انتقال بخشی از زوار اربعین ۱۴۰۳ از طریق دریا انتقال بخشی از زائران اربعین از طریق دریا | هنوز قیمت بلیت شناور‌ها مشخص نیست در صورت گرمازدگی باید به کجا مراجعه کنیم؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳) | تداوم گرما در استان دستگیری مردی که بر سر زباله باعث مرگ همسایه‌اش شد در معابرشهری مشهد بار ترافیکی نداریم (۷ مرداد ۱۴۰۳) عملیات فروغ جاویدان و شکست سنگین فرماندهان پوشالی مسعود و مریم متقاضیان جراحی تغییر رنگ چشم بخوانند | چه کسانی مجاز هستند؟ علائم افسردگی در کودکان و نوجوانان کدام است؟ کاهش دما از فردا (۸ مرداد ۱۴۰۳) | هوا خنک‌تر می‌شود جریمه پارک یا توقف در پیاده‌رو چقدر است؟ هفت مصدوم در تصادف ۲ پراید در جاده قوچان به چناران آدم ربایی میلیاردی در تهران و رها کردن گروگان در مازندران دستگیری سرکرده باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در شرق کشور و عامل شهادت دو پلیس ۲ کشته و مصدوم در تصادف خودرو سواری با موتورسیکلت در شهرستان فیروزه (۶ مرداد ۱۴۰۳) برخورد بنز ‌ده‌تن و یک دستگاه سواری ۲۰۶ حادثه آفرید (۶ مرداد ۱۴۰۳) تعرض راننده شیطان‌صفت به دختر جوان فرار دختر نوجوان با مرد سابقه‌دار الزام به استفاده از سامانه تعیین اجاره بها در مشهد | ۱۷ مشاور املاک متخلف پلمب شدند (۶ مرداد ۱۴۰۳) «هگمتانه» ثبت جهانی شد (۶ مرداد ۱۴۰۳) فردا یکشنبه (۷ مرداد ۱۴۰۳) هیچ ازدواج و طلاقی در کشور ثبت نمی‌شود قیمت بلیت اتوبوس اربعین ۱۴۰۳ مشخص شد
سرخط خبرها

آمار کرونا در ایران ۲۵ دی | فوت ۸۱ بیمار کرونایی جدید در شبانه‌روز گذشته

  • کد خبر: ۵۵۸۸۵
  • ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
آمار کرونا در ایران ۲۵ دی | فوت ۸۱ بیمار کرونایی جدید در شبانه‌روز گذشته
سخنگوی وزارت بهداشت امروز (پنجشنبه ۲۵ دی ۹۹) جدیدترین موارد ابتلا و فوتی ناشی از کووید۱۹ در کشور در ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر سیما سادات لاری، گفت: از دیروز تا امروز ( ۲۵ دی ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۴۷۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۳۳ نفر از آنها بستری شدند.

 

به گفته وی، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۳۱۱ هزار و ۸۱۰ نفر رسید.

 

لاری اظهار کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۶ هزار و ۵۳۸ نفر رسید.

 

وی افزود: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۱۰۱ هزار و ۵۹۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. متاسفانه ۴۴۳۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

 

به گفته وی تا کنون ۸ میلیون و ۳۷۰ هزار و ۵۸۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

لاری تاکید کرد: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۷ شهرستان ساری، آمل، فریدونکنار، قائمشهر و نکا در استان مازندران و بندرگز و کردکوی در استان گلستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

 

وی در خاتمه افزود:  همچنین ۳۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۱۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۹۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

 

جان باختن ۸۱ بیمار کووید ۱۹ در شبانه‌روز گذشته

آمار کرونا در ایران ۲۵ دی | فوت ۸۱ بیمار کرونایی جدید در شبانه‌روز گذشتهمنبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->