پادشاه انگلیس با قانون ضد مهاجرتی رواندا موافقت کرد آیت الله علم الهدی: بازگرداندن عناصر ناپاک خارجی به معنای جذب نیست| میدان داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: اجرای طرح نور ماموریت قانونی فراجا است رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان فاش شد بمباران دوباره امدادگران غزه با شهادت ۸نفر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) استعفای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی اعتراضات گسترده دانشجویی به جنایات رژیم صهیونیستی| ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی بازداشت شدند وزیر کشور: آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس هستیم شش مرزبان ایرانی آزاد شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) یک سوم ارزآوری کشور توسط مناطق آزاد و ویژه انجام می‌شود  مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند تحریم‌‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا علیه ایران سردار رادان: حجاب و عفاف موضوع امنیتی و انتظامی نیست استقرار ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد  نشست کمیته اقتصادی مشترک ولایت هرات و استان خراسان رضوی برگزار می‌شود وزیر کشور در مشهد: طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است
سرخط خبرها

فیلم حمله طرفداران ترامپ به ساختمان کنگره آمریکا

  • کد خبر: ۵۵۱۰۶
  • ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۳
فیلم حمله طرفداران ترامپ به ساختمان کنگره آمریکا
صدها طرفدار دونالد ترامپ با عبور از حفاظ‌های اطراف کنگره به سمت ساختمان آن در حال حرکتند. پلیس و نیروهای امنیتی اطراف کنگره آمریکا در مواجهه با طرفداران ترامپ با هم درگیر شدند و زد و خورد آن‌ها ادامه دارد. برخی منابع اعلام کردند ترامپ از طرفداران خود خواست برای حمایت از نمایندگان با هم به سمت کنگره حرکت کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، نشست تایید آرای الکترال کالج در کنگره در حالی آغاز شده است که همه چشم ها به دستان مایک پنس معاون ترامپ است که آیا وی این آرای را قبول خواهد کرد و یا نه.

با آغاز نشست مشترک کنگره آمریکا برای بررسی تاییدیه‌های آرای الکترال، هواداران ترامپ در مقابل کاخ سفید تجمع کرده‌اند تا مخالفت خود را با نتیجه این انتخابات اعلام کنند.

تعداد بازدید : 2996

در این تجمع برخی از اعضای جمهوری‌خواه کنگره که قرار است با نتیجه آرای گزینشگران مخالفت کنند، سخنرانی می‌کنند.

شبکه سی ان ان نیز گزارش داد که ترامپ قرار است تا ساعتی دیگر در برابر حامیان که در واشنگتن تجمع کرده اند، سخنرانی کند و بخشی از مخاطب سخنان انتقادآمیز وی مایک پنس خواهد بود.

یک منبع آگاه به سی ان ان گفت: ترامپ قرار است در این سخنرانی به تندی مواضع اخیر معاون خود پنس را مورد انتقاد قرار دهد. علاوه براین او همچنان از معاون خود می خواهد تا آرای الکترال کالج را رد کند.

ترامپ روز سه شنبه با انتشار پیامی در صفحه توئیتری خود مدعی شد که معاون رئیس جمهوری قدرت عدم پذیرش نتایج انتخابات که در آن تقلب صورت گرفته را دارد.

ترامپ به اشتباه مدعی است که پنس در نشست امروز کنگره برای تصمیم در مورد نتیجه انتخابات می تواند نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را که به نفع جو بایدن نامزد حزب دموکرات بوده ، نپذیرد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->