قیمت بلیت اتوبوس از امروز در مشهد تغییر یافت + جزئیاتی از تغییر کرایه‌های ناوگان حمل و نقل عمومی در مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود
سرخط خبرها

قطعی برق مشهد به معابر فرعی هم رسید

  • کد خبر: ۵۶۶۰۳
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
قطعی برق مشهد به معابر فرعی هم رسید
قرار بود قطعی برق به بزرگراه‌ها و خیابان‌های اصلی محدود شود، اما این روزها شاهد قطع برق شبانه در معابر فرعی شهر مشهد هستیم که نگرانی‌هایی را برای خانواده‌ها به همراه داشته و امنیت کوچه‌ها را از بین برده است.

جانقربان|شهرآرانیوز- قرار بود قطعی برق به بزرگراه‌ها و خیابان‌های اصلی محدود شود، اما این روزها شاهد قطع برق شبانه در معابر فرعی شهر مشهد هستیم که نگرانی‌هایی را برای خانواده‌ها به همراه داشته و امنیت کوچه‌ها را از بین برده است.


مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهد با تأیید قطعی برق در برخی معابر فرعی، به شهرآرانیوز گفت: کل معابر در مدار قرار گرفته‌اند. معابر فرعی را همیشه قطع نمی‌کنیم، اما براساس مدیریت بار روی معابر فرعی نیز مانور می‌دهیم.


علیرضا کاشی افزود: این دستورالعملی است که وزارت نیرو به ما ابلاغ کرده است و محدود و مخصوص شهر مشهد نیست، بلکه در همه کشور انجام می‌شود. مانور خاموشی فقط در ۱۰ درصد معابر است و امکان دارد در برخی معابر این اتفاق چند شب تکرار شود. در شهر مشهد حدود ۲۷۰ هزار لامپ در معابر داریم که فقط ۲۷ هزار از این تعداد را خاموش می‌کنیم.


این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مانور بر روی روشنایی معابر در راستای مدیریت بار و جلوگیری از خاموشی برق منازل انجام می‌شود. اگر میزان بار درخواستی شبکه بیشتر باشد، ما مجبور خواهیم شد برق معابر بیشتری را قطع کنیم.


مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهد در پاسخ به اینکه چرا برق معابر فرعی نیز یک خط در میان قطع نمی‌شود، اظهار کرد: قطعی لامپ‌ها به‌صورت یک خط در میان باید دستی انجام شود که هزینه زیادی دارد و زمان زیادی می‌طلبد و باتوجه‌به اینکه مدت زمان اجرای این طرح مشخص نیست، صرفه اقتصادی ندارد.


وی افزود: قرار نیست برای مردم مشکلی به وجود بیاوریم، زیرا روشنایی همراه با آسایش، امنیت هم باخود آورد. اکنون با محدودیت مواجه هستیم و ناچاریم روشنایی شهر را قطع کنیم. حتی جدول‌های اعلامی فقط به‌دلیل آمادگی مردم است و زمان و مدت خاموشی مشخص نیست و ما تا حد امکان سعی می‌کنیم برق مردم را قطع نکنیم.


کاشی افزود: اگر مردم فقط ۱۰ درصد در مصرف برق خود صرفه‌جویی کنند، کمک شایانی در کاهش بار شبکه خواهند داشت و از این وضعیت عبور خواهیم کرد.


این مقام مسئول درباره کاهش روشنایی بوستان‌ها نیز گفت: بوستان‌ها زیرمجموعه شهرداری هستند و اجرای این طرح با این نهاد هماهنگ شده است. در همین راستا لامپ‌های روشن در این مکان‌ها را نیز تعدیل می‌کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->