جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان فاش شد بمباران دوباره امدادگران غزه با شهادت ۸نفر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) استعفای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی اعتراضات گسترده دانشجویی به جنایات رژیم صهیونیستی| ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی بازداشت شدند وزیر کشور: آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس هستیم شش مرزبان ایرانی آزاد شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) یک سوم ارزآوری کشور توسط مناطق آزاد و ویژه انجام می‌شود  مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند تحریم‌‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا علیه ایران سردار رادان: حجاب و عفاف موضوع امنیتی و انتظامی نیست استقرار ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد  نشست کمیته اقتصادی مشترک ولایت هرات و استان خراسان رضوی برگزار می‌شود وزیر کشور در مشهد: طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح نشست برگزار کرد وزیر خارجه چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود احمد وحیدی، وزیر کشور وارد مشهد شد (۶ اردیبهشت) اجرای نمایش «تمام نا تمام» در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) عملیات «وعده صادق» و آینده نظم منطقه‌ای صباح زنگنه: اسرائیل به‌دنبال تنش در منطقه است| نیاز به فهم بهتر روابط بین‌الملل داریم
سرخط خبرها

گام بزرگ کشور برای تولید محصولات مورد نیاز ارتباطی و مخابراتی

  • کد خبر: ۵۴۴۱۲
  • ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
گام بزرگ کشور برای تولید محصولات مورد نیاز ارتباطی و مخابراتی
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم رونمایی از خط تولید محصولات الکترونیکی و مخابراتی وزارت دفاع گفت: همه محصولات مورد نیاز ارتباطی و مخابراتی کشور و نیروهای مسلح از این به بعد با کمک بخش‌های دانش بنیان کشور و همینطور نیروهای مسلح تولید خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ امیر حاتمی روز پنج شنبه در مراسم افتتاح مجتمع تولید محصولات الکترونیکی و مخابراتی وزارت دفاع گفت: این مجموعه یکی از پیشرفته ترین و بزرگترین مجموعه تولیدی محصولات الکترونیکی و مخابراتی در کشور است که در فضایی با زیربنای ۲۵۰۰ مترمربع درقالب اتاق تمیز و باحساسیت بالا ایجاد شده و ظرفیت تولید بیش از ۱۰ هزاردستگاه مختلف الکترونیکی را در ماه دارد.

 

وی درباره آثار عملیاتی افتتاح این مجمتع تولیدی گفت: بهره برداری از این مجتمع موجب تعمیق خود اتکایی و خودکفایی در صنایع دفاعی و نیروهای مسلح خواهد شد و تمام بوردهای مورد نیاز نیروهای مسلح و بخش‌های قابل توجهی از کشور در این خطوط قابل تولید است.

 

امیر سرتیپ حاتمی گفت: این مجموعه قادر است کلیه بردهای الکترونیکی رابه صورت کاملا اتوماتیک و باکیفیت و سرعت بسیار بالا (۷۰۰ هزار قطعه در ساعت) تولید نماید.

 

وی اضافه کرد: همه محصولات مورد نیاز ارتباطی و مخابراتی کشور و نیروهای مسلح از این به بعد در این خطوط با کمک همه بخش‌های دانش بنیان کشور و همینطور نیروهای مسلح تولید خواهد شد.

 

امیر حاتمی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ما از این به بعد ارتباط با کیفیت بالاتر، با سرعت بیشتر و همینطور ارتباط امن تر و سهل‌تری خواهند داشت که موجب ارتقای توان رزم آنها خواهد شد.

 

وزیر دفاع اظهار کرد: کاری که انجام شد به دلیل اینکه با کیفیت بالا و با دستگاه‌های تمام خودکار انجام می‌شود، موجب توانمندی بیشتری نیروهای مسلح و ارتقای بازدارندگی کشور خواهد شد. ضمن اینکه تعداد قابل توجهی از جوانان عزیز در این مجموعه به کار و اشتغال خواهند رسید.

 

وی با بیان اینکه افتتاح مجتمع تولید محصولات الکترونیکی و مخابراتی صرفه‌جویی ارزی قابل توجهی برای کشور خواهد داشت، از کسانی که در این پروژه همکاری کردند قدردانی کرد و گفت: به نیروهای مسلح عزیزمان و فرمانده معظم کل قوا در سال جهش تولید این اقدام موثر را تبریک عرض می کنم؛ ان‌شاء‌الله همه دانشمندان و متخصصین عزیز که در این کار سهیم هستند، ماجور خواهند بود.

 

منبع: ایرنا

 

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->