کیفیت هوای مشهد در آستانه هشدار (۶ تیر ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در چهار ضلع میدان‌های فردوسی، استقلال و جهاد | اتخاذ تمهیدات ترافیکی لازم برای حضور نامزد‌ها در مشهد (۶ تیر ۱۴۰۳) شهردار مشهد: خرید ۴۷۹ اتوبوس و مینی‌بوس در دستور‌ کار است یک خیابان به وسعت غدیر | خیابان فدائیان اسلام مشهد در عید ولایت خاطره ساز شد + فیلم اطعام ۱۱ هزار نفر در بزرگ‌ترین سفره اطعام کشور در مشهد + فیلم فضا آرایی معابر منتهی به حرم مطهر و برگزاری جشنواره عید تا عید در منطقه ثامن مشهد کیفیت هوای مشهد امروز چگونه است؟ (۵ تیر ۱۴۰۳) + عکس سرویس‌دهی رایگان دوچرخه‌های اشتراکی بایدو در مشهد به مناسبت عید غدیر تشکیل دبیرخانه دائمی نشست شهرداران کشور‌های عضو بریکس در مشهد مقدس  اطعام ۱۱ هزار نفر در روز عید سعید غدیر خُم در بوستان ملت مشهد اعمال‌قانون ۲۳۳۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۹ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۴ تیر ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بولوار وکیل آباد، میدان استقلال و پیرامون حرم امام‌رضا (ع) (۴ تیر ۱۴۰۳) افتتاح برج پرچم در مشهد به‌مناسبت عید غدیرخم سرویس‌دهی مترو و اتوبوسرانی مشهد روز عیدغدیر (سه‌شنبه، ۵ تیر ۱۴۰۳) رایگان است نگاهی به تاریخچه برگزاری عید ولایت و موقوفه‌های مربوط به آن در مشهد| چراغ روشن وقف در جشن غدیر شهردار مشهد: تخریب دیوار‌های خطرساز شهر برای حفظ جان مردم امسال هر روز یک اتوبوس به اتوبوسرانی شهرداری مشهد اضافه می‌شود اعلام محدودیت‌های ترافیکی عید سعیدغدیرخم در مشهد دلجویی شهردار مشهدمقدس از نیروی حفاظت فیزیکی بوستان خورشید
سرخط خبرها
استاندار خراسان رضوی:

با اجرای طرح‌های اثربخش، مانع افزایش جمعیت حاشیه‌نشین شهر مشهد شویم

  • کد خبر: ۵۵۸۱
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
با اجرای طرح‌های اثربخش، مانع افزایش جمعیت حاشیه‌نشین شهر مشهد شویم
استاندار خراسان رضوی گفت: با اجرای برنامه‌های اثر بخش نباید گذاشت که جمعیت حاشیه نشین کلانشهر مشهد افزایش یابد.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا رزم حسینی روز دوشنبه در مراسم گشایش نخستین دفتر اجرایی طرح جهاد اجتماعی (نجات) افزود: توجه به حاشیه شهر مشهد یکی از طرح‌های ملی کشور و مورد تاکید مقامات عالی نظام است.
به گفته وی، طرح نجات یک موضوع اجتماعی و گام به گام به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی حاشیه شهر مشهد است و حرکت در این مسیر باید منطقی و همراه با آرامش و مشارکت مردمی باشد.
او ادامه داد: بیان مشکلات و آسیب‌ها نباید همراه با سانسور باشد باید واقعیت‌ها را گفت و مقامات عالی را نیز در جریان گذاشت.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی هم در خصوص این طرح گفت: مشهد دارای جمعیت حاشیه نشین زیادی است و قرار بر این شد طرحی به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارائه خدمات بهتر و جلوگیری از رشد حاشیه نشینی در این مناطق اجرا شود که طرح جهاد اجتماعی (نجات) نام گرفت.
سید حمید موسوی افزود: طرح جهاد اجتماعی با همکاری دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های مردمی اجرا می‌شود و همه با هم طی یک برنامه منسجم و تقسیم کار مشخص در محلات حاشیه شهر مشهد فعالیت‌ها را انجام می‌دهند.
او ادامه داد:در مرحله نخست این طرح امسال در هشت محله به صورت پایلوت و عملیاتی شروع می‌شود و با شناسایی نقاط ضعف و قوت طرح به مرور در همه ۶۶ محله حاشیه شهر مشهد اجرایی می‌شود.
افزون بر یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در ۶۶ پهنه حاشیه شهر مشهد ساکن هستند که ۳۰۰ هزار نفر از این تعداد را مهاجران خارجی تشکیل می‌دهند.

منبع:ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->