افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی اعلام شرایط جدید متقاضیان خودروی پارس سامانه جامع یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ با قیمت جدید + جدول اعلام بخشنامه فروش سدان فونیکس آریزو ۶ جی تی (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + جدول قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) پیام فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران مهروموم ۱۹ کافه سنتی و کافی‌شاپ در مشهد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) پیاده‌سازی امکان پرداخت پول با موبایل به جای کارت در ۶ بانک اعلام قیمت تضمینی ۱۲ محصول کشاورزی بازار مسکن همچنان در رکود تعطیلات آخر هفته همچنان یک روز است وزیر صمت: حجم واردات خودرو به حدی بوده که در بنادر جا نداریم | افزایش قیمت خودرو به دلیل نوسانات دیگر بازار است
سرخط خبرها

زمان قرعه کشی خودرو «تارا» ایران خودرو مشخص شد + جزئیات

  • کد خبر: ۵۵۵۲۰
  • ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
زمان قرعه کشی خودرو «تارا» ایران خودرو مشخص شد + جزئیات
 در حالی که طرح پیش فروش جدیدترین محصول گروه صنعتی ایران خودرو، هنوز به پایان نرسیده و تا پایان امروز دوشنبه ادامه دارد، تعداد بالای ثبت نام اولیه، از استقبال و اعتماد مردم به خودرو «تارا» حکایت دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، درحال حاضر تعداد بالایی از متقاضیان «تارا» که چندین برابر ظرفیت پیش بینی شده است، در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو ثبت نام کرده‌اند که در استقبال از محصول جدید، رکورد کم‌نظیری به حساب می‌آید.


در طرح پیش فروش، تارا در دو نوع دستی و اتوماتیک با موعد تحویل تیر تا دی ماه سال آینده عرضه شده که با برنامه ریزی صورت گرفته، تمامی تعهدات ایجاد شده، در موعد مقرر و بدون تاخیر تحویل مشتریان خواهد شد.


پس از اتمام مهلت ثبت نام در پایان امروز دوشنبه، قرعه کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر برای انتخاب برندگان ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۲۳ دی ماه در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار خواهد شد.


مراسم قرعه کشی از طریق سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir به صورت زنده پخش خواهد شد.


گفتنی است، «تارا» از به روزترین فناوری ساخت خودرو در کشور بهره می‌برد و امکانات و ویژگی‌های فنی و ظاهری، این خودرو را از سایر محصولات هم‌رده متمایز کرده است. ظاهر زیبا و مشتری پسند، قوای محرکه ارتقا یافته و امکانات و تجهیزات فنی، ایمنی و رفاهی این خودرو، رانندگی مطمئن و راحتی را تضمین می‌کند.

منبع: ایکوپرس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->