هک بیش از صد سایت فعال رژیم صهیونیستی توسط گروه هکری ابابیل+تصاویر هدست اپل ویژن پرو در اتاق کولونوسکوپی به پزشکان در تشخیص سرطان کمک می‌کند سامسونگ از ارزان‌ترین ایرباد خود با نام Galaxy Buds Core رونمایی کرد + مشخصات آیا اینستاگرام رفع فیلتر شده است؟ (۴ تیر ۱۴۰۴) اختلال گسترده در مکان‌یاب اپلیکیشن‌‌های کاربران | آیا GPS در ایران قطع شده است؟ آیا قرار است تلگرام رفع فیلتر شود؟ (۴ تیر ۱۴۰۴) اینترنت بین‌الملل در تمام اپراتور‌ها وصل شد (۴ تیر ۱۴۰۴) شهرداری مشهد در «محور مالی و اقتصادی» نخستین لیگ خلاقیت کلان‌شهر‌ها رتبه دوم را کسب کرد اطلاعیه جدید نوبیتکس | همه چیز را به حالت عادی برمی گردانیم حملات سایبری ایران در کمین آمریکا و اسرائیل استفاده از واتساپ روی تمام دستگاه‌های مجلس نمایندگان آمریکا ممنوع شد زمان رفع محدودیت‌های اینترنت بین‌الملل بعد از آتش‌بس میان ایران و رژیم صهیونیستی ویدئو انفجار ورودی زندان اوین، غیرواقعی و ساختۀ هوش مصنوعی است! + عکس دارایی‌های رمزارزی صرافی‌ها به کیف‌پول‌های سرد منتقل شد | امکان برداشت رمزارز وجود ندارد مکالمه نامحدود و رایگان تلفن ثابت تا پایان تیرماه ۱۴۰۴ تفاوت راکتور هسته‌ای و مرکز غنی‌سازی اورانیوم چیست؟ | بمباران کدام‌یک خطرناک‌تر است؟ همه‌چیز درباره بمب‌افکن B‑2، مشخصات آن و مأموریت‌هایش + عکس و جدول فعال استرالیایی حمایت گوگل از صهیونیست‌ها را افشا کرد آیا پلتفرم «رمزینکس» هک شده است؟ توضیحات جدید مدیرعامل «نوبیتکس» درباره حمله هکری اخیر (۳۱ خرداد ۱۴۰۴) آیا اینترنت استارلینک در ایران فعال می‌شود؟ | کمک ایلان ماسک به رژیم صهیونیستی؟!
سرخط خبرها

برند ردبول چطور از بازاریابی محتوا استفاده می‌کند؟

  • کد خبر: ۵۶۲۱۱
  • ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
برند ردبول چطور از بازاریابی محتوا استفاده می‌کند؟
اگر نوشابه‌های انرژی زا در سبد خرید شما جایی داشته باشند یا کمی اهل ورزش به ویژه ورزش‌های هیجان انگیزی مثل فرمول یک باشید، بی تردید نام ردبول را شنیده اید. این برند اتریشی مالک ۵ باشگاه فوتبال در سراسر جهان است، یک تیم قدرتمند در مسابقات اتومبیل رانی فرمول یک را هدایت می‌کند و بسیاری از ورزشکاران، رویداد‌ها و تیم‌های ورزشی دنیا با حمایت این برند به حیات خود ادامه می‌دهند.
عماد پورشهریاری  | شهرآرانیوز - اگر نوشابه‌های انرژی زا در سبد خرید شما جایی داشته باشند یا کمی اهل ورزش به ویژه ورزش‌های هیجان انگیزی مثل فرمول یک باشید، بی تردید نام ردبول را شنیده اید. ردبول یک برند اتریشی و تولیدکننده نوشابه‌های انرژی زا و البته غول این صنعت در جهان است. تنها در آمریکا ۳۰ درصد سهم این بازار در اختیار این شرکت است و نزدیک به ۲ درصد نوشابه‌های گازدار این کشور توسط ردبول تولید می‌شوند. شهرت ردبول به نوشابه‌های گران قیمت و شاید نه چندان خوش طعمش محدود نمی‌شود. برند اتریشی مالک ۵ باشگاه فوتبال در سراسر جهان است، یک تیم قدرتمند در مسابقات اتومبیل رانی فرمول یک را هدایت می‌کند و بسیاری از ورزشکاران، رویداد‌ها و تیم‌های ورزشی دنیا با حمایت این برند به حیات خود ادامه می‌دهند. ردبول همه این کار‌ها را برای حفظ و توسعه برند ارزشمند خود انجام می‌دهد و از محتوای برآمده از آن‌ها قلمروی دست نیافتنی برای خود ایجاد کرده است.


قلمرو محتوایی ردبول

ردبول برند خیلی باسابقه ای نیست اما وقتی از استراتژی فروش و بازاریابی صحبت می شود، در میان خلاق ترین ها از قدیمی هاست. در حوزه بازاریابی محتوایی نیز ردبول سرآمد است و در گروه بنگاه های رسانه ای بزرگ و درآمدزا قرار می گیرد، سودی که نه فروش نوشابه که از محتوافروشی به دست می آید. ردبول مالک یک مرکز رسانه ای عظیم به نام Red Bull Media House است که وظیفه اصلی آن تولید محتوا در قالب های مختلف و بر اساس ارزش های برند است. چندین و چند نشریه آنلاین و مکتوب، وب سایت های مختلف، ویدئوهای گوناگون و محتوای متنی و گرافیکی در این مرکز تولید می شوند که افراد حاضرند برای خرید آن ها پول بپردازند.


درآمدهای محتوایی ردبول از کجاست؟

استخر محتوای ردبول

پرش از بلندترین کوه های جهان، موتورسواری های دیوانه وار در کوهستان، سقوط آزاد، مسابقات نفس گیر شیرجه در دل بکرترین طبیعت ها و بسیاری ویدئوهای هیجان انگیز دیگر دست پخت تیم رسانه ای و تولید محتوای ردبول است. برخی ویدئوهای این شرکت صدها میلیون بازدید در یوتیوب و سایر رسانه ها دارند و به طور مستقیم، از همین طریق به درآمدهای مجموعه اضافه می کنند.
 
بسیاری از شبکه های تلویزیونی، ماهواره ای و دیجیتال حاضرند برای نمایش این ویدئوها حق پخش چشمگیری بپردازند. علاوه بر این، بهترین برندهای جهان مشتاقانه تمایل دارند برای مشارکت با این غول محتواسازی هزینه پرداخت کنند و در ساخت این محتواهای پربازدید، نامی از آن ها دیده شود.
 
ردبول هم چنین به پشتوانه قوانین سفت وسخت کپی رایت (حق پخش و انتشار) یک آژانس عکس بزرگ و قدرتمند است. تصاویر مختلفی از موج سواری، مسابقات موتورکراس، رالی داکار، اسکی و هاکی در وب سایت های وابسته به ردبول به فروش می رسد. حتی تصاویر بی نظیری مثل طبیعت نپال یا نماهایی حیرت انگیز از قطب جنوب تا کنسرت های موسیقی را می توان از ردبول خرید و در وب سایت ها و شبکه های اجتماعی مختلف استفاده کرد.
 
 

ردبول رکوردز

ردبول از سال ۲۰۰۷ یک مرکز ضبط و انتشار موسیقی در آمریکا تأسیس کرد و از آن زمان تاکنون در لس آنجلس، نیویورک و لندن آهنگ سازان و خواننده‌های بسیاری را تحت پوشش قرار داده است. Red Bull Records علاوه بر تولید و فروش موسیقی، از بسیاری از هنرمندان این صنعت در سراسر جهان حمایت می‌کند. برخی از این حمایت‌ها در قالب خرید حق پخش موسیقی است که بعدتر در سایر محتوا‌های تولید این شرکت مانند ویدئو‌ها استفاده می‌شود یا به عنوان حمایت مادی و معنوی و توسعه ارزش‌های برند مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
 
 

همه چیز در راستای بال های زندگی

همه محتواهای تولیدشده در شرکت های وابسته و متعدد ردبول یک ارزش واحد را دنبال می کنند. داستانی که ردبول به مخاطبانش می فروشد هیجان است، هیجانی بسیار فراتر از آنچه همه ما ممکن است در زندگی خود تجربه کنیم. ردبول با محتوایش بال هایی به ما هدیه می دهد که با آن ها از زندگی روزمره فاصله بگیریم و تجربیاتی متفاوت کسب کنیم.
 
شاید روزی که مدیران و مشاوران شرکت «بال های زندگی» را به عنوان ارزش و شعار ردبول انتخاب کردند به دنبال نمایش ظرفیت های نوشابه های انرژی زای خود بودند، اما به احتمال، امروز همین مدیران بسیار کمتر از آن روز به فکر طعم نوشابه های خود هستند که در شرق آسیا تولید می شود. اکنون موضوع اصلی در دفاتر اروپایی و آمریکایی این شرکت محتوا و توسعه آن است.
 
فروش نوشابه برای شرکت درآمدزایی هنگفتی دارد اما ردبول امروز یک شرکت رسانه ای بزرگ است که بخش بزرگی از درآمدهایش از محتوا فروشی به دست می آید. ردبول از همین امروز به آینده بازاریابی محتوایی تبدیل شده است.
 

 


جزیره بازاریابی دیجیتال

چه انتظاری از دنیای بازاریابی محتوایی در سال ۲۰۲۱ داشته باشیم؟

اهمیت گرافیک در بازاریابی دیجیتال

۶ گام برای نگارش یک کمپین بازاریابی دیجیتال استاندارد

بریف مشتری، یک پیشنهاد عملی برای رضایت تضمینی

بازیابی مشتریان ازدست رفته به کمک بازاریابی ریتارگتینگ

نگاهی به رویکرد مخاطب شناسی مرسدس بنز در بازاریابی دیجیتال

بازاریابی در دنیای دیجیتال با مدل «آیدا»

روابط عمومی دیجیتال | آنچه می‌دانیم - آنچه نمی‌دانیم

توصیه‌های ناصرخسرو قبادیانی درباره بازاریابی دیجیتال


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->