سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پرداخت بیمه بیکاری و درخواست کفالت و بازرسی تامین اجتماعی غیرحضوری شد + جزئیات

  • کد خبر: ۵۴۹۲۵
  • ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
پرداخت بیمه بیکاری و درخواست کفالت و بازرسی تامین اجتماعی غیرحضوری شد + جزئیات
پرداخت بیمه بیکاری، پرداخت کمک هزینه کفن و دفن اخذ درخواست کفالت و بازرسی؛ خدمات غیرحضوری جدیدی هستند که سازمان تأمین اجتماعی از دیروز از طریق سایت es.tamin.ir در دسترس مردم قرار داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مصطفی سالاری در هشتمین جلسه هفتگی رونمایی از سامانه‌های غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی که با عنوان طرح ۳۰۷۰ درحال اجرا است، اظهار داشت: حدود ۷۰ درصد از طرح ۳۰۷۰ برای ارائه خدمات غیرحضوری اجرا شده است و انتظار می‌رود که این خدمات به نحو مطلوب و کاملا غیرحضوری در اختیار مردم قرار گیرد. 

 

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی غیرحضوری شدن پرداخت بیمه بیکاری را به معنی‌عدم نیاز به مراجعه افراد به مراکز بیمه‌ای تأمین اجتماعی برای تشکیل پرونده و ثبت درخواست دانست و گفت: سامانه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی با سامانه بیمه بیکاری وزارت کار متصل است و متقاضیانی که پس از طی مراحل و تأیید ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شعب تأمین اجتماعی معرفی می‌شوند برای دریافت مقرری بیمه بیکاری نباید به شعب تأمین اجتماعی مراجعه کنند. 

 

سالاری ثبت غیرحضوری درخواست کفالت و بازرسی را دومین خدمت غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی در هفته جاری اعلام کرد و گفت: درخواست کفالت که در اکثر موارد بین شعب مختلف انجام می‌شود و پیش از این فرآیندی پیچیده داشته است که علاوه بر غیرحضوری شدن، اصلاح فرآیند نیز صورت گرفته است. 

 

وی پرداخت کمک هزینه کفن و دفن را از تعهدات سازمان تأمین اجتماعی به جامعه تحت پوشش اعلام کرد و گفت: دریافت این خدمت نیز از هفته جاری غیرحضوری شده و بعد از این نیازی به مراجعه مردم برای دریافت این کمک هزینه نخواهد بود. 

 

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی بر لزوم رصد و ارزیابی مداوم خدمات غیرحضوری این سازمان توسط مدیران و کارشناسان سراسر کشور تأکید کرد و گفت: برای رفع نواقص احتمالی و یا بهبود ارتقاء خدمات غیرحضوری با تمامی مدیران و کارشناسان سراسر کشور به صورت مستمر مشورت و گفتگو صورت می‌گیرد. 

 

سالاری از ارایه نزدیک به یک میلیون خدمت غیرحضوری در طول هفته گذشته در سامانه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: خدماتی که از طریق سامانه خدمات غیرحضوری ارائه می‌شود باید به بهترین و کوتاه‌ترین روش ممکن خدمات مورد نیاز را ارائه دهد و ارایه همزمان خدمات به صورت حضوری در شعب نیز به هیچ عنوان قابل قبول نیست. 

 

وی تأکید کرد: انتظار می‌رود که در اسرع وقت باجه‌های مربوط به خدمات غیرحضوری شده در شعب تأمین اجتماعی جمع آوری شود و مردم بتوانند به سادگی از خدمات غیرحضوری استفاده کنند. 

 

سالاری راهنمایی صحیح مردم در شعب تأمین اجتماعی را از دیگر مسائل مهم عنوان کرد و گفت: باید تعدادی از همکاران در ورودی شعب پاسخگوی مردم باشند و به راهنمایی مراجعه کنندگان برای استفاده از خدمات غیرحضوری بپردازند و در صورت نیاز از طریق تلفن همراه مراجعه کنندگان، خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی را به آنان معرفی کنند. 

 

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از تلاش شبانه روزی مدیران و کارکنان این سازمان برای پیشبرد طرح خدمات غیرحضوری تشکر کرد و گفت: تمامی واحدهای ستادی و استانی با استفاده از تمام ظرفیت برای تکمیل سامانه خدمات غیرحضوری تلاش می‌کنند و از ظرفیت بخش خصوصی بویژه استارت‌آپ‌ها نیز برای تحقق اهداف و ارتقاء خدمات غیرحضوری استفاده شود. 

 

در این جلسه مدیران ستادی و استانی سازمان تأمین اجتماعی نیز به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در زمینه اجرای موفقیت‌آمیز طرح ۳۰۷۰ پرداختند. 

 

براساس طرح ۳۰۷۰ که طی ماه‌های اخیر در سازمان تأمین اجتماعی آغاز شده و تا بهمن ماه ادامه خواهد داشت هر هفته چند خدمت غیرحضوری جدید در این سازمان رونمایی و از طریق درگاه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir در دسترس قرار می‌گیرد.

 

منبع: ایلنا


اینجا بخوانید:

 

نحوه ثبت نام در سامانه غیرحضوری خدمات تامین اجتماعی + راهنمای تصویری

 

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تا پایان سال | امکان تغییر حساب بانکی مستمری‌بگیران فراهم شد

 

احتساب دوران سربازی به عنوان سابقه بیمه بصورت «غیرحضوری» + جزئیات

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->