آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان
سرخط خبرها

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تا پایان سال | امکان تغییر حساب بانکی مستمری‌بگیران فراهم شد

  • کد خبر: ۵۴۴۵۷
  • ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵
  • ۱۱۷
افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تا پایان سال | امکان تغییر حساب بانکی مستمری‌بگیران فراهم شد
مدیرکل امور فنی مستمری‌های سازمان تامین اجتماعی: بازنشستگان به اجرای مجدد متناسب‌سازی با پرداخت ۳۰ درصد دیگر از مطالبات تامین اجتماعی امیدوار باشند.

به گزارش شهرآرانیوز، ناهید حیدری (مدیرکل امور فنی مستمری‌های سازمان تامین اجتماعی) در جلسه شورای هماهنگی مدیران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با بیان اینکه هماهنگی و پشتکار در شورای هماهنگی، در دوره‌های گذشته مانند امروز بسیار بالا بوده است، بیان داشت: وقتی امر پاسخگویی و خدمت به مردم در میان باشد، بسیاری از قضایا حل خواهد شد. 

 

حیدری ادامه داد: در این روزهای کرونایی، اگر همراهی و مساعدت همکاران نبود، در ارزیابی‌های دستگاه برتر نتیجه جالبی نمی‌گرفتیم و باید گفت نیروی با پشتکار و دلسوز از ارکان موفقیت یک اداره و سازمان محسوب می‌شود. 

 

وی گفت: اصول حکمرانی خوب شامل پاسخگویی، شفافیت، پویایی و مشارکت و داشتن برنامه برای آینده بوده که به خوبی در شورای هماهنگی استان تهران نمایان است. 

 

حیدری افزود: انتهای خدمت در سازمان تامین اجتماعی به بازنشستگی مرتبط است که شامل ارائه خدمت و انواع مستمری‌ها می‌باشد و می‌توان به بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان اشاره کرد. 

 

سامانه خدمات غیر حضوری تأمین اجتماعی طرح ۳۰۷۰

وی به ارائه خدمات غیرحضوری برای تعهدات کوتاه‌مدت و بلندمدت سازمان در قالب طرح ۳۰۷۰ اشاره کرد و بیان داشت: با غیرحضوری کردن ۱۰۰ درصد ۳۰ خدمت، ۷۰ هزار بار مراجعه از سازمان تامین اجتماعی کاسته شده و قرار است تا پایان بهمن ماه از این ۳۰ خدمت رونمایی شود. 

 

مدیر کل امور فنی مستمری‌ها افزود: بیش از نیمی از این ۳۰ خدمت تاکنون غیرحضوری شده و خدمت‌های باقیمانده طی دوشنبه‌های هر هفته رونمایی خواهد شد. 

 

وی ادامه داد: یکی از مشکلات عمده در اجرا، فرایند برقراری مستمری بازنشستگی بود که باعث ایجاد نارضایتی از فاصله بین زمان بازنشستگی و زمان برقراری مستمری شده بود. تلاش کردیم این مشکل را با پیگیری‌ها و بررسی‌های فراوان حل کنیم. 

 

امکان تغییر شماره حساب برای مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی فراهم شد

مدیر کل امور فنی مستمری‌ها در خصوص اقدام مثبت دیگر برای مستمری‌بگیران گفت: در سامانه سی هفتاد، امکان تغییر شماره حساب را به وجود آورده‌ایم که مستمری‌بگیران می‌توانند از طریق eservices.tamin.ir وارد سامانه شده و شماره حساب بانکی خود را تغییر دهند و مستمری از ماه بعد به آن شماره حساب واریز خواهد شد. 

 

حیدری در توضیح مزیت یکی از خدمات ارائه‌شده طرح ۳۰۷۰ برای مستمری‌بگیران گفت: اگر اداره یا سازمانی خارج از تامین اجتماعی بخواهد از وضعیت مستمری‌بگیری فرد از سازمان تامین اجتماعی اطلاعاتی کسب کند، می‌تواند به صورت غیرحضوری با تعهدنامه‌ها و قراردادهایی که سازمان تامین اجتماعی با سازمان‌های موردنظر دارد، طرف قرارداد شده و خدمات به صورت غیرحضوری به آن‌ها ارائه گردد. 

 

خروج کفالت فرزندان اناث

مدیر کل امور فنی مستمری‌ها در خصوص خروج کفالت فرزندان اناث نیز گفت: با ارتباطی که با سامانه ثبت‌احوال برقرار شده است، این خدمت کاملا غیرحضوری شده و مراجعات مردم و مستمری‌بگیران را کاهش داده است. 

 

برخورداری بازماندگان از خدمات تأمین اجتماعی

وی افزود: در بهمن ماه نیز از خدمت ٪۱۰۰ غیرحضوری بازماندگان رونمایی خواهد شد، یعنی اگر فرد بیمه‌شده‌ای فوت کند، اطلاعاتش از طریق ثبت احوال، وارد سیستم سامانه سازمان شده، بحث بیمه‌پردازی آن بررسی می‌شود، اگر شرایط فرد تایید شود، بازماندگان می‌توانند بدون مراجعه حضوری از صفر تا ۱۰۰ خدمات استفاده نمایند. 

 

امیدواری به اجرای مجدد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان

حیدری در خصوص متناسب‌سازی حقوق مستمری‌بگیران گفت: طبق بند «ب» ماده ۱۲ برنامه ششم توسعه اقتصادی اجتماعی، تکلیفی بر سازمان مترتب شد مبنی بر متناسب‌سازی کردن حقوق مستمری‌بگیران وفق قوانین موضوعه خودش که در نص صریح این ماده قانونی آمده است. با جلسات متعددی که با کانون‌ها به عنوان نمایندگان بازنشستگان داشتیم که در حدود ۳.۵ میلیون نفر از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند، مقرر شد که متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از مرداد ماه عملیاتی شود. 

 

وی ادامه داد: از مرداد ماه حقوق مستمری‌بگیران را متناسب‌سازی کردیم. متناسب‌سازی این مرحله یک تفاوت بزرگ با دو مرحله قبل داشت که بیشتر آن‌ها همسان‌سازی بود. در مرداد ماه بر اساس محاسبات آکچوئری و بیمه‌ای و بر اساس دو شاخص بیمه‌پردازی و مدت سابقه حق بیمه بود که متناسب‌سازی انجام شد و هر کسی بر اساس آورده خودش از ترمیم مستمری و به عنوان مکمل مستمری بهره می‌گرفت. 

 

حیدری افزود: بند (ت) ماده ۹ قانون ساختار جامع نظام رفاه و تامین اجتماعی نیز کاملا به بحث میزان مشارکت و آورده هر فردی اشاره می‌کند که بر این اساس متناسب‌سازی انجام شد. کف پرداختی ما ذیل کمک معیشتی که به مستمری‌بگیران پرداخت کردیم که حدود ٪۱۷۲ نسبت به سال گذشته رشد داشت، چیزی حدود ۲۵۰ هزار تومان بود. اما ما سطوح بیمه‌پردازی‌های مختلف داریم. 

 

وی ادامه داد: مخاطبان دو صندوق کشوری و لشکری قابل مقایسه با مخاطبان سازمان تامین اجتماعی نیستند. مخاطبان این دو صندوق پرسنل و کارمندان رسمی دولت هستند که سوابق بیمه‌پردازی آن‌ها ۳۰ سال و تنها ۲٪ از سوابق این گروه‌ها زیر ۳۰ سال می‌باشد. در حالی که در سازمان تامین اجتماعی، سطوح بیمه‌پردازی که بابت آن به ذینفعان خدمات ارائه می‌دهیم از صفر سال تا ۳۵ سال سابقه می‌باشد. میانگین سابقه بیمه‌پردازی مستمری‌بگیران تامین اجتماعی بین ۲۲-۲۳ سال است، یعنی حتی با کف سوابق هم در اعداد مستمری‌بگیران قرار می‌گیرند. 

 

مدیر کل امور مستمری‌ها بیان کرد: این تفاوت‌ها به این علت است که سازمان تامین اجتماعی کارفرمای مستمری‌‎بگیرانش نیست، در حالی که صندوق‌های دو گروه لشکری و کشوری، دولت کارفرمای آن‌ها است. 

 

وی افزود: قرار بر این بود ٪۳۰ مطالبات معوقه سازمان، طبق بند «و» بودجه سال جاری در امر متناسب‌سازی هزینه شود. اگرچه ۵۰ هزار میلیارد تومان قرار بود به سازمان تامین اجتماعی داده شود، اما فعلا ۳۲ هزار میلیارد تومان در قالب سهام داده شده است. از این‌ رو تا پایان سال نیز ٪۳۰ عملیاتی شده، تقدیم عزیزان خواهد شد. 

 

حیدری تصریح کرد: گرچه میزان تورم بسیار بالا رفته و بر زندگی مستمری بگیران تاثیر زیادی گذاشته و باعث خواهد شد که ارزش این افزایش‌ها را مستمری‌بگیران ما حس نکنند و شاید رضایت ۱۰۰ درصدی آن‌ها به دلیل تورم موجود در کشور محقق نشد، اما به نسبت سال گذشته زمانی که بخواهیم مستمری را در نظر بگیریم، افزایش‌های قابل‌توجهی را شاهدیم. 

 

شایان ذکر است در پایان این مراسم از زحمات ناهید حیدری، مدیر کل امور فنی مستمری‌های سازمان تامین اجتماعی در سالن کنفرانس اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ تقدیر و تشکر به عمل آمد.


اینجا بخوانید: واکنش بازنشستگان تامین اجتماعی به اظهارات ناهید حیدری درباره افزایش حقوق (۱۳ دی ۹۹)


نگاهی به قسمت اول سریال «قورباغه» + واکنش‌ها و بازخوردها
 

منبع: ایلنا


بیشتر بخوانید:

 

شرایط دریافت مستمری از کارافتادگی تأمین اجتماعی + جزئیات کامل

 

مبلغ و زمان واریز عیدی ۹۹ کارگران و بازنشستگان را اعلام کنید!

 

مشاغل سخت و زیان‌آور چه مشاغلی هستند؟ |جزئیات بازنشستگی مشاغل سخت و زیان‌آور

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۵۴
ماشاالله
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
4
با سلام، مفهوم اصلی همسان سازی، اگر گرفتن دست قشر ذلیل است، عملکرد شما در آخرین متناسب سازی جوابگو نیست، اگر کسی مثلا دوسال پایانی اشتغال مرفه حقوق دار شده و بیمه بالا داده الزاما باید در دوران بیکاری هم مرفه زندگی کند و آن بخت برگشته که با حقوق های کم زندگی گذشته را با مرارت گذرانده، امروز هم که همگی یکجور و مثل هم خانه نشین هستیم و مثل هم گرفتار تورم، باز هم قشر ضعیف باید له شود، قانون را آدمها مینویسند، بیایید برای بازنشسته سر افکنده در مقابل خانواده طرحی بریزید تا نجات داده شود، امروز باز نشسته مدیر سابق با کارمند و کارگر در یک ردیفند، نه مدیر مفهومی داره نه کارگر، تناسب معقولی را سازمندهی کنید، حرف زدن پولی بریافتی ها نمی افزاید، قدردانی از سرکار خانم هم برای حل بحران، نه تعارفات روابطی!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
4
اگه خودتون هم این مقدار کم حقوق دریافت میکردین میتونستین زندگی کنید با این هه تورم واقعا متاسفام برای این دولت
صمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
4
بسمه تعالی
متاسفانه بیمه تامین اجتماعی از ارائه خدمات به مستمری بگیران در مراکز درمانی وابسته به خود امتناع میورزد وهر روز به یک شکل عمل میکند وطبق قاتون سازمان موظف است خدمات درمانی را به صورت رایگان ارائه دهد می بینیم که در بعضی مواقع هزینه آزمایشگاه ویا دارو را از متقاضی دریافت میکند آیا در نظام مقدس اسلامی برای سپاهیان وارتشیان ونمایندگان مجلس ووزراء ومسئولین رده بالا به همین گونه عمل میشود (چرا این همه تبعیض)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
5
باسلام درفقرو فلاکت غوطه ورهستیم این حق مانیست که بعداز۳۰ سال کار و زحمت ماهیان۰۰ ۲.۷ تومن حقوق بگیریم گویا رحم وانصافی دربین نیست لطفا فکری کنید خودمان که هیچ بچه های ماچیزی برای خوردن ندارن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
4
وقتی خودسازمان فقط به فکر اضافه کردن حقوق پرسنل خودش است وبپرسید ازاطرافیانتون ببینید با چه حقوقای بالا ای بازنشست میشون واکثر مسئولین هم صندوق بازنشستگیشان کشوری است حالافقط به بازنشستگان بیچاره تامین اجتماعی وعده وعید بهار رامیدهند...!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
1
6
باید ازخانم حیدری تغدیرتشکر بعمل بیارن خیلی زحمت کشیده زحمتی خانم حیدری کشیده هیچ مرغی زیر خروس نکشیده اموال بیت المال بین النسلی بین پرسنل تقسیم میکنن بدلخواه خودشون ولی غیرهمکار بدبخت بیچاره کنار خیابان دست رودست گذاشته برای ی لقمه نان آنهم گیر خواهد آمد یانه کسی بفکر مستمری بگیر نیست خدا ازشون نگذره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
1
3
سلام خانم حیدری شما چطور متناسب سازی کردین که من با۱۱سال مهر امسال در زاهدان بازنشسته شدم ولی حقوق من ۷۰۰تومن هست شما به عنوان مسول با ۷۰۰تومن نون خالی میشه بخرم مگرماانسان نیستیم چطورنفس بکشیم من هم خانواده دارم اجاره خونه دارم پس همسان سازی چرا در زاهدان انجام نمیشه شمارو به خدا ۷۰۰تومن حقوق رومیدن پولی که ۱۱سال دادم برگردونین جلوی همه دستم درازه گدایی میکنیم میگن تو بیمه بودی که ۷۰۰ تومن بعداز ۱۱سال بدن ماهم انسانیم خانم حیدری به فکر ما باشین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
6
انقدر متن را اشتباه ننویسید تبلیغ الکی نکنید
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
3
سلام خانم حیدری خودشما هم یه زن هستید درد ما زنان بی سرپرست که همسرمون فوت شده بهتر حس میکنید ومیفهمید که یه زن تنها با یه بچه با حقوق کم که بخواد آبرومندانه زندگی کنه و این تورم وگرونی چقدر سخته ازشمادرخواست دارم که مرحمتی داشته باشید حقوق مستمری ما روزیاد کنن که ماهم زندگی راحتی داشته باشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
4
ای بابا
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
2
آقا چرا دولتمردان صورت مسئله را عوض می کنند به چه درد ما می خوردغیر حضوری بازنشستگان تامین اجتماعی وخانواده هايشان در فقر و مشگلات تورم ونگرانی واز طرف دیگر مشکلات پیری وکهولت سن دچار هستند ودولتمردان با روزی ٣٠ تومن افزایش حقوق چی میشه خرید حتی کرایه خونه رانمیشه داد وچرا؟ چرا فکر بازنشستگان کارگری که سی سال کار کرده‌اند حق بیمه ومالیات پرداخت گرفتین پس موجودی صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی کو؟
رحمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
2
تورم سوار بر اسب تند و بازنشسته با پای برهنه و کوهلت سن این کجا و ان کجا
منصور
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
2
,سلام به خانم حیدری بگوید فرق باز نشسته کشوری و لشکری با تأمین اجتماعی چیست آنها 30سال سابقه بیمه دارند رسمی هستند منهم کارمند رسمی بودم ۳۰سال پرداخت داشتم ۲۰سال سخت زیان آور داشتم با محاسبه ۳۵سال ۳/۵نیم میلیون حقوق سال ۹۱ بازنشسته شدم همتراز من در بازنشسته کشوری ۴/۵ نیم م حقوق میگیرد چون من بازنشسته تامین اجتماعی هستم حقوقم کمی نامه به اداره کل نوشتم جواب ندادن نامه من قم شد باشد شما مدیران بخورید به ما خدا کریم است حقوق چند میلیونی بگیرید از پول حق ناس بخورید
بازنشسته
Netherlands
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
3
1
سلام لطفا شفاف موارد را مطرح کنید
دقیقا بفرمایید متناسب سازی جمعش بالاخره چه مبلغی بود که توزیع شد
الان که مطرح کردید تاعید دوباره متناسب سازی انجام میشود یعنی چه مبلغی
کارفرمای صندوق لشکری وکشوری دولت است وتامین کارفرمای کارگران نیست خوب این چه فرقی ویا مزیتی ایجاد میکند
سید . باز نشسته تامین اجتماعی بدون اندخته مالی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
2
تقدیر و تشکر .. اما و ما بازنشستگان واقعا سخت زندگی می کنیم چونکه هم باید از دکتر و دارو گرفته تا نوه و فرزند هزینه داشته باشیم . هزینه ها خیلی بالاست لطفا در متناسب سازی مثل دوره قبل نباشد که تمام بودجه برای حداکثر بگیران تقسیم شد و میانگین بگیر و حداقل بگیر ناچیز بود . اگر از روش پلکانی هم استفاده شود شاید خوب باشد
محمد جمشیدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
1
20
من از طرح همسازی راضی نیستم بسیار بد بود
مستمریبگیر سال ۹۹
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
1
سلام، متناسب سازی به بازنشستگان مهر ۹۹ تعلق داده نشده برای پیگیری چه باید کرد؟
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
2
31
سرکارخانم حیدری شما درموردبازنشستگان تامین اجتماعی موفقییتی نداشتین که این گونه دربوق وکرنا می کنید.وبازهم وعده سرخرمن می دهید.
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
16
چرادرموردبازنشستگان سخت وزیان آوربه قول شما متناسب سازی انجام نشدودراین موردشفاف سازی نمیشوداین گروه چون طبق قانون کارشان سخت بوده واستحقاق دریافت این سوابق راداشتندلطفا"هرچه زودترعملیاتی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
25
خسته نباشید با این متناسب سازی خدا از شما نگذرد روزی باید جوابگو باشید
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
1
26
مرا بخیر تو امید نیست !!!!!!!شرمرسان !!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
1
24
آقای حیدری تو را به وجدانت حقوق تامین اجتماعی را بر اساس نصف حقوق خودت بسنج وجدان داشته باشین که بالاترین محکمه وجدان است وبس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
2
همش چرت و جفنگ و دارند صدقه میدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
30
شما راست میگویید حقوق کشوریهاراصددرصدزیادکردیدولی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی رابیست درصد آن وقت از عدالت صحبت میکنید
عباسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
2
25
بقول.پنجعلی..الکیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
بخوابونم تودهنش؟منم میام
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
0
گویا وضعیت سخت وزیان اور در تمامی جبهه های تامین اجتماعی از یاد رفتهوفقط به حاشیه پرداخته میشه بابا بخدا نزدیک پنجاه ساله هر سال ۱/۵سال محسوب میشد چون توافق بوده.....بفهمین
غلامرضا شجری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
1
5
سلام خسته نباشید
من 6ماه در خدنت مقدس سربازی
در خط مقدم جبهه سرباز بوده ام
چگونه حق و حقوق این 6 ماه را دریافت کنم
آیا حقوقی برای این 6ماه به من تعلق میگیرد??
باتشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
20
مثلا ایشون چه کار شایسته ای برا باز نشستگان و کارگران انجام داده که مورد تقدیر قرار گرفته اند ایشون همواره در باره کارگر و بازنشسته کارگری جوری صحبت میکنن که انگار از جیب خودش صدقه میده به این گروه فلک زده
ناشناس
Poland
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
1
1
این حرفهای پوچ و بازی با کلمات واعداد دردی از درد ما کم نمیکنه وعده افزایش طبق سالیان گذشته در آخرسال طبق روال داده میشه ولی باز میمونه کش میاد تا آخر بهار و آن زمانهم با توجیحهای عالی هم افزایش کم میشه والکی باز باکلمات بازی میکنند که مثلا بجای افزایش نقدی ما تعهداترا افزایش دادیم درحالی که این فقط جیب بیمه های شخصی که فک وفامیل خودشان صاحبش هستند میرود وجالب اینکه در میان فاصله زمانی وعده وعمل ۲ بار حقوق ومزایای کارمندی و صندوقهایش را افزایش میدن و فقط در میا منت وعده های عمل نشده را سر ما میزارن وتازه بعد عمل به وعده دوباره برای کشوریها افزایش دارند و باز منت آنراهم سرما میزنند
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
1
28
هرچندحقوق اضافه هم بشه بااین اشفته بازار.بازهم زیرخط فقرخواهیم بود.بازنشستگان زمانی راضی خواهندبودکه تفاوت حقوق بامخارج جوردربیاد.وتفاوت حقوق بابقیه نداشته باشه ازبس تکرارحقوق ونگرانی خیلی هاسکته کردن.کافی نیست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
24
بزک نمیر بهار میاد کمبزه و خیار میاد راستی امسال بارون خوبی اومد بهار میاد
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
2
هرچه قدراضافه بشه بازم مشکل حل نمیشه بازم بااین حقوق زیرخط فقریم متاسفانه.رنج بازنشستگان جبران نمیشه.خیلی هاازشرمندگی سکته کردن.افسوس.
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
2
حتمابااین همه بدبختی بازنشستگان تامین اجتماعی ودرصدناچیزاضافه بشه.انتظارقدردانی وتشکردارید.خداوکیلی حقوق خودتون چقدره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
2
حقوق کشوری لشکری صد درصد اضافه شده با این گرانی چه فایده بازار کُل لحظه ای گران میشه اگر سرسوزنی وجدان دارین فکر بحال مستمر بگیران تامین اجتماعی کنین تو فقر گرسنگی گرانی دکتر درمان افتادن گدایی شبانه در خونه ها خدا ازتون نگذره امیدوارم به حال وروز مستمر بگیران بیوفتین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
2
به نظرمن اگر پول تامین اجتماعی را به ویلمو س نمی دادند همسان سازی تامین اجتماعی مثل کشوری و لشگری درست میشود ولی حیف که پول خور زیاد است
روستازاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
1
با عرض خسته نباشید خدمت تمامی بازنشستگان تامین اجتماعی مخصوصا سخت زیان آور حرفهایی زده میشود می‌شنوید اصلا باور نکنید هروقت بحسابتان مبلغی که قابل رضایت و قانونی باشد واریز شد آنوقت همه چیز را باور کنید
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
1
بنده با۲۱ سال سابقه دو ملیون مستمری میگیرم درصورتیکه باهمسان سازی باید بیشتر ازاینها میگرفتم!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
1
درود بر شما خانم حیدری. خسته نباشید.
اگر آنطوری که در بالا توضیح دادید در عمل هم به قول تان عمل کنید می‌شود اعتقاد پیدا کرد.
زیرا تاکنون در تبلیغات فعال بوده اید ولی در پرداخت افزایش حقوق نه تنها تاخیر غیر قابل تحمل داشته اید بلکه بسیار کمتر از آنچه که انتظار می‌رفت حقوق ها را افزایش داده اید.
طرح همسان‌سازی را به متناسب سازی تبدیل کردید فقط خودتان میدانید چه کردید چون برای ما که شیرینی نداشت.
اینجانب 35 سال و اندی خدمت کرده ام و بیمه کامل پرداخت کردم چرا از سرمایه خودم نباید عادلانه بهره مند شوم.؟ و در عمق مشکلات بخاطر کمی حقوق غرق شوم.
علی مومنیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
0
باسلام اگرشما عزیزان دلسوز نظام وقشر مستصعف جامعه هستید لطفا دراجرای اول شما درمتناسب سازی حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی مخصوصا درکارهای سخت وزیان اور اجحاف کردید خواهشا اگه قراراست بازنگری کنید دوباره ازگام اولتان تجدید نظر کنید درصورتیکه بازنشستگان تامین اجتماعی هرروز نظاره گر افزایش حقوقهای لشگری وکشوری هستند این چه عدالتیست
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
1
متاسفانه طوری حرف از افزایش حقوق میزنن که انگار تو این جامعه با این حد از تورم زندگی نمیکنند...یه نگاهی به فیشهای حقوقی خودتون بندازین و بعد برای بازنشستگان عزیز تصمیم گیری کنید...ما گدا نیستیم صدقه نمیخوایم از حق خودمون میخوایم که عادلانه بینمون تقسیم بشه نه اینکه بیشترین سهم از صندوق بیمه نصیب شما و همکارانتون بشه
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
1
اگه حرف نزنین ما راحت تریم با حرف زدن شما جگرخون میشیم. واگذاربخدا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
1
مسئولین محترم دستتون درد نکنه واقعا شرایط سختیه نمیشه با حقوق مستعمری زندگی کرد ولی کاری کنید که هم به ما وهم بخدا خوش بیاد
علیرضامحمودی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
1
هروقت حقوقهارابه اندازه سبدمعیشت خانوار رساندید تازه وظیفه درست انجام دادید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
1
سلام توی این مدتی که همه بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و مسئولین مرتبط با این گروه از اقشار زحمت کشی که عمری رو در این کشور برای تمامی اقشار دربدترین شرایط که خانواده شان به آنها احتیاج داشتند وقت وعمر خودشون رو برای خدمت رسانی و کار و مسئولیت که به این گروه گذاشتند به نحو احسن انجام دادن حالا برای حق قانونی و عرفی و اسلامی خودشان باید از مسئولین مرتبط رو گدایی کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
1
خدا نگذره کسی که باعث شده بیچاره حق حقوق بازنشسته ها مستمری و کارگران حقشون پایمال بشه امیدوارم انشاءالله جوابی پس بدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
1
نه اینکه دوباره 100 تومن اضافه کنین ی کم فکر کنین 100 تومن پول توجیبی ی روز بچه تونم نیس چه برسه برا خرج یک ماه بازنشستگان خداییش منطقی فکر کنید ما هم انسانیم به چشم حقیر به ما نگاه نکنید
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
1
بی‌عدالتی بیداد میکند
کلمه عدالت را در موزه پیدا کنید
ادالت
فاصله حقوق بین کشوری و تامین اجتماعی زمین تا آسمان است
بهمن
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
1
حقوق اینها که شصدسالگی میگیرن چی اضافه میشه حقوقشون
آشنای نزدیک
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
2
خانم حیدری سلام . شما تا بحال نگاهی
به لیست مستمری بگیران را ازآخرین مبلغ دریافتی ها با دیدگان خود رویت کرده اید الفاظ شما بسیار زیباست ولی برایمان که با ۱۲ سال سابقه باز نشسته شده ایم با دریافتی ۹۰۰هزارتومان پتکی بر کالبد خمیده شده و استخوان های له و لورده ....
خانم حیدری سخنرانی بس است
به مستمری بگیرانی که اسم باز نشستگی را فقط یدک میکشند نگاهی ویژه
داشته باشید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
1
خانم حیدری شما از وجود مستعمریبگیران زندگی را میگذرانی شما یکی میخ مزنی یکی به نعل شماها هیچ وقت حامی کارگر نیستید شما مدیران تامین اجتماعی حقوق بالا دارید که همان پول مستمری بگیران هست حد امکان باد اگر همه ماها را سر.کار گذاشتید فقط دارید حرف میزند آن هم حرف دو پهلو که خودتان میدانید که همش مفت هست
صالحی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
1
متناسب سازی باید حقوق مستمری بگیر با افراد شاغل هم ردیف تا انجا که من متوجه شدم تا ۹۰ درصد شود واین چه ارتباطی به به پرداخت حق بیمه مستمری بگیردارد پس اگربخواهی مقایسه کنیم پرداخت بیمه حال با گذشته از نظر مبلغ قابل مقایسه نیست حتی لشکری وکشوری گفتن این حرفها فرار از اضافه نمودن حقوق مستمربگیر وماست مالی کردن حق اونهاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
1
خانم شما قبلا وعده سه میلیون افزایش حقوق
با ۳۵سال سابقه بیمه رو دادی
ولی این مبلغ اعمال نشد

ولی برای لشکری و کشوری بیش از اینها اضافه شد

چرا دورغ میگی چرا حق ما ها رو پایمال کرد سازمان
حق الناس کردید
تورج
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
1
خانم حیدری.تو اصلا فرق بین متناسب سازی و همسان سازی را می فهمی.تو‌از طرف کارفرمایی دولت کارت را درست انجام دادی ولی نفهمیدی چطور برای تامین اجتماعی تقسیم کنی.تو و جمع ۱۱نفره که همگی مال دولتید بلدنیستید تقسیم اموال تامین اجتماعی را طبق قانون انجام دهید.چقدر ما بدبختیم که تو را وسط انداخته اند تا توجیه شان کنی
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
1
1
سرکارخ حیدری شما وشخص بیات اگردلسوزبازنشستگان بودیدواگراحساس مسعولیت ووظیفه شناس بودید!! ویک کوچلواحترام برای بازنشستگان ت اج قایل بودید!! آن زمانی که منابه سازمان مثل گوشت قربانی بین نهادهایی مثل دولت وفدراسیون فوتبال تقصیم ودودره میشد ازحقوق بازنشستگان دفاع میکردید؟؟ وجلواین بی حرمتی رامیگرفتید؟؟ بایدبه مابازنشستگان کارگری شما وبیات پاسخگوباشید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
1
سلام میخواستم بدونم که عیدانه سال ۹۹چقدره ؟آیا این دو میلیون تومان بلاعوض به مستمری بگیران هم مرسه یا نه
صمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
1
1
من سی سال کارمند رسمی دولت بودم ولی الان شدم مستمری بگیری حداقل تامین اجتماعی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
1
وقتی یک خانم برای سه میلیون وپانصد هزار بازنشسته تصمیم میگیرد عاقبت کشور فقر.وبدبختی وفلاکت است تفاوت بیمه باید هفت میلیون باشد ؟ خانم حیدری جواب بده شمااز دویست تا هشتصد اضافه کردید کشوری یک میلیون تا هفت میلیون اضافه کردند ایا انصاف هست .
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
1
0
تکلیف همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی که کارمند رسمی مدیریت خدمات کشوری بوده اند و در سال  ۹۹ بازنشسته شده اند چه میشه ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
0
اگر کسی پانزده سال سختی کار داشته باشد وپانزده سال هم بیمه کار فرمای می تواند پانزده سال سختی کار,ر ایا بیمه باید ان پانده سال راخستی کار حساب کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
1
خانم حیدری امثال شما و بقیه مسئولان در تامین اجتماعی فقط برای غارت و چپاول سرمایه و ثروت کارگران و بازنشستگان کارگران از طرف دولت انتخاب شده اید
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
1
واقعا بااین طرز فکر مدیران اللخصوص تامین اجتماعی متأسف هستم
سیدهاشمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
3
7
سلام. ما اگر 22 الی25 سال سختی کار داریم، بر اساس قانون سختی کار باز نشسته‌شدیم با تمام مشکلات ومسائل مختص این شغل پر اضطراب، خطرناک، آلوده، شیمیایی، و...بفرماییدما،، شتر مرغ،، هستیم برای بار بردن،، شتر،، وبرای تخم گذاشتن،، مرغ،، هستیم. خودتون خسته نکنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
7
خدا ازتون بپرسه من یک زن سرپرست خانواده با حقوق دومیلیون با دوتا بچه یتیم چکار کنم وقتی یک شونه تخم مرغ چهل وچهار هزارتومن شده نون وتخم مرغم نمیتونم بگیرم چه برسه به کرایه خونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
8
شوهر من پس از پرداخت سی دوسال حق بیمه با سابقه ۱۵ سال شش ماه با شصت و پنج سال سن باز نشسته شده ماهی یک میلیون و صد هزار تومان حقوق شما بفرمائید با چهار سر غائله چطور با این گرانی زندگی کنیم راننده بیابان بوده و نمی تواند کارکند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
7
چرا حقوق از کارافتاده ها اینقدر کمه اصلاافزایش حقوق نداشتن اخه خودتون یه مقدار فکر کنید کسی که از کارافتاده اس دیگه نباید دنبال سابقه کارش باشید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
10
خانم محترم با این حقوقی که من میگیرم ۲۲ میلیون ریال فکر کنم این. مبلغ خرج یک روز شما نیست چطور توقع داری بنده با شش نفر عایله باید سی روز با آن مستمری ناچیز سر بگذرانم با این گرانی سرسام آور پارسال نخود کیلویی ده هزار تومان بود امسال چهل هزار تومان شده آیا مستمری بنده ۴ برابر شد که نشد اجناس از ۵ تا ۱۰ برابر گران شدند اما متأسفانه مستمری ما تکونی نخورده ماشاءالله خانم حیدری ماهانه پنجاه تا هشتاد میلیون تومان میگیرند آخر. چرا خونش فرق میکنه پس چه عدالتی در این سازمان هست
نجف الیا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
11
می شود یک باریک اخبارحقیقی منتشرکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
7
اقایان خوب میدانید که همسان سازی تامین اجتماعی اصلا عادلانه نبود مخصوصا مشاغل سخت وزیان اور همسان سازی واقعی کشوری ولشکری انجام داد ومشکل بعدی سوابق کارهای سخت که سرکارخانم حیدری میفرمایند کارگران کارهای سخت ۲۰ یا ۲۲ سال بیمه پردازی دارن ولی ازان طرف حساب نمیکنند که کارگری که ۲۰ تا۲۲ سال درکارسخت کار میکند برابر ۴۰سال باید سختی ومشقت کارراتحمل کند کارگری که بعد این سالها واقعا بدن سالم برایشان باقی نمیماند وبعد اینکه وقتی قانون تشخیص داده وقبول کرده که کارگر مشاغل سخت بابیست سال میتواند بازنشست شود وحقوق ومزایای ۳۰ سال حقوق بگیرد شما چطور قانون راقبول ندارید وبعدش اینکه اگر بخواهید اینطوری حساب کنید خوب اعلام کنید قانون مشاغل سخت را بردارند تا مشخص شود واقعا کدام کارگری توان ۳۰ سال با بهره وری مناسب را دارد ودیگر عمری برای گرفتن حقوق بازنشستگی برایش باقی نمیماند اگر هدفتان این است که کارگران کارهای سخت مجال گرفتن حقوق بازنشستگی برایش باقی نماند ان یک راه دیگری دارد شما باهمراهی مسئولین کانون ها دارید انجام میدهید مسولینی که با هفتاد سال سن درکانون ها دوتا حقوق میگیرند وهیچ اراده ای ازخودشان ندارند ومتاسفانه سازمان هم ازخدایش است که هیچ بازنشسه ای مجال گرفتن حقوق نداشته باشد وهمه ی دلخوشی بعد ازبازنشستگی راازاو بگیرید واینکار واقعا دورازانصاف وانسانیت است وخداوند تمام اعمال مارا ثبت میکند اگر اعتقادی داشته باشید سایت محترم لطفا منتشر نمایید
ناصرنجاتی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
8
باسلام چراهمسانسازی تامین اجتماعی و خدمات درمانی اینهمه باهم متفاوت هستند؟باتشکر
نقره علی قورچیان
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
7
معمولا گویند جوجه راآخر پاییز می شمرندفکرنمی کنم این وزیر خاصیتی برای مستری بگیرا ن داشته باشد آقای وزیر گرسنگی وفقر ونداشتن وشرمندگی نزد خانواده رانچشیده تادلش به دردآیدوفکری برای این قشر زحمت کش که عمرشان را برای پیشرفت کشور جمهوری اسلامی نمودندنتیجه داشته باشد درهرحال عاقلان دانند والسلام.............؟!!!!!
رعنا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
5
سلام خواهشمند است مثل قبل که افزایش ناچیزی دادید نباشد خدا وکیلی افزایش دهید ما بازنشستگان تامین اجتماعی خیلی در تنگنا و بدبختی هستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
1
سلام. مدتیست انواع رب مثل رب انار و رب به ورب سیب
درصفحات مجازی تبلیغ میشود . ولی متاسفانه فقط میتونیم سفارش بدیم واین در حالیست که برای نثلا ۲۰۰ گرم رب به ۵۷۰۰۰ تومان میگیرند ولی کسیکه این رب را تهیه میکند وجود خارجی ندارد واصلا نمیشه اگر سوالی داریم بپرسیم . یعنی ۱کیلو رب به ۲۸۵ هزار تومان میشود که معلوم نیست استاندارد هست یا خیر بهداشتی هست یا خیر و..... چرا اداره صمت به این موضوع توجهی نمیکند واین محصولات را میتونند با قیمت بالا وبدون هیچ نظارت بهداشتی بفروش برسانند. ؟؟؟؟ راستی چرا ؟؟؟؟؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
0
خانم حیدری ازاینکه خدمات الکترونیکی سازمان بخصوص گرفتن گواهی کسرحقوق برای بازنشستگان ازجمله برنامهای بسیارعالی بوده شکی نیست اما حق بازنشستگان سخت زیان اور رابه نحواحسن صورت نگرفت امید است امسال قبل از سال جدید حقوق ماراادا کنید تاماهم این چند صباح ازعمرمان رامثل بقیه بازنشستگان کشوری ولشکری سرکنیم انشاع الاه
مسعود عابدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
7
ماده 96 اجرا نمیشود2عیدی باایدطبق شوراعالی کارهمانند سنوات وتورمپرداخت شود 3.بیمه تکمیلی برطرف کننده درمان بازنشسته ها نیست وکارایی لازم راندارد4 دودرصد بیجهت ازبازنشسته کسر میشود.5 همسان سازی درمقایسه باکشوریها صفراست؟!!!4میلیون اضافه شد درحالیکه مستمریهاحداکثر650هزارتومان.؟!!5 نرخ تورم42 درصداعلام شد درصورتیکه مستوریها 16درصد اضافه شد؟!6حداقل حقوق مستمریها2300000تومان درصورتیکه کشوریها 4میلیون است سال99 7تامین اجتماعی همکار وغیرهمکار؟!!!همه تسهیلات ب همکار پرداخته شده ولی در رسانه ب نام غیرهمکار منظور شده؟!!!!8 موارد مشابه نارسایی زیاداست ک سازمان خوب میداند خواهشا مشکلات عدیده دربازنشسته هست ک مرتفع نمایید والسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
6
سلام مسوولان محترم .ازدیاد حقوق و مزایای بازنشستگی فقط وفقط برای باز نشستگان کشوری و لشگریه!!! نورچشمیهای دولت تدبیر و امید .بقیه بازنشتگان خصوصا تامین اجتماعی ها باید بروند بمیرند بازنشتگان را مسخره کردید با این همسان سازی!!! مگر شکم کشوری لشکریها از شکم تامین اجتماعی ها بزرگتره جمع کنید این بساط رو لطفا.
مکی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
7
اصلا طرح متناسب سازی منصفانه نیست لطفا پی گیر باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
6
حقوق من مستمری بگیر یک هفتم حقوق شما هم نمشه انوقت مگید همسان سازی انجام دادیم جوابش با خدا
بیات
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
5
چرا همسان سازی شامل بازنشستگان سال ۱۳۹۹نشده است
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
6
سلام من از اول سال 99 با 30سال و 26 روز بازنشست شدم ولی حقوقم 2 میلیون صد هزار تومان هست مگه من 30 سال پرداخت نکردم چرا میگید باید 2800 حقوق بگیرد من که راضی نیستم خدا از شما راضی نباشه با این حقوق و این تورم چطور زندگی کنم خدا به داده ما برسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
5
آقای حیدری درمقابل افزایش حقوق کشوریها چیزی به حقوق تامین اجتماعیها اضافه نشده.ما فقط وفقط خواهان همسان سازی طبق کشوریها هستیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
5
گفته مدیر کل امور فنی سازمان صندوقهای کشوری و لشکری کار فرما دولت است مگر سازمان تامین اجتماعی از کارگران حق بیمه درمانی وبازنشستی نگرفته پس کارفرمای بازنشستهای صندوق تامین اجتماعی هستند
محمد مهدی ایمانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
8
سرکار خانم حیدری شما که لالایی بلدی چرا خوابت نمی بره شما که حرف از متناسب سازی و ... می زنید چرا نمی گی چندین ساله حقوق مستمری بگیران و کارگران با وجود اینکه هم در قانون اساسی هست و هم در قوانین سازمان ولی به اندازه تورم زیاد نشده بعد شما میاد کمک هزینه معیشتی را به رخ مستمری بگیران می کشید که ۱۷۲ درصد زیاد شده حقوق ما چقدر نسبت به تورم سالهای گذشته کمتر شده .چرا باید مستمری بگیران شاغل در سازمان تامین اجتماعی با وجودی که که به همان میزان سایرین حق بازنشستگی پرداخت کرده اند حقوق و مزایایی فراتر از مستمری بگیران سایر سازمانها بگیرند.و هزاران اما واگر دیگر...
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
1
7
خدا خیرتان بده فقط وعده بدین تا ان زمان دیگه بازنشسته ای نیست چون از پای در امده
تکلو
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
5
خانم حیدری مگر بازنشستگان تامین اجتماعی چه فرقی با بازنشستگان لشگری و کشوری دارن.که اینقدر باید تفاوت باشد مگر بازنشستگان تامین اجتماعی مردم این کشور نیستند مگر چه فرقی بین اینها ست اینها چون اسم کارگری روش است باید اینقدر تفاوت داشته باشد قشر کارگری دلسوز در مجلس و دولت ندارد که دفاع از حق و حقوق اینها دفاع کند چرا اینقدر باید دوگانگی باشد اونها ۳۰ سال زحمت کشیدند ۳ برابر بازنشستگان تامین اجتماعی حقوق میگیرند بعد بازنشستگان تامین اجتماعی همیشه باید شرمنده خانواده و اهل و ایال باشن انصاف داشته باشند این دولت مردان و تصمیم بگیران نجومی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
5
مسولین محترم تامین اجتماعی واقعآ اگه توانایی ندارید در طرح و برنامه افزایش حقوق دستمزد منطقی و قابل قبول بازنشستگان . خواهشاً حرفی نزنید . آخه چهل و یک ساله به بهانه های مختلف از برقراری افزایش حقوق دستمزد واقعی که سر تر از تورم باشد . سر
باز زده آید . و خیلی از بازنشستگان نا امید
به ابدیت پیوستن . با هزاران شرمندگی در مقابل خانواده هایشان . پس خواهشآ
از ریاست دست کشیده خودتان را بر کنار کنید .شاید که مسولین بعدی توانای حل این
مشکل را با شجاعت داشته باشند .
جواد رحمانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
6
لزومی ندارد حقوق مارا زیاد کنید لطف بفرمایید با تورمی که خودتون میفرمایید متناسب کنید،ما حق بیمه را با دلار ۱۰۰۰ تومانی به حساب شما واریز کردیم شما با دلار ۲۶۰۰۰ هزار تومانی حقوق ناچیزی که بخور ونمیر هم نیست به مستمری بگیر میدهید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
5
خدایا به فریادمون برس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
6
هیچ کدام از این گفته ها دردی از ما دوا نمیکنه
ما فقط خواهان حذف تبعیض هستیم
خودتون میگید بعد از خودتون هم تشکر میکنید
ما نه تشکر میکنیم و نه رضایت داریم
مرجان
Germany
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
1
5
بازم مثل قبل اگر متناسب سازی بشه ،اونایی که بالای ،۶تومن میگرفتن بالا یک تومن میره واسشون. واسه ما بازمانده ها و از کارافتاده ها .. همون ۱۵۰ دمتونم گرم ماها نمیخوایم ، بدید به همونا گرسنه نمونند ما عادت داریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
2
فرزندپسرکه زیرپوشش بهزیستی کشور باشد چگونه میتواندازبیمه پدربهرمندشود ازکارافتادگی بگیرد
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
5
سر کار خانم حیدری هیچ کار مثبتی انجام نداد الان ایا شما با ۳ملیون میتونی زنگی کنی ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
0
0
والا به ما که چیزی اضافه نشده کیا رو همسان سازی کردید خدا عالمه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
0
1
با سلام معنی مفهوم همسان سازی که ما میدونیم با بعبیر شما خیلی خیلی فرق داره همسان سازی به نظر شما افزایش حقوق نجومی کارمندان تامین اجتماعی است نه بازنشسته های تامین اجتماعی منم اگر جای همون کارمندان بودم روزی سه بار از خانم حیدری تبعض کار تجلیل میکردم چرا که نه اگه با این حقوق زیر فقر به علت دندان درد به دندان پزشکی میرفت و به ازای ترمیم و عصب کشی 12000000ریال مخواستند وبه علت نداری سر افکنده مطب دکتر را ترک میکردند اون وقت درک میکردند که با این پولی که میدن چطوری میشه امرار معاش کرد تبریک به این دولت تدبیر و امید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
0
1
اصلا مگه یه هزاری به حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی اضافه شده که حالا میگید 30 درصد دیگه میخواهید اضافه کنید
کارگر
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
0
1
کشوری و لشکری در سال جاری افزایش حقوق چشم گیری داشتن،قشر تامین اجتماعی این وسط سرش بی کلاه موند با این دولت تدبیر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
0
1
سلام... سرکار خانم حیدری چرا شما حقوق مستمر بگیران را با پارسال مقایسه میکنید این دیدگاه کاملا اشتباست شما باید دریافتی ها را با تورم مقایسه کنید ببینید تورم لحظه به لحظه چه بلایی داره سر مردم میاره متاسفانه هیچ فریاد رسی هم نیست....
چطوره حقوقهای مستمر بگیران را با 5 سال پیش مقایسه کنید بعد بفرمایید ببینید چقد حقوقتو ن اضافه شده......
نه عزیزم شما لطفا دریافتیها را با تورم روز مقایسه کنید مخضوصا حداقل بگیران که الان خط فقر 10 ملیون شده من چجوری با 3 تومن زندگی بچرخونم. خانم حیدری عزیز بخدا قسم ی اختلاص کم بشه مشگل ما حل میشه..... وسسلام
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
0
1
تامین اجتماعی افزایش مستمری متناسب با نرخ واقعی تورم را باید انجام دهد، متاسفانه هر ساله افزایش ها مطابق نرخ واقعی تورم نیست و این مسأله باعث فاصله اختلاف دریافتی بازنشستگان با واقعیت هزینه پس از چند سال میشود و اینکه دولت باید مسئول مستقیم پاسخگویی به تورم ایجاد شده باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
0
1
خانوم حیدری منظورشون حقوق خودشون بود که بعد از همسان‌سازی با افزایش چشمگیری، غافلگیر شدن، منظورشون بازنشستگان تامین اجتماعی نبود، بازنشستگان تامین اجتماعی که از 70تومن تا 500تومن اضافه شد، انقدر تو بوق و کرنا، کردن انگار....... غولو شکوندن، خانوم حیدری هیچ خبری نیست انقدر از خودتون متشکر نباشین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
درود به شرفت حرف حساب را شما زدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
0
1
خانم حیدری مگر اعتراض بازنشستگان را نمی بینید یا نمی شنوید که با توجه به گرانی های موجود شمابه متناسب سازی مرداد ماه بجای همسان سازی اشاره می کنید آخر چقدر اجحاف ، چقدر تبعیض در حق ما بازنشستگان روا
می دارید آخر ما هم خدایی داریم راستی حقوق کشوری ولشکری را چندبار اضافه نمودید وچقدر به حقوقشان اضافه شده لااقل یک کم به تفاوت فاحش حقوق هاتوجهی بنمایید ویک فکری بحال حداقل بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی بفرمائید .وخودتان واقفید که چقدر به حقوق حداقل بگیران اضافه شده ، لطفا تا سال به پایان نرسیده چاره ای بیندیشید وسفره این قشر را خالی تر نفرمائید.
جوادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
0
1
این مطالبی که قیدشده تسهیلات نیست یک روند ابتدایی واولیه درعصر الکترونیک است هروقت مستمری بگیران افزایش دستمزد وعیدی خودرا طبق قانونی که تصویب شده دریافت کنند جزوحقوق اولیه محسوب میگردد هرروز یک مطلب را به گونه های وارونه انعگاس میدهند ولی جیب کارگر خالیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
1
هردم ازاین باغ بری میرسد یکی به من بگه این خانم حیدری دیگه کیه از مثلا مردها کاری ساخته نبود حالا یه زن اوردن یا به شوخی بهش میگین خانم .یکی اونو معرفی کنه.
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
سلام به خدا از شما راضی نیست حتی طرح معیشت هم به ماتعلق نگرفته یک مجموعه هستم ۲۴ ساعت نگهبانی میدم ۱۴۰۰ ولی افراد آن مجموعه چون لشکری کشوری میباشند طرح مذکور رامی گیرند حتی سهام عدالت هم شامل حالم نشده از اول اسفند توی بوق کرنازدندکه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی همسان سازی میشود ماکه چیزی ندیدیم
اکبر جلالی نیک
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
0
0
سلام بنده با 31 سال سابقه 2700 هزار تومان میگیریم 10 سال است تامین اجتماعی حق و حقوق واقعی بازنشستگان را نداده است ایا بازنشستگان کشوری و لشکری با 30 سال سابقه همین حقوق میگیرند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
0
باسلام من کوچک تمام بازنشسته تامین اجتماعی هستم خواستمبگم خانم حیدری شما فکر می کنید تمام بازنشسته های تامین اجتماعی کارگر وبیسواد هستن اینقدر با کلمات بازی می کنید بابا اینا سی سال در رده های ریاست وسرپرستی تو کارخانه های بزرگ برای این کشور وبرای این مردم جون کندن تو سرما وتو گرما این حقشون نیست توزمان بازنشستگی بیا دستفروش یا نگهبان بشن چرا مگر تامین اجتماعی با لشگری وکشوری فرق می کنه ۶ ماه سال تعطیله انوقت حقوق بالا می گیره وام درشت می گیره بیمه تکمیلی داره بی ما چی ۰۰۰۰۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
0
ناهید حیدری ایا می تواند با30 سال کار و60 سال وتورم با 3 تومان معاش کند چرا دولت برای خودش همه چیز امکان دارد چراسنگ می اندازد سهام شستا باید به مستمری بگیران بدهد چون از پول وجان ما مستمری بگیران شده شستا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
0
0
ضمن احترام به بازنشستگان بخش کارگری تامین اجتماعی باید عرض کنم بخشی از بازنشستگان و مسمتمری بگیران تامین اجتماعی از کارمندان ادارات دولتی هستن که به مراتب حق بیمه بیشتری از ایشان کسر شده و همچنن از حق ماموریت و سایر مزایا در زمن خدمت کسر و به حساب تامین اجتماعی واریز شده لذا حقا و انصافا باید از حقوق بهتری برخوردار گردندد
سالار
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
0
1
من باز نشسته تامین اجتماعی هستم بااین حقوق خود شما مسئولین میتونی زنده گی کنین کاش یکم وجدان فکری داشتبن
حمیده
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
0
سلام. آقایون مسئول آیا شما می تونید باحقوق۲۲۰۰۰۰۰زندگی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
0
0
مثل اینکه جامعه قانون نمیشناسه بازنشسته‌ای کارگری بفکر قانون حق ات را خودت بگیر. باید پیشه کنه. ظلم از حد گذشته. چار ه ای جز کینه و،،،،،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
0
0
اینا گفتین همهصدتایه غازه مهم عیدی حقوق همسان‌سازیه خدارادرنظر بگیرید ما همان منابع نصیبی بایدببریم
حمیدجلالیان
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
0
0
خانم حیدری هر چه زودتر همسان سازی را اجرا کنید یک نفسی بکشیم درست انجام بده بیست هزار پوله تو فیشها واریز میکنی ظلم نکن به قشر کارگر بدبخت شدیم شب ها گرسنه میخ ابیم درست کن وگنه اه پیرمردها وپیر زنها شمارا میگیره خودادنی ظلم نکن پول هست درست کن عیدی و دودرشد سهام همسان سازی حقوق وزیان اور
بازنشسته دلسوخته
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
0
0
سلام شمارابخداقسم به دادمان برسیدهرچه زودترهمسانسازی بازنشستگان تامین اجتماعی راانجام وافزایش همسان سازی سخت وزیان اورراهم پرداخت کنیددیگر نفسمان بالانمی ایدشایدبااین افزایشهاکمی روحمان تازه شودبخدادیگربدلیل زیان او ر نفس نداریم تورم هم پوستمان راکنده واقعا چکارکنیم مسئولین عزیزهم سواره هستندازپیاده خبرندارندفقط شکایتمان رامجبوریم بخداببریم
م ..ر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
0
0
من یه خانم 39 ساله با یه بچه ی 11 ساله دارم از حقوق پدرم که مادرو خواهر دارم استفاده می کنم ماهی570هزار تومن .
خداوکیلی کی می تونه این طور زندگی کنه .
انصاف یه چیز دیگه است .پدرم راننده ی تریلی بود کلی پول بیمه پرداخت کرده اینم حقوق مستمری ماست.
قران بزنه توکمرتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
0
0
بازنشستگان محترم باش تا اموراتتون بگذره وعده سر خرمن که یادتون هست همینه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
0
0
انشاالله که درست میشود دعا گویتان هستم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->