نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

نادری در ترکیب اصلی استقلال مقابل پرسپولیس؟

  • کد خبر: ۵۳۷۶۱
  • ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
نادری در ترکیب اصلی استقلال مقابل پرسپولیس؟
محمود فکری، سرمربی استقلال براین باور است که حضور نادری می‌تواند در دربی کمک قابل توجهی به استقلال کند. فکری به پزشکان استقلال گفته هرطور شده این بازیکن را آماده کنند.

شهر آرا نیوز| گروه ورزش، محمود فکری تاکید دارد که محمد نادری به دربی برسد و مقابل تیم سابقش بازی کند. شاید حضوراین بازیکن در مقابل تیم سابق با تنش هایی همراه باشد وحتی موجب کاهش کارایی او شود اما سرمربی استقلال قصد دارد از نادری در دربی پیش رو استفاده کند و در صحبت هایی که با پزشکان استقلال داشته از آن ها خواسته بازیکن چپ پای تیمش را به بازی مهم با رقیب سنتی برسانند.

پزشکان استقلال هم که این روزها به دلایل گوناگون زیر تیغ انتقادهای قراردارند می‌خواهند هرطور شده نادری را به دربی برسانند تا یک امتیاز مثبت  درکارنامه کاری شان قرار بگیرد. شاید فکری روی نادری به عنوان یک برگ برنده در بازی فوق حساس با سرخ ها حساب کرده و قصد دارد از او درترکیب اصلی تیمش استفاده کند.

البته نادری در بازی‌هایی که برای استقلال به میدان رفته درخشش آن چنانی نداشته و جزو بازیکنانی بود که روندی معمولی را دربازی‌های تیمش  پیموده، اما احتمالا سرمربی استقلال تصور می‌کند که رویارویی با تیم سابق می‌تواند انگیزه‌های خاصی در وجود نادری تزریق کند. به هرحال زمان برگزاری دربی هنوز مشخص نشده، اما به نظر می‌رسد در هفته‌های آتی و تا پیش از پایان دی ماه زمان برگزاری این بازی از سوی سازمان لیگ اعلام شود. گفته می‌شود حد فاصل بیستم دی ماه تا آخر ماه زمان برگزاری دربی و استقلال تا قبل از آن احتمالا چند بازی در لیگ برتر خواهد کرد وشاید نادری حتی فرصت داشته باشد پیش از بازی سخت با سرخ‌ها یکی، دوبار هم در ترکیب استقلال قرار بگیرد.
 
گفته می‌شود شاید فکری در بازی‌های آتی از ترکیب ۳ نفره در خط دفاع استفاده کند که شاید نادری در پست دفاع نیز به کارگرفته شود. به هرحال حضور نادری آن قدر برای سرمربی استقلالمهم است که او قصد دارد در هرروشی از نادری دربازی با پرسپولیس بازی بگیرد تا احتمالا او دراین بازی کار متفاوتی رادرترکیب تیمش انجام دهد. نادری این روز‌ها درحال انجام تمرینات اختصاصی است وروندی رو به رشد را به لحاظ بازگشت از مصدومیت طی می‌کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->