهیانه دارند و به نحوی شاغل یا بازنشسته محسوب می‌شوند، در زمره این گروه نیستند. خانوار‌هایی که هیچ‌یک از اعضای آن‌ها بیمه‌پرداز نباشند. بر اساس بررسی شاخص‌های بانکی اعضای خانوار توسط بانک مرکزی، در زمره دهک‌های پایین هستند. خانوار‌هایی که در گروه مشمولان طرح حمایت معیشتی باشند.

وی ادامه داد: از آن طرف در گروه معیشت بگیران هم نیمی بهره‌مند نشده اند. علاقه‌مند بودیم مبلغ بیشتری اختصاص می‌یافت، اما این اتفاق نیفتاد. این ۳۴ میلیون نفر فاقد درآمد ثابت هستند، یعنی کارمندان دولت و بازنشسته ها، بیمه پردازها، تحت پوششین بیمه‌های اجباری تامین اجتماعی و بیمه‌های خویش فرما (با یک استثنا) مشمول نمی‌شوند.

میرزایی ادامه داد: از این ۳۴ میلیون نفر، نزدیک به ۹ میلیون تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی بودند. ۲۵ میلیون نفر یارانه حمایت معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی و سه میلیون و ۱۱ هزار و ۷۶ خانوار تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد (هشت میلیون و ۹۰۰ هزار و ۷۳۱ نفر) یارانه حمایت معیشتی ۱۲۰ هزار تومانی را دریافت کرده اند.

سخنگوی طرح حمایت معیشتی کرونا وزارت رفاه درباره شرایط درنظر گرفته شده برای مشمولان گفت: ما وقتی ۱۰ نفر داشته باشیم و بخواهیم حمایت و خدمتی را به پنج نفر آن‌ها ارائه دهیم، باید سنجه‌هایی را مشخص کنیم. باید افراد بر اساس شاخص ها، اولویت بندی شوند.

رصد مداوم وضعیت خانوار‌ها

میرزایی افزود: ما وضعیت افراد را از حیث شاخص‌های مختلف مرتب رصد می‌کنیم و با ۶۰ نهاد داده‌ای در ارتباط هستیم. اما اطلاعات به ما نشان داد افراد فاقد درآمد ثابت، بیشترین آسیب را دیده اند. کسانی را داریم که ذیل قانون کار مشغول به کار هستند، ولی حتی همین بیمه را هم ندارند و از نظر شاخص‌های بانکی در وضعیت پایینتری قرار دارند. این‌ها باید حمایت معیشتی می‌گرفتند و در اولویت بودند.

افراد مجردی که جدای از خانواده زندگی می‌کنند به پلیس + ۱۰ مراجعه و اطلاعاتشان را از خانواده جدا کند

وی ادامه داد: برخی که اعتراض می‌کنند علت این است که مطلع نیستند ما وضعیت کل اعضای خانواده را در نظر می‌گیریم. اگر فردی جدای از خانواده اش زندگی می‌کند می‌تواند برود به پلیس به علاوه ۱۰ و اطلاعاتش را از خانواده اش جدا کند. در نظام‌های رفاهی دنیا لاجرم به سمت ساختار‌های خانواده می‌روند و ما وضعیت کلی خانواده را بررسی می‌کنیم. مبنای ما ساختار رسمی و حقوقی خانواده در ثبت احوال و سازمان هدفمندی است.

سخنگوی طرح حمایت معیشتی کرونا وزارت رفاه با بیان اینکه در جریان هدفمندی یارانه‌ها افرادی داشتیم که رفتند و وضعیت خانوادگی خود را بروز رسانی کردند گفت: ۳۴ میلیون سهمیه اختصاص داده شده است و ما دخل و تصرفی در نحوه پرداخت نداریم و اطلاعات را در اختیار سازمان برنامه قرار می‌دهیم.

امکان اعتراض وجود ندارد

وی ادامه داد: امکان دارد فردی هم حقوق بگیر باشد، اما مطلوبیت زندگی اش بالا نباشد و مثلا مبلغ زیادی در ماه بابت اجاره بپردازد. ما نمیتوانیم این‌ها را تک به تک بررسی کنیم. اکنون بحث امکان اعتراض مطرح نیست. ۳۴ میلیون فرد دارای اولویت انتخاب و مشمول شده اند.

میرزایی افزود: امیدواریم و در حال پیگیری هستیم که بودجه بیشتری تعلق بگیرد. ما به اطلاعات مردم واقف تریم. مطلع هستیم که میانگین تراکنش ماهانه اعضای خانوار چقدر بوده است، ولی شاید خود فرد به طور دقیق نداند. سه میلیون و ۷۰ هزار اعتراض در جریان وام یک میلیون تومانی داشتیم که یک میلیون و ۱۷۶ هزار نفر بعد از اعتراض‌ها مشمول شدند. اما این طرح متفاوت است و نیاز به درخواست و اعتراض نیست، زیرا افراد طبق اطلاعات سیستمی در اولویت قرار گرفته اند.

وی در پاسخ به اینکه چرا برخی افراد که در وضعیت خوبی بوده اند این یارانه را گرفته اند؟ گفت: باید شاخص‌ها را بررسی کرد و دید که کدام ویژگی‌ها را دارند. اطلاعات بانکی بانک مرکزی خطاپذیر نیست. افرادی را داریم که دستگاه پوز اجاره‌ای دارند و کسب درآمد می‌کنند، اما حساب به نام خودشان نیست. باید اطلاعات به صورت دقیق تحلیل شود. ممکن است افرادی باشند که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد باشند و نباید تحت پوشش باشند، بعضا موارد فوتی و همپوشانی هم در لیست آن‌ها داشتیم که البته اکنون اطلاعات شان بروزرسانی شده و بهتر از گذشته است. ما بهره بردار اطلاعاتی هستیم.

سخنگوی طرح حمایت معیشتی کرونا وزارت رفاه ادامه داد: خانومی ۶۵ ساله داشتیم که می‌گفت باید یارانه معیشتی بگیرم، اما بررسی کردیم که دخترش مدیر بازرگانی یک شرکت بود با گردش مالی میلیاردی و دختر وی هم در ساختار خانواده اطلاعاتش بررسی و سنجیده شده بود. نتایج کار ما از سوی نهاد‌های نظارتی مربوطه چک و بررسی می‌شود.

میرزایی با بیان اینکه نیمی از معیشتی بگیران مشمول طرح اخیر نشده اند و جزو گروه‌های معترض هستند که طبیعی است گفت:، اما خب ما قرار بود ۳۴ میلیون را شناسایی کنیم که افراد در اولویت بالاتر انتخاب شدند.

دخل و خرج دست سازمان برنامه است

وی با بیان اینکه مدافع کار درست هستم گفت: منطق شناسایی سیستمی و اصولی این بوده است. اگر ظرفیتی ایجاد شود ما توان این را داریم که اعتراضات مردم را بگیریم و بررسی کنیم، اما دخل و خرج دست ما نیست و دست سازمان برنامه است. افرادی را داریم که از سال گذشته تا کنون وضعیت مالی شان تنزل داشته و باید یارانه بگیرند که ما هم آن را قبول داریم، اما متضمن آن است که منابعش وجود داشته باشد. اگر شناسایی و تایید کنیم و از آن سو حمایتی صورت نگیرد، علی القاعده هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

سخنگوی طرح حمایت معیشتی کرونا وزارت رفاه درباره کارگران ساختمانی و رانندگان تاکسی درون و برون شهری و اینترنتی نیز اظهار کرد: ما به مشکلات مردم واقف هستیم. این که فردی بگوید به این یارانه حمایتی نیاز دارد صحیح است و می‌پذیریم. اما موضوع دوم این است که ما مجبور شدیم گروهی را مشمول نکنیم و باید اولویت بندی می‌کردیم.

میرزایی افزود: در گروه بیمه شدگان خویش فرما یک استثنا داشتیم و مربوط به افرادی بود که معیشت بگیر بودند، درآمد ثابت نداشتند، دهک ۹ و ۱۰ درآمدی نبودند و مجموع حقوق اعضای خانوار زیر یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بود. از آن سو بازنشستگانی داشتیم که حقوق اعضای خانوار زیر یک میلیون و ۹۰۰ هزار توان بود و گروه اندکی بودند که آن‌ها هم مشمول شدند، اما امکان مشمول شدن بیمه شدگان کارگران ساختمانی و ... را نداشتیم.

مشمولان جامانده تا آخر هفته صبر کنند

واریز مراحل بعدی بسته به حساب مشمولان در دهه سوم هر ماه

وی با اشاره به اینکه اعتبار پرداخت حمایت معیشتی تخصیص یافته و برای مشمولین واریز شده است گفت: برای عده اندکی که هنوز واریز نشده تا آخر هفته صبر کنند و امید است مشکلی نباشد. به علت مشکلات بانکی هنوز پول برای این عده اندک واریز نشده است که حل می‌شود. اولین نوبت واریز ۲۷ ام ماه بود و احتمالا واریز‌های بعدی در همین بازه زمانی باشد و دهه سوم هر ماه واریز شود.


 
 
منبع:ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۹
در انتظار بررسی: ۲۰۲
غیر قابل انتشار: ۲۶
ناشناس
United States of America
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
0
2
خسته نباشین،ایشون میگن ما به افراد برا اساس اولویت با توجه به کمبود بودجه،واریز کردیم،در حالیکه هفت هشت خانواده سراغ دارم که جزو بالاترین اولویت ها بودند یعنی نه حقوق بگیر نه بیمه پرداز و ....نه هیچ کدوم از چیزهایی که گفتن رو ندارند ولی براشون واریز نشده،تمام واریزی به حساب بانکی شون همین یارانه و یارانه بنزین هست....نمیدونم اولویتی که ایشون میگن چطور یه....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
واقعا به خیلی ها که نباید بدن دادن بعد ما که خونه اجاره ای۱۷۰۰میدیم و یه ماشین ساینا داریم حقوق آزاد بخور و نمیر داریم هیچی تعلق نگرفته
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
0
2
سلام خسته نباشید من بعضی هارو میشناسم که هم ماشین هم خونه و بیمه دارن به حشون هم وام دادین وهم 100تومان منی که سه تا بچه دارم و دوماه بی کار هستم ندادین لطفا پی گیری کنید
ناشناس
United States of America
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
0
0
خیلی ممنون از این کار خوبتون که به اونهایی که واجد شرایط بودن هیچی ندادین.واقعا که
محمد صادق
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
0
1
سلام.من نه حقوق بگیرم ونه خانواده ونه من بیمه دارم ون خانواده نه من حسابم پول دارم ونه خانواده.مستاجر هستم.بدهکار ی دارم.وام یک میلیونی دوم را هم به من ندادن.لطفا پیگیری کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
0
1
سلام من شوهرم راننده تاکسی هستش چون بیمه پرداز خویش فرما هستیم به ما هیچ پولی واریز نشده حتی وام هم ندادن گناه این بیمه پردازا چیه چون با هزارتا بدبختی بیمه میدن بهشون پول نمیدین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
0
1
سلام ما که بیمه رو با هزار بدبختی می خوایم جور کنیم چی وضعیت تا کسی دار ها رو هم چک کنیدوقتی مسافر نیست از کجا باید بیارن قسط های عقب افتاد و خرج زن و بچههاشون را جور کنن بیمه واریز کنی که دلیل نمی شهحقوق بگیر که نیستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
0
0
سلام خدمت شما لطفا اعتراض من رو تو گروه بزارید چرا به من که کارگر ساختمانی هستم و مستاجر م وام یک میلیونی و کمک معیشتی کرونا رو ندادن با تشکر
شهروز افشار
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
1
0
من کارگر شرکت چیتوز بودم ۱۵ ماه قبل اخراج شدم دارای یک فرزند میباشم مستاجر هستم و هیچ حساب بانکی و ماشین هم ندارم در حال حاضر بیکارم این چه عدالتیه چرا به ما بسته حمایتی نمیدین ممنون میشم بررسی کنید
ناشناس
Germany
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
من از کارم بخاطر همین کرونا بیکارشدم ۳تا بچه دارم مستاجرم ماشین هم ندارم تکلیف من چیه من نیاز به کار دارم با این یک میلیون و۴ماه ۱۰۰هزارتومن گره ای ازمن باز نمیسه
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0
0
چرا به مانریختن واقعا ظلم میکنین درحق ماخیلیارو میشناسم وضع مالیشون خوبه اماهم وام وکمک یارانه روریختین بهشون یعنی چی آخه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0
1
کلا به ما هم ندادن خونه مستاجری کار آزاد یه روز هست ده روز نیست اجاره ماهی ۱۷۰۰میدم کلا هیچی به ما تعلق نگرفته بعد خیلی ها هستن که همه دارن و همه چی هم تعلق گرفته بهشون دادن
حامد مرادیان اشرف ابادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0
0
با سلام ما نه بیمه داریم قطع شده نه حقوق بگیریم وام یک ملیونی بهمون دادن اما بسته کمکی ندادن درامد ثابتیم نداریم لطفا رسیدگی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0
0
سلام من یه آدم بیکار هستم یکسال کار ندارم نه وام یک میلیون به من دادن نه حمایت معیشتی سه تا بچه هم دارم چرا اینجوری هستش
فرزاد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0
0
کارت خوان دارم میگن تراکنش داری. لطفا تراکنش برداشتها رو از تراکنش واریزی کسر کنید تا متوجه بشید درامد چقدره. تراکنش درامد نیست گردش سرمایست.
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0
0
لطفا آمار دقیق برسی کنید یکی رو می شناسم پنج تا خونه داره بهش دادن ولی ما که هیچی نداریم ندادن واقعا که.........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0
0
سلام مایک خانواده سه نفره هستیم که شوهرم قبلا بیمه تامین اجتماعی بوده تا چند ما قبل حالا بیمه نیست بیکار هم هست نه وام یک میلیونی رو گرفتیم نه 100هزار تومان رو چه کارباید بکنیم من خانومش بیمار انسولینی هستم که الان انسولین هم کم گیر میاد چه کار باید بکنیم تورو خداپیگیری کنین خیلی نیاز داریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0
0
آقایون مسول دمتون گرم انتظار اینکه مردم بیان پای صندوق رای نداشته باشن وسلام....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
0
0
من لیسانس دارم کارگر ساختمانی هستم و مستاجر م وام یک میلیونی و کمک معیشتی رو ندادن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
0
0
خسته نباشی آقای سخنگو اینم از آخر هفته که فرمودی هرکی گرفت که گرفت هرکیم نگرفت دادشا هممون سرکاریم ......برا رای ریزی میگن ملت عزیز ما هم جبران میکنیم نمیریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
0
0
سلام پدر من راننده تاکسی هست پول نداره بیمه اش راپرداخت کنه اجاره نشین هست چراپرداخت نکردین شما باچه معیاری واریز کردین
نسرین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
0
0
سلام‌ چرابمن یارانه معیشتی ونمیدن چون زن هستم بارزندگی روکول خودمه فروشنده هستم تازه منوبیمه کرده ازحقوقم کم میکنه مگه یه فروشنده چقدمیگیره..وام ۲۰میلیون گرفتم برارهن خونه پس چرابمن ۱میلیون وکمک معیشتی روندادیدخواهش میکنم برسی کنیدمنوچهرابادی نسرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
0
0
چرا‌به‌اونای‌که‌کارگرن‌ماهی‌۳تومان‌حقوق‌میگرن‌۱تومان‌کرایه‌خونه‌میدن‌به‌اون‌الویت‌‌قرار‌ندادین‌این‌چه‌عدالتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
0
0
باسلام مااوایل سال99که یه تومن رودادین با4ماه کمک معیشتی شامل شدیم اما این بار شامل نشدیم اهرچی اعتراض میکنیم بازحرف خودتون رامیزنین یعنی به مارسیدگی نمیشه این دیگه واقعأبی عدالتی هسش
غلام
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
0
0
باسلام من یک کشاورزهستم که بیمه کشاورزی پرداخت میکنم وهیچگونه حقوق ثابت ندارم نه وام یک ملیونی بهم تعلق گرفت نه یارانه جدید100هزارتومنی اگرامکانش هست بخدااحتیاج دارم
باقرمیرزایی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
0
0
سلام من یه کارگر ساده که ازتیرماه هیچ بیمه بحساب ندارم وبیکار شدم چرا نه وأم نه 100تومان بهم تعلق نگرفتی مستاجر م وضع مالی ندارم توروخدا بررسی کنیدعادلانه قضاوت کنید
بابایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
ما که همسرمان کارگر یک کارخانه است و با دو فرزند و اجاره خانه ی بالا با این حقوق ناچیز که بعد از ۷ روز از اول ماه واریز میشود و بعد از ۲ روز چیزی تو حساب نیست چرا به ما همین اندک یارانه جدید را نمیدهید
چون بیمه داریم که هر وقت بعد از فشار زیاد درد مجبور بشیم دکتر بریم و تمام هزینه ها ازاد هست و چیزی شامل بیمه نمیشه به ما تعلق نمیگیرد
یا چون یک حقوق ناچیز دریافت میکنیم تعلق نمیگرد
ما که ممکن است هر لحظه صاحب کار تعدیل نیرو کند چرا نباید به ما یارانه ی جدید را بدهید
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
0
منم اولین بار وام یک میلیون تومنی را گرفتم ؛ولی این بار دیر فهمیدم و هرچه پیام دادم فایده ای نداشت؛کمک دولت که همین 100تومن بود اونم بهم ندادند؛دوتا بچه دارم ؛نه بیمه دارم نه کار؛یارانه معیشتی ویارانه میگیرم؛شاید این پول یک میلیون تومن؛کمک دولت نفری صدتومن پولی نباشه؛ولی برای من که یک خانواده چهار نفری هستم و درآمدی هم ندارم خیلی پوله.امیدوارم مسئولین مارو هم ببینند.مرسی
بی غم
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
0
1
ماچهار نفریم به خدا نه خونه نه ماشین دارم نه بیمه پرداز هستم کل داراییم یک موتور که باهاش کار میکنم همین و بس یعنی واقعا ما شرایط گرفتنش رو نداریم؟
hadi gh
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
0
0
سلام خسته؟نباشی تکلیف کسانی که یارانه معیشتی دریافت نکرده اند چیه؟
پژمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
0
0
باعرض سلام میخواستم بدونم منکه یه راننده تاکسیم وهیچ حقوقی ندارم وبزورشکم زن وبچه ام راسیرمیکنم چرایارانه کرونا به من تعلق نگرفته واین 17 میلیون که تعلق گرفته چه کسانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
0
0
سلام این آقاین میان از سال قبل امار مات درمیارن ارگر رست میکید بروز دربیاریذ ببینیت کی بیمه دار کیکار داره من اینار هیچ. کدام ندارم ولی برام پیگیری نشه ندن بهم کاری دست خودم اوناه میدم
عاشوری
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
0
0
باسلام من کارگرنانوایی هستم خودم مریض وپسرم بجای من کار میکنه 2تا بچه دارم ولی نه یارانه بنزین ونه یارانه کرونا بهم تعلق نگرفته درصورتی ک اطرافم کسانی با شرایط بهتر ازخودم میبینم ک تمام یارانه ها را میگیرن
یونس زمانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
0
0
اینجانب تو مسکن مهر میشینم ووامی که قرار بو د ۲۰ تومان باشه بعده ارزش افزوده ۳۵ میلیون تومان شدحالاهم بابهره خدا به ما رحم کنه راننده تاکسی هستم که ۲۰میلیون وام داره و۸میلیون بهره واقعا توفشاروبه سختی زندگی میکنم وام ۱
میلیون اولی رودادن دومی و۱۰۰هزارتومانو ندادن واجدشرایط یعنی چه عدالت یعنی چه ماهم توشرایط کرونایی صدمه دیدیم وهنوزم کارکمه درخطریم کروناهم کرفته بودم کسی حمایت نکرد یکماه بستری بودم خدا خودش به ما رحم کنه باتشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
0
0
چرا معیشتی مارو نریختن من زن سرپرست خانوار هستم مستاجر
حجی قر با ن حسن پور
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
0
0
آقای مسولین شما که می فرماید مانظارت کامل را داریم بنده از منشیعت بگیران صندوق کوثر هستم مستاجر بدون هیچ گونه در امدوشغلی هم ندارم و با یک میلیون تومان مستاجر با3 نفر چه جوری باید زندگی کنیم وشماواقعا هیچی از اطلاعات مردم را ندارید مااز همان کسانی هستم که در زمستان ودر هوای سرد و گرم درنیمه شب به قلب دشمن میزدم و دیگر ما رزمندگان و ایثارگران به فراموشی سپرده شده ایم و منشیعت مارا بدهید حق ما خوردن ندارد
حجی قر با ن حسن پور
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
0
0
برای چی در برج آذر. ودی به من کمک منشیعت وا ریز شده بود ودر برج بهمن واریز نشده است نکنه سرمایه دار شده ام خودم خبر ندارم رئیس جان من آینده و سر نوشتم گذاشتم روی زمین ایران اگر شما که می گوید آدم خوبی هستی بنده را پنج دقیقه ببر پیش آقای مهندس مسوولان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
0
1
هر موقع خوردین سیر که نمیشین آن تفاله رامیندازین مردم بخورم ده‌ساله ورشکست شدم زندان رفتم یک ریال از هیچ ارگانی کمک نکردن بیست سال با تامین اجتماعی قرارداد دارم رفتم بمن میگه برو کمیته امداد گفتم زمانی که پول نیاوردم وله حسابتان واریز میکردم چرا نگفتیم ببر کمیته امداد شما واکسن نمی‌زنیم مردم بمیرم یک نفرم یارانه ندین برایتان عشقه جشن می‌گیریم مسلمان نیستید.
محمد کمالی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
0
0
سلام بنده با حقوق ۳۵۰۰کارگری چرا نباید یارانه بگیرم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->