دختر نوجوان مرگ مغزی در مشهد به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) جایگزینی گوشت گاو با ماهی می‌تواند از مرگ زودهنگام جلوگیری کند گزارشی از شکل گیری و عملکرد کانون «شهیدالقدس» در  مشهد با محوریت فلسطین اهدای عضو پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی برای نخستین بار در ایران عادی‌انگاری در موضوع حجاب فضا را برای ارتکاب جرائم بازتر می‌کند وزیر بهداشت: سکو‌های اینترنتی فقط تحویل دارو درب منزل است دائمی شدن قرارداد شاغلین دارای کار مستمر بالای پنج سال در لایحه پیشنهادی دولت | نمایندگان کارگران مخالف واگذاری تعیین مزد به مجلس هستند قاتلی که  با ۱۰میلیارد تومان رضایت گرفته بود، دستگیر شد در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به کدام سرطان بیشتر شده است؟ بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت مشهد بازگشایی و آماده خدمت رسانی شد ایرانی‌ها سوءتغذیه ندارند، اما ۵۰ درصد حقوق‌شان را خوراکی می‌خرند | چرا لبنیات در شاخص کاهش مصرف محاسبه نمی‌شود؟ چگونه ورزش کردن باعث طولانی شدن عمر می‌شود؟ این آجیل، دیابت را کنترل، کم‌خونی را درمان و سیستم ایمنی را تقویت می‌کند ضرر‌های حمام طولانی | زمان استاندارد زیر دوش ماندن چقدر است؟ تداوم بارش باران در برخی استان‌ها تا اوایل هفته آینده (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) آبلیموی تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟ | باور‌های اشتباه مردم درباره آبلیمو‌های سنتی تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
سرخط خبرها

آمار کرونا در ایران ۲۷ دی | فوت ۹۶ بیمار کرونایی دیگر و شناسایی ۶۱۰۰ بیمار جدید

  • کد خبر: ۵۵۹۹۹
  • ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
آمار کرونا در ایران ۲۷ دی | فوت ۹۶ بیمار کرونایی دیگر و شناسایی ۶۱۰۰ بیمار جدید
سخنگوی وزارت بهداشت امروز (شنبه ۲۷ دی ۹۹) جدیدترین موارد ابتلا و فوتی ناشی از کووید۱۹ در کشور در ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر سیما سادات لاری اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۲۷ دی ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶۱۰۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۰۸ نفر از آنها بستری شدند.

 

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۳۲۴ هزار و ۳۹۵ نفر رسید. همچنین متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۶ هزار و ۷۱۷ نفر رسید.

 

به گفته وی، تا کنون یک میلیون و ۱۱۳ هزار و ۲۲۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۴۳۹۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

 

لاری ادامه داد: تا کنون ۸ میلیون و ۴۷۵ هزار و ۴۹۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۰ شهر در وضعیت قرمز، ۲۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۶۳ شهر در وضعیت زرد و ۲۵۲ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.


اینجا بخوانید: اسامی شهر‌های قرمز کرونا + لیست شهر‌ها (شنبه ۲۷ دی ۹۹)


فوت ۹۶ بیمار کووید۱۹ در شبانه‌روز گذشته (شنبه ۲۷ دی ۹۹)

آمار کرونا در ایران ۲۷ دی | فوت ۹۶ بیمار کرونایی دیگر و شناسایی ۶۱۰۰ بیمار جدید

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->