بانوی مرگ مغزی در مشهد به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۷ تیر ۱۴۰۳) جزئیات بیشتر از پرداخت وام۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی دستگیری عوامل شهادت ماموران حافظ آرای مردم در سیستان‌وبلوچستان  آمار‌های اعتیاد در کشور مربوط به دهه ۹۰ است قتل شرور غرب تهران به دست یک مجرم سابقه دار اعترافات تکان دهنده قاتل چاقوکش کارهای مهمی که باید پس از سرقت گوشی انجام دهید قتل پسر همسایه به خاطر یک دختر ربودن زن جوان از خودروی همسرش +جزییات خودکشی متهم به سرقت از صندوق امانات بانک ملی ۱۲ هزار تماس مزاحمتی با آتش‌نشانی مشهد طی یک ماه! دستگیری پسری که مادرش را به خاطر سرزنش دیگران به قتل رساند + عکس موبایل‌قاپ حرفه‌ای در مشهد به دام افتاد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) دستگیری ۱۱ سرشاخه یک شرکت هرمی در مشهد ۱۰ فایده گریه کردن | تا چه حد مجازیم که گریه کنیم؟ انجام مشاوره‌ ژنتیک در مرحله‌ پیش‌ از ازدواج، به همه‌ زوجین توصیه می‌شود درباره لطفعلی خان زند از تاج گذاری تا مرگ | یک تراژدی خون بار در چهار پرده
سرخط خبرها

ممنوعیت تردد مسافر در مرز خسروی و پرویزخان

  • کد خبر: ۵۳۷۵۱
  • ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
ممنوعیت تردد مسافر در مرز خسروی و پرویزخان
فرماندار قصرشیرین گفت: بر اساس تصمیم دولت عراق برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انگلیسی تردد مسافر در مرز خسروی و پرویزخان به مدت دو هفته ممنوع خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز، فرماندار قصرشیرین گفت: بر اساس تصمیم دولت عراق برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انگلیسی تردد مسافر در مرز خسروی و پرویزخان به مدت دو هفته ممنوع خواهد بود.

مراد علی تاتار اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل اعلام شده از سوی دولت عراق، ورود و خروج مسافر از دو مرز خسروی و پرویزخان در جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا انگلیسی به مدت دو هفته ممنوع خواهد بود.

وی افزود: این تصمیم از ساعت ۱۲ شب گذشته از سوی دولت عراق (پنجشنبه چهار دی ماه) آغاز شده و تاکنون تصمیمی از طرف ایران برای محدودیت تردد مسافر و تجارت با سایر کشور‌ها ابلاغ نشده است.

فرماندار قصر شیرین تصریح کرد: اتباع هر دو کشور که در خاک طرف مقابل حضور دارند می‌توانند با مراجعه به مرز‌ها به کشور خود بازگردند.

تاتار ادامه داد: تردد افراد دوتابعیتی از مرز‌ها تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

وی بیان کرد: مبادلات تجاری مانند گذشته با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ادامه خواهد داشت.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->