اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم
سرخط خبرها

شهردار مشهد تأکید کرد: لزوم افزایش سرعت کار اجرایی پروژه گودفخار

  • کد خبر: ۵۴۰۵۶
  • ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
شهردار مشهد تأکید کرد: لزوم افزایش سرعت کار اجرایی پروژه گودفخار
شهردار مشهد گفت: بحث گودفخار در منطقه پنج از اهمیت زیادی برخوردار است و باید سرعت کار اجرایی این پروژه افزایش پیدا کند.

 به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا کلائی در جلسه بررسی روند پروژه‌های منطقه پنج شهرداری مشهد، اظهار کرد: این جلسات به صورت ادواری برای بررسی پروژه‌های مهم مناطق شهری برگزار می‌شود.


وی افزود: با توجه به اینکه اکنون در سه ماهه انتهایی سال جاری قرار داریم، حجم پروژه‌ها در شهر افزایش پیدا کرده است.


شهردار مشهد با تأکید بر تأمین اعتبارات برای اجرای پروژه‌های مهم مناطق در سطح شهر، بیان کرد: اگر مشکلی در خصوص تأمین و تخصیص اعتبارات باشد به صورت جد به آن ورود پیدا خواهیم کرد.


کلائی تصریح کرد: بررسی درآمد‌ها در مناطق شهری نیز یکی دیگر از اولویت‌های ما بوده و ما بر این امر تمرکز ویژه‌ای خواهیم داشت.


وی ادامه داد: یکی دیگر از موارد مهم این جلسه بحث پروژه‌های کوچک مقیاس است که پرداختن به این مهم سطح رضایتمندی شهروندان را در مناطق افزایش می‌دهد.


شهردار مشهد عنوان کرد: بحث تملک‌ها و اراضی بزرگ مقیاس یکی دیگر از نکات اصلی در این جلسه است و بحث مذاکره و ایجاد تفاهم با مالکان این اراضی یکی از وظایفی است که بر دوش منطقه پنج قرار دارد.


کلائی با بیان اینکه برگزاری این جلسات به صورت ادواری خواهد بود، اضافه کرد: ما سعی بر آن خواهیم داشت که تا پایان سال هر منطقه را سه‌بار سرکشی کرده باشیم.


وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی که در منطقه پنج وجود دارد، بحث مرمت و بازسازی مسجد جامع شلوغ بازار گلشهر است که امید داریم تا پایان سال جاری آن را به بهره برداری برسانیم.


شهردار مشهد افزود: همچنین بحث گودفخار در این منطقه نیز از اهمیت زیادی برخوردار است، باید سرعت کار اجرایی این پروژه افزایش پیدا کند.


کلائی بیان کرد: همچنین سوله چند منظوره مدیریت بحران در این منطقه نیز دارای اولویت بوده و در حال حاضر از پیشرفت ۴۰ درصدی برخوردار است.


تهیه و تدوین پروژه مرمت شلوغ بازار گلشهر

در ادامه این جلسه میلاد مرادنیا شهردار منطقه پنج مشهد تأکید کرد: اکنون یکی از پروژه‌های مهم منطقه پنج طرح مرمت و بازسازی مسجد جامع شلوغ بازار گلشهر است که این امر با هدف تبیین جایگاه مسجد در بازار و افزایش هویت بخشی به فضای کالبدی این محله تهیه و تدوین شده است.


وی با بیان اینکه رسیدگی موضوعات آب‌گرفتگی در منطقه پنج نیز از نکات مهم ما است، عنوان کرد: در طی بارندگی اخیری که در شهر مشهد شاهد بودیم، هیچ‌گونه آبگرفتگی رخ نداده است.


شهردار منطقه پنج مشهد گفت: در راستای تأکید‌های شهردار مشهد در خصوص نهضت آسفالت نیز ما این نوید را می‌دهیم که تا پایان سال هیچ‌گونه معابر خاکی را در شهر نداشته باشیم.


مرادنیا با بیان اینکه برای دیوار‌های خطری این منطقه اعتباری لحاظ نشده است، ادامه داد: توجه به این امر نیز ضرورت زیادی دارد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->