فروش قسطی گوشت تکذیب شد چه خودرو‌هایی در سال ۱۴۰۰ وارد بازار ایران می‌شود؟ کاهش نرخ سود بانکی به مدد بورس می‌آید پیش‌بینی اثر تصمیم دولت درباره معامله رمزارزها سود سهام عدالت در روش مستقیم، قطره‌چکانی واریز می‌شود ارزش سهام عدالت امروز ۱۱ اسفند ۹۹ | سهام عدالت رشد کرد بازار مسکن در سال ۱۴۰۰؛ رکود یا اوج‌گیری دوباره متقاضیان دریافت کارت اعتباری سهام عدالت این مطلب را بخوانند قیمت بیت کوین و انواع ارز‌های دیجیتال امروز ۱۱ اسفند ۹۹ + جدول خبر سیاسی جدید برای معامله‌گران ارز و طلا | تصویب FATF چه اثری بر بازار‌ها دارد؟  قیمت لپ‌تاپ‌ برابر دستمزد یکسال کارگران شده است سهام یک میلیون تومانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ + جزئیات قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۱۱ اسفند ماه ۹۹ انتشار تصاویر جاسوسی از مازراتی گرند توریسمو مدل ۲۰۲۲ آیا خرید و فروش بیت‌کوین در کشور آزاد می‌شود؟ دلایل گران بودن هزینه نقل و انتقال خودرو در دفاتر اسناد چیست؟ چرا مصرف گوشت قرمز در کشور نصف شد؟ عرضه اولیه چهارشنبه ۱۳ اسفند را بشناسید + جزئیات شاخص کل بورس امروز ۱۱ اسفند ۹۹ | تداوم روند نزولی بورس یارانه دستمزد ۵۷۳ هزار تومانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ + شرایط و نحوه دریافت یارانه
خبر ویژه
خسارت وسایل برقی آسیب دیده از قطعی برق را چگونه دریافت کنیم؟
مدیر کل امور بین الملل توانیر در خصوص نحوه دریافت خسارت وسایل برقی آسیب دیده از قطعی برق، توضیحاتی را ارائه داد.

 به گزارش شهرآرانیوز، ابوذر صالحی مدیر کل امور بین الملل توانیر با اشاره به خسارت‌های وارده شده به وسایل برقی خانگی ناشی از قطع برق اظهار کرد: پرداخت این خسارت با توجه به قراردادی که با بیمه داریم برقرار است و قطعا به مشترکان ذی نفع پرداخت می‌شود.


او ادامه داد: مشترکانی که وسایل برقی آنان به دلیل قطع برق بدون برنامه آسیب دیده است، می‌توانند به سایت برق من مراجعه و با ارسال مستندات، خسارت خود را کنند.

 

این مقام مسئول گفت: در ادامه این فرایند مراحل کار با شرکت بیمه گذار خواهد بود به طوری که با مراجعه به "سامانه ثبت و اعلام خسارت ناشی از برق مشترکان خانگی" افراد می‌توانند خسارت لوازم برقی صدمه دیده را بگیرند.


مدیر کل امور بین الملل توانیر افزود: این فرایند پرداخت خسارت بستگی به عملکرد شرکت بیمه دارد، در این بین ممکن است مردم نسبت به خسارت اعتراضاتی داشته باشند و همکاری درستی نشود اگر این موضوع را به ما اعلام کنند ما با شرکت بیمه گذار این موضوع را در میان خواهیم گذاشت، از طرفی هم شرکت بیمه هزینه این موارد را گرفته تا جبران خسارت کند و جای هیچ نگرانی نیست.


صالحی اضافه کرد: موارد خسارت تابع قوانین بیمه است و البته هر مشترک هر دوماه یکبار مبلغ اندکی را پرداخت می‌کند و این مبالغ همه تجمیع و در قالب قرار داد این مبالغ جمع می‌شوند و در نهایت به عنوان تضمین خسارت قرار می‌گیرند.


او تصریح کرد:، چون مشترک طرف حساب ما است و بنیان اصلی حمایت از مشترک است ما در سازوکار قانونی از آن‌ها حمایت می‌کنیم تا بتوانیم جبران خسارت لوازم خانگی را که به دلیل قطع برق در روز‌های اخیر به وجود آمده انجام دهیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
سرخط خبرها
{*Start Google Analytics Code*} {*End Google Analytics Code*}