برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

علی کریمی در لیست خرید استقلال نیست

  • کد خبر: ۵۴۶۱۲
  • ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
علی کریمی در لیست خرید استقلال نیست
درحالی که برخی جریان‌های خبری از بازگشت احتمالی علی کریمی به استقلال می‌گویند، اما طبق آخرین اطلاعاتی که از باشگاه استقلال به دست آمده این بازیکن در لیست خرید نیم فصل استقلال نیست.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، علی کریمی درشرایطی از استقلال جدا شد که برای تمدید قرارداد مذاکراتی طولانی را با سران باشگاهش داشت اما سرانجام تصمیم به جدایی گرفت و درآخرین روزهای نقل و انتقالات راهی لیگ قطر شد تا حفظ او در استقلال به یک پروژه شکست خورده تبدیل شود. هرچند که مدیران باشگاه استقلال پیش از جدایی کریمی اقدام به جذب برخی هافبک ها از جمله مهدی پور کرده بودند تا جای خالی این بازیکن پر شود اما به هرحال باشگاه نشین ها علاقه داشتند کریمی را هچون دیگر ستاره های لیگ نوزدهم در استقلال حفظ کنند اما این بازیکن ترجیح داد به تیم القطر برود و دستمزد قابل توجهی از این باشگاه بگیرد؛ دستمزدی که هرگز باشگاه استقلال قادر به پرداخت آن نبود.

این جدایی نشان داد کریمی در این سال ها که فوتبالش به شدت رشد کرده و در لیگ نیز به یکی از مردان کلیدی تبدیل شده، بیش از آنکه به دنبال تثبیت جایگاه خود در باشگاه های پرطرفدار باشد ومسائلی همچون تعصب را ملاک قرار دهد، به دنبال کسب درآمد بیشتر است.

رفتاری که بسیاری از فوتبالیست انجام می دهند و برای کسب درآمد بیشتر لیگ هایی را انتخاب می کنند که باشگاه هایی دست به جیب دارند. حالا درشرایطی که کمتر از شش ماه از جدایی کریمی می گذرد و همه می دانند که این بازیکن به دلایل مالی راهی باشگاه القطر دوباره زمزمه بازگشت اودرنیم فصل به استقلال دهان به دهان می شود. خبری که جای شگفتی و تعجب دارد و روشن نیست که چرا و به چه دلیل گفته می شود این بازیکن میخواهد به استقلال بازگردد. حتی اگر این خبر را هم جدی بگیریم کریمی در لیست باشگاه استقلال نیست چون جذب او هزینه های زیادی برای استقلال دارد.

از طرفی فکری نیز تاکتیک های خود را براساس فقدان کریمی دراستقلال بنا کرد و حالا هم قصد ندارد کریمی را به خدمت بگیرد. البته فکری برای تقویت استقلال سراغ برخی مهره ها خواهد رفت و آخرین خبر از برنامه نقل و انتقالاتی او درنیم فصل این است که یک هافبک دفاعی از لیگ را احتمالا درلیست خرید تیمش قرار خواهد داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->