منصوریان: شورای شهر مشهد در حوزه فرهنگی تحول بنیادین ایجاد کرد | رویکرد‌ میدانی و ارتباط‌محور ویژگی کار شورا بوده است هزینه سالانه ۳ هزار میلیارد تومانی شهرداری مشهد برای رفت و روب، پاکیزگی و مدیریت پسماند بهره‌برداری از بوستان بانوان آفتاب مشهد، تا پایان آذرماه ۱۴۰۴ عراق در آستانه برگزاری انتخابات پارلمان وارد سکوت انتخاباتی شد موحدیان: شورای ششم ارتقای کیفیت زیست شهری را به عنوان هدف کلیدی دنبال می‌کند واکنش مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی به ردّ نام‌گذاری ۱۰ دی به نام «روز ملی مشهد» | این طرح بازنگری و اصلاح می‌شود روز‌های انگشت‌شمار هوای پاک مشهد | از ابتدای سال ۱۴۰۴، فقط ۷ روز پاک بوده است اختصاص بیش از ۹۳۶ میلیارد ریال اعتبار به توسعه بوستان‌های منطقه ۷ مشهد افزایش ۵۲ درصدی استقبال شهروندان مشهدی از دوچرخه‌های اشتراکی بایدو نسبت‌به سال قبل | شرایط استفاده از تخفیفات ویژه هوای مشهد دوباره به روزهای آلودگی برمی‌گردد؟ | کیفیت هوا قابل‌قبول اما در مرز ناسالم‌شدن (۱۷ آبان ۱۴۰۴) «روز ملی مشهد»، قربانی تفسیر قانون | تهرانی‌ها بازهم با نام‌گذاری روز ملی مشهد مخالفت کردند پروژه‌های زیرساختی فناوری اطلاعات باید اولویت اقدامات شهرداری باشد رانت واردات موز در قبال صادرات سیب! انجام عملیات تراش و روکش آسفالت از بولوار وکیل‌آباد تا میدان چهارسطحی آزادگان مشهد + فیلم فهرست محصولات غیرمجاز آرایش چشم و ابرو، منتشر شد فرماندار مشهد: ۳۰۰ شرکت افغانستانی در این شهر فعالیت می‌کنند نخستین سکوی شفافیت مالیاتی کشور در خراسان رضوی راه‌اندازی شد | شهردار مشهدمقدس: درآمدهای مالیاتی شهر شفاف می‌شود + فیلم رئیس کمیسیون عمران شورای شهر مشهد خبر داد: اضافه‌شدن حدود ۲۰۰ اتوبوس جدید به ناوگان شهری تا پایان سال ۱۴۰۴ توسعه حمل‌ونقل عمومی و تقویت ناوگان اتوبوس‌رانی از اولویت‌های شورای ششم شهر مشهد است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: شورای ششم با تمام توان در مسیر گسترش حمل‌ونقل عمومی گام برمی‌دارد
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار| گله شهروند از کندی روند ساخت خط سه قطارشهری + پاسخ شرکت قطارشهری

  • کد خبر: ۵۴۲۱۸
  • ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱
شهروند خبرنگار| گله شهروند از کندی روند ساخت خط سه قطارشهری + پاسخ شرکت قطارشهری
درخواست تسریع روند ساخت خط سه قطارشهری.

پیام شهروند: روند ساخت قطارشهری به‌خصوص در خط سه بسیار کند پیش می‌رود، انتظار می‌رفت خط سه قطارشهری در این شورا افتتاح شود. اگر شورا حداکثر بودجه شهر را به قطارشهری اختصاص بدهد. قطعا زودتر قطارشهری به سامان می‌رسد و برکت و استفاده‌اش برای همه شهر ملموس خواهد بود. چون این خط مسافر و زائر ورودی به مشهد را از طریق قطارشهری به همه شهر مرتبط می‌‌کند و باعث ماندگاری زائر و درآمدزایی برای همه می‌شود.

پاسخ روابط عمومی شرکت قطارشهری مشهد:
روند ساخت قطارشهری سرعت بسیار خوبی دارد و تحت نظارت کامل در حال اجراست و شاید میزان بسیار کمی از برنامه زمان‌بندی عقب هستیم.
خط ۳ بزرگ‌ترین خط قطارشهری مشهد است که در سه گام اجرا می‌شود. گام اول این خط از ایستگاه میدان شهدا تا ایستگاه پایانه مسافربری امام رضا (ع ) است که ان‌شاءالله به شرط جذب منابع مالی در سال۱۴۰۰ افتتاح می‌شود و دو گام دیگر نیز اکنون در بخش حفاری تونل است و از برنامه زمان‌بندی عقب نیستیم.
ضمنا قطارشهری سیستم خدمت‌رسان است و هزینه ساخت آن با‌توجه‌به شرایط مالی کشور و ارز، بسیار سنگین است و اصلا قطارشهری برای شرکت قطارشهری یا شهرداری درآمد‌زایی ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->