شهردار مشهد: معراج شهدا پیش از کنگره بزرگداشت ۱۸ هزار شهید خراسان رضوی به بهره‌برداری خواهد رسید آماده‌باش سراسری برای مقابله با سیل و آب‌گرفتگی در خراسان رضوی عضو شورای اسلامی شهر مشهد: پروژه‌های شهری بیش از هر زمان دیگری در حال بهره‌برداری است آماده‌باش ۶ هزار و ۵۰۰ نیروی خدمات شهری مشهد در پی هشدار نارنجی هواشناسی خراسان رضوی (۲۰ خرداد ۱۴۰۴) احداث ۶ پل در بزرگراه پیامبراعظم(ص) مشهد، حدفاصل بزرگراه هاشمی‌رفسنجانی و شهرک صنعتی پیش‌بینی هوای مشهد و خراسان رضوی امروز (سه‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۴۰۴) | بارش‌های رگباری و احتمال وقوع صاعقه و تگرگ در مشهد شهردار منطقه ۱۰ مشهد: تقاطع غیرهم‌سطح امام‌حسن(ع) و چپ‌گرد بولوار شاهنامه، دو مگاپروژه منطقه ۱۰ هستند آهنگ تاریخ در «میل آهنگان» | درباره میل اخنگان، یکی از بناهای تاریخی حومه مشهد در شمال شرق توس سالن معراج بهشت‌رضا(ع) مشهد تا شهریورماه ۱۴۰۴ به بهره‌برداری می‌رسد پیشرفت ۹۷ درصدی پروژه‌های عمرانی سازمان مدیریت آرامستان‌ها | توسعه ۳۵ هکتاری بهشت‌رضا(ع) در سال ۱۴۰۳ مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد مقدس: در اردیبهشت ۱۴۰۴، به بیش از دو میلیون و ۵۷۱ هزار زائر و مجاور خدمات ارائه شد نجات ۲ هزار چنار در خیابان کوهسنگی مشهد هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار (۲۰ خرداد ۱۴۰۴) پیشرفت ۸۵ درصدی بوستان بانوان طرق مشهد| افتتاح پروژه در شهریورماه ۱۴۰۴ تخفیف ۲۰ درصدی رفع نقص خودرو در مشهد + آدرس تعمیرگاه‌های منتخب درباره کوچه «شهیدان خوراکیان‌۲» در مشهد | رونقی که با ساخت یک بیمارستان خارجی شروع شد سهم بانوان در زیست‌بوم فناوری باید به رسمیت شناخته شود ایستگاه استقبال از زائر منطقه ۷ مشهد، باید قبل از ماه صفر تکمیل شود گلایه‌های مردم از خدمات جمعه بازار خودرو مشهد | منتظر تحویل زمین برای توسعه هستیم هوای کلانشهر مشهد بالاخره سالم شد (۱۹ خرداد ۱۴۰۴) ۱۲۵ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در محور‌های فرعی و اصلی استان خراسان رضوی
سرخط خبرها

ساخت‌وساز‌های غیرمجاز مشهد؛ رتبه نخست نارضایتی شهروندان

  • کد خبر: ۵۶۶۸۵
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
ساخت‌وساز‌های غیرمجاز مشهد؛ رتبه نخست نارضایتی شهروندان
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: در ۹ ماه نخست امسال، بیشترین درخواست شهروندان برای رسیدگی، با ثبت ۲۶ هزار و ۵۳۶ تماس، مربوط به حوزه ساخت وساز‌های غیرمجاز در شهر مشهد است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: در ۹ ماه نخست امسال، بیشترین درخواست شهروندان برای رسیدگی، با ثبت ۲۶ هزار و ۵۳۶ تماس، مربوط به حوزه ساخت وساز‌های غیرمجاز در شهر مشهد است. بر این اساس موضوع ساخت وساز غیرمجاز بیشترین تماس را در حوزه معابر بولوار توس، طبرسی شمالی، عبدالمطلب، بولوار حر، صبا و بولوار رسالت به خود اختصاص داده است.
احمد رمضانی فرخد در گفتگو با خبرنگار ما افزود: در ۹ ماه ابتدای امسال تعداد ۳۸۳ هزار و ۶۷۸ تماس ورودی از سوی شهروندان با مرکز ۱۳۷ شهرداری مشهد برقرار شده است که از این تعداد ۱۵۴ هزار و ۲۲۸ تماس پیگیری پذیر و ۲۲۹ هزار و ۴۵۰ تماس گیرنده درلحظه راهنمایی و اقناع شده اند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته مجموعا ۲۳۸ هزار و ۷۳۸ تماس از سوی شهروندان در این مرکز به ثبت رسیده است، افزود: از این تعداد تماس تعداد ۱۲۶ هزار و ۵۳۳ تماس پیام پیگیری پذیر و ۱۱۲ هزار و ۲۰۵ تماس نیز منجر به اقناع شهروند در لحظه تماس شده است.


رشد ۶۰ درصدی تماس‌ها نسبت به سال گذشته

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد با بیان اینکه در این بازه زمانی رشد شصت درصدی تماس‌ها نسبت به سال گذشته رقم خورده است افزود: ۹۴ درصد تماس‌های شهروندان ظرف ۷۲ ساعت اولیه پاسخ داده شده است. از مجموع کل درخواست‌های ارجاع شده برای پیگیری، سهم مناطق شهرداری ۸۱ درصد، سازمان‌ها ۱۷ درصد و سایر ارگان‌ها تنها ۲ درصد است.
 
 

گره گشایی از ۹۸ هزار تماس شهروندان

وی تأکید کرد: در مجموع این تماس‌ها از ۹۸ هزار و ۱۸۰ مشکل شهروندی گره گشایی شده است.
رمضانی با بیان اینکه در ۹ ماهه نخست امسال، اطلاع رسانی ساعت و مسیر سرویس دهی حمل ونقل عمومی شهری تعداد ۱۸ هزار و ۵۱۱ تماس را به خود اختصاص داده است، افزود: اطلاع رسانی حضور مدیران شهری در مرکز ارتباطات مردمی نیز ۱۵ هزار و ۸۹۵ تماس را به خود اختصاص داده است. وی با بیان اینکه آگاه سازی درباره آلودگی صوتی ناشی از ساخت وساز، تعداد ۱۲ هزار و ۹۹۹ تماس از سوی شهروندان را به خود اختصاص داده است، ادامه داد: بیشترین آمار تماس شهروندان در روز‌های تعطیل مربوط به سروصدای ساخت وساز و نبود ساعت مشخص ساخت وساز‌ها بوده است. وی گفت: از تعداد ۱۵۴ هزار و ۲۲۸ درخواست ارجاع شده به مراجع، تعداد ۱۰۵ هزار و ۹۶۵ درخواست مربوط به ۱۰ موضوع پر تکرار است که جمعا ۷۱ درصد کل درخواست‌ها را شامل می‌شود.

رمضانی تصریح کرد: بعد از تماس‌های مربوط به حوزه ساخت وسازها، فضای سبز با ۱۸ هزار و ۶۳۵ تماس در رتبه دوم و رفت وروب با ۱۲ هزار و ۳۳۲ تماس در رتبه بعدی تماس‌های مردمی قرار دارد.
وی اظهار کرد: بعد از آن به ترتیب موضوعات آسفالت، سدمعبر، پیاده رو، آسیب‌های اجتماعی، جمع آوری زباله، کانون‌های بیماری زا و مشاغل مزاحم اولویت درخواست‌های شهروندان بوده است
وی تصریح کرد: ۸۲ درصد مشکلات شهروندان در تماس با مرکز ۱۳۷ پیگیری و بر طرف شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->