نمره صفر خراسانی‌ها در ادوار المپیک! تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | نبرد غول‌کش‌ها دادکان گزینه جدید وزارت ورزش در کابینه احتمالی پزشکیان؟ خاطره تلخ هلند از انگلیس در جام ملت‌ها| سه تفنگدار لاله‌های نارنجی را پرپر کردند خاطرات حاضران در نیمه نهایی یورو از جدال با ایران دیدار اسپانیا و فرانسه در شهر خاطره انگیز برای ایرانی‌ها کناره‌گیری دو ملی‌پوش از ماجرای بیرانوند | دعوای او و پرسپولیس به ما ربطی ندارد سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا
سرخط خبرها

قریب برای فدراسیون فوتبال؛ گزینه وزارت ورزش است یا عزیزی خادم؟

  • کد خبر: ۵۴۲۳۰
  • ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
قریب برای فدراسیون فوتبال؛ گزینه وزارت ورزش است یا عزیزی خادم؟
۵ اسفند انتخابات فدراسیون فوتبال انجام خواهد شد واز هم اکنون گمانه زنی‌ها درباره اینکه چه کسی برکرسی فدراسیون تکیه می‌زند به نقطه اوج رسیده است.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، فدراسیون فوتبال بعد از استعفای تاج همچنان رئیس ندارد و براساس قوانین باید هرچه زودتر رئیس جدید فدراسیون فوتبال ایران مشخص شود. تاریخ ۵ اسفند ماه سال ۱۳۹۹ به عنوان زمان انتخابات جدید تعیین شده و به زودی کاندیدا باید به فدراسیون فوتبال بروند و در انتخابات ثبت نام کنند. چیزی که قبل از انتخابات فدراسیون فوتبال کاملا واضح و روشن است اینکه هر کاندیدای بتواند آرای هیات‌های فوتبال را به خود اختصاص دهد از شانس بالایی برای تصدی این پست مهم برخوردار خواهد شد و بالبطع افرادی که بتوانند آرای مورد نظر را تا روز انتخابات جمع آوری کنند در نهایت شانس بیشتری هم خواهند داشت و به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران برگزیده خواهند شد.  

درحال حاضر گزینه‌های مختلفی برای تصدی این پست خود را به عنوان گزینه مطرح کرده اند، اما اهرمی که بدون شک در تعیین رئیس جدید نقش کلیدی ایفا می‌کند حمایت وزارت ورزش و جوانان است. بدون شک وزارت ورزش درشرایطی که هنوز دولت به کار خود ادامه می‌دهد در انتخابات تعیین کننده خواهد بود و مشخصا افرادی که مورد حمایت شخص سلطانی فر باشند می‌توانند به ریاست فدراسیون فوتبال امید بیشتری داشته باشند.

درهمین راستا نام‌های متعددی مطرح می‌شود که احتمالا حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان را به دنبال خود دارند. افرادی همچون محمد حسین قریب که مدیرعاملی باشگاه استقلال را هم به عهده داشت و در دوره قبل نیز یکی از اقبال‌های مهم تصدی این پست محسوب می‌شد.

دیگر فردی که گفته می‌شود احتمالا با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان گام به عرصه رقابت می‌گذارد شهاب الدین عزیزی خادم خواهد بود. شخصی که پیش‌تر در انتخابات فدراسیون فوتبال کاندیداتوری خود را اعلام کرد، اما درنهایت انصراف داد.

خادم که ریاست هیات مدیره باشگاه سایپا را هم به عهده داشت این بار، اما قصد انصراف از انتخابات را ندارد و به دنبال رسیدن به این پست مهم است. گفته می‌شود به زودی ستاد انتخاباتی خود را در یکی از محله‌های بالا شهر تهران به راه خواهد انداخت تا رایزنی‌های لازم برای گرفتن آرای کافی را آغاز کند.

از مصطفی آجرلو، حیدر بهاروند، محمدرضا زنوی و حبیب کاشانی نیز به عنوان دیگر کاندیدا یاد می‌شود که البته هیچ یک از این گزینه‌ها حمایت وزارت ورزش و جوانان را به دنبال خود نخواهند داشت وبعید است با اقبال رای دهنده‌ها نیز مواجه شوند.

درواقع باید تایید کرد افرادی درنهایت به این پست مهم می‌رسند که با حمایت‌هایی از سوی سلطانی فر مواجه باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->