ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع) ناگفته‌های پردیس پورعابدینی درباره «فرشته» ستاره‌بازی سهم اندک ادبیات معاصر در دانشگاه مسئله ساده انگاشتن امری به غایت پیچیده | دقایقی پای درددل‌های دانشجویان رشته زبان و ادبیات فارسی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ استاندار نجف در دیدار با هیات رسانه ای ایران: جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف پیشرفت دارد | روابط عراق با ایران استراتژیک است + تصاویر گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض»
سرخط خبرها

ماجرای استوری توهین‌آمیز علی صبوری و شباهتش به امیر تتلو + عکس

  • کد خبر: ۵۴۰۷۵
  • ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
  • ۷
ماجرای استوری توهین‌آمیز علی صبوری و شباهتش به امیر تتلو + عکس
علی صبوری برنده سری دوم استندآپ کمدی برنامه خندوانه (خنداننده شو) که در گذشته هر آنچه داشت را مدیون محبت مردم می‌دانست، حالا در صفحه اینستاگرامش یک استوری گذاشته است که «بی لیاقت‌ها، به درک و ...»
شهرآرانیوز - «علی صبوری برنده سری دوم استندآپ کمدی برنامه خندوانه (خنداننده شو) به مخاطبین صفحه اینستاگرامیش توهین کرد!» شنیدن این خبر بسیار ناراحت کننده است.

علی صبوری در برنامه خندوانه که ظاهر شده بود هر آنچه داشت را مدیون محبت مردم می‌دانست و برای این مردم و مخاطبانش احترام بسیاری قائل بود، ولی حال در صفحه اینستاگرامش یک استوری گذاشته است که «بی لیاقت‌ها، به درک و ...»

حال این استوری برای چیست؟ علی صبوری از چه ناراحت شده است؟ و ... اصلا اهمیتی ندارد مهم این است که انگار دارد باب می‌شود که باید به فالور‌ها با زبان فارسی سخت سخن گفت.
 

استوری جنجالی علی صبوری در اینستاگرام

ماجرای استوری توهین‌آمیز علی صبوری و شباهتش به امیر تتلو + عکس


وقتی که اسپانسر‌ها و حمایت کننده‌ها به دلیل همین دنبال کننده‌ها به اعتراف خودتان با شما چند صد میلیون قرارداد می‌بندند البته که هوش و ذکاوت زیادی نمی‌خواهد که استراتژی در جهت حفظ این مخاطبین است، ولی چه اتفاقی رخ می‌دهد که ناگهان مخاطبین تبدیل می‌شوند به بی‌شعور، بی لیاقت و ...

ماشالله اتفاقات فضای مجازی چندان زیاد شده است که می‌توان نوع برخورد یا شکل توهین این شاخ‌های اینستاگرامی را دسته‌بندی کرد، مثلا بهاره رهنما حرفی می‌زند که به بخشی از هموطنان توهین قلمداد می‌شود، در اصل قصدش توهین نبوده است از سر بی احتیاطی، ندانم کاری، جو زندگی و ... این حرف را زده است، ولی مدل علی صبوری در دسته امیر تتلو قرار می‌گیرد که از صبح تا شب با انواع توهین مستقیم و ناسزا به دنبال‌کننده‌هایش سعی در تحریک آن‌ها دارد و دست به تحقیر و تمسخر آن‌ها می‌زند. برای لایک و کامنت بیشتر یا ...

به دست آوردن معروفیت ساده‌تر است حتی با فحش و ناسزا هم می‌توان به آن رسید، ولی محبوبیت یک داستان دیگری دارد و اثبات آن هم حضور خود شما در تلویزیون بعد از خندوانه.

هنوز یادمان نرفته است که در اواسط تابستان امسال سریال «آخر خط» هر شب بر روی آنتن شبکه ۳ رفت و علی صبوری نقش اصلی آن سریال بود، ولی نه تنها سریال پرمخاطبی نشد حتی بینندگان در حد معمول هم از آن استقبال نکردند. در صورتی که قرار بود این نقش آفرینی با مدد از فالور‌ها باعث شود که اتفاقات دیگری رقم بخورد.
 
 
ماجرای استوری توهین‌آمیز علی صبوری و شباهتش به امیر تتلو + عکس


همان زمان شروع پخش سریال «آخر خط» خبری منتشر شد که تلویزیون یک قرارداد ۱۰ ساله با علی صبوری امضا کرد و خود او اظهار داشت: «به تلویزیون یک تعهد حرفه‌ای ۱۰ ساله داده ام که همه کارهایم تا ۱۰ سال آینده با اجازه مدیران سازمان باشد. [..]به همین خاطر است که می‌خواهم به تلویزیون بیایم. برنامه ام این که از اینستاگرام فاصله بگیرم و در تلویزیون کار کنم. من مدتی در فضای مجازی فعالیت داشتم و آزمون و خطا می‌کردم. در کلیپ‌هایی که می‌ساختم شبیه فیلم سینمایی بود و عوامل هم عوامل فیلم سینمایی بودند و، چون جایی نبوده تا نظارت کند، شاید ناآگاهانه خط قرمز‌هایی را نیز رد کرده باشم، علت آن هم این بوده است که کسی وجود نداشت تا روی آن‌ها نظارت کند. ولی به نظرم امروز به آن تجربه رسیدم که کاملا فضای مجازی را کنار بگذارم و وارد تلویزیون شوم.»

حال یک پرسش اصلی مطرح است آیا این قرارداد همچنان پابرجاست یا فقط یک ترفند تبلیغاتی بود؟ آیا استقبال کم از سریال «آخر خط» باعث شد اصلا این قرارداد ۱۰ ساله به خاطرات بپیوندد؟ آیا مدیران صداوسیما از این توهین‌های علی صبوری در اینستاگرام اطلاع دارند؟

آقای صبوری لازم است که بگویم حدود یک سال قبل هم از اینستاگرام خداحافظی کردی و با مظلوم نمایی‌های معمول و همیشگی نوشتی:
 
«من خیلی تلاش کردم، خیلی انرژی گذاشتم، خیلی سعی کردم... اما باختم، بدم باختم ...

دیگه نمی‌توانم ادامه بدم... دیگه کشش مغزی ندارم... دارم روانی میشم... دیگه گریه نمی‌کنم، بگن این مظلوم‌نمایی کرد، کاش یکم باهم مهربون بودیم... کاش دل نمی‌شکستیم... دیگه بتمن هم نمیتونه نجاتم بده... حتی خدا هم رفته یه سمت دیگه ... مبارکتون باشه ... من دیگه نمی‌توانم بسازم، بخندونم و به اینجا فکر کنم... نابود شدم...

دوستون دارم...

برای همیشه خداحافظ»
 
یک یادآوری ساده به علی صبوری لازم است و اینکه فضای مجازی یک قوانین ساده دارد همان گونه که هرکسی که به تو یا کارت نقد کند نهایتا می‌توانید بگوید: «ناراحتی می‌تونی آنفالو کنی» حالت برعکسش هم صدق می‌کند شما از دست فالوری ناراحتی می‌توانید بلاکش کنید یا از دست جمعیت زیادی از آن‌ها گله داری می‌توانید صفحه‌تان را ببندید و به صورتی در بیاورید که هر که را دوست داشته باشید راه دهید و یا نه نهایتا می‌توانید که اصلا صفحه کاربریتان را غیر فعال کنید، ولی حق ندارید به آن‌ها توهین کنید. آن‌ها و تعداد آنهاست که ملاک و معیار این آگهی‌های بازرگانی است که غیر از آن‌ها محتوای زیادی در صفحه شما به چشم نمی‌خورد!

کار علی صبوری در بهترین حالت مانند آن دانش‌آموزان مدرسه است که هر سال موقع دهه فجر در مدرسه جنگ شادی راه می‌انداختند و چند نفری ۲ یا ۳ آیتم طنز هم اجرا می‌کردند. حال از سایه سر این دنیای مجازی و شرکت در برنامه خندوانه و ... این آیتم‌های طنز سطحی برای علی صبوری دنبال‌کننده‌های میلیونی آورده است و معلوم است که این شخص جایگاهش را نمی‌شناسد و هر آنچه از دهنش جاری می‌شود را به مخاطبانش می‌گوید.

در صورتیکه علی صبوری و امثال او باید هر نانی که می‌خورند ممنون این مخاطبان اینستاگرام باشند که گر آن‌ها نبودند معلوم نیست که الان واقعا همین شکلی زیست می‌کردند یا خیر؟

پس دوباره تکرار می‌کنم معروفیت حتی با فحش و ناسزا هم بدست می‌آید، ولی محبوبیت مقوله دیگری است، آقای صبوری!
 
منبع: عصرایران

اینجا ببینید:
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
1
5
کجاش شبیه تتلو؟؟
به تو چه؟
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
7
1
دوست عزیز امیر تتلو در حال حاضر محبوب ترین و مشهور ترین خواننده ایران هست و شما نباید بهش توهین کنی
و قرار دادن این آدم با امیر تتلو کار غلطیه
امیر تتلو ۱۵ سال زحمت کشید شعر نوشت و آهنگ مجانی داد بیرون اما امثال علی صبوری چی؟با یک برنامه تلویزیونی معروف شدن
امیر تتلو جنبه معروفیت رو داره و دلش هم صافه
دیگه نبینم امیر تتلو رو با همچین آدمای ... مقایسه کنید
به من چه
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
واقعا من خندم میگیره
از آدم بی شخصیتی که اصلا ذره ای ثبات شخصیتی نداره دفاع میکنی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
1
0
چرا اطلاعات غلط به مردم میدی .
واقعا که ! یه تیکه از حرفای مردم رو می برن و برای اینکه سایتشون معروف بشه همه رو تخریب میکنن !
شهرآرانیوز حیا کن علی صبوری رو رها کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
0
0
خاک توسرتون که با تخریب کردن یه نفر به فکر معروفیت خودتونید
ناشناس
Canada
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
0
0
علی صبوری خیلی خیلی خیلی بی ادبی
Héctor
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
0
0
عجب بابا عجب از این جماعت بد بخیل حیله گر...
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->