آمادگی مشهد برای اسکان ۸۰۰ هزار زائر حرم امام‌رضا(ع) در هر شب، طی روزهای آخر صفر ۱۴۰۴ استاندار خراسان رضوی: کارگروه احداث شهرک سلامت در مشهد تشکیل می‌شود مجموعه‌های مردمی در تدارک پذیرایی از زائران دهه آخر صفر ۱۴۰۴ در مشهد + فیلم عکس‌هایی از تمرین ارکستر سمفونیک تهران رونمایی از کتاب «در سایه‌سار خورشید» با موضوع فرهنگ میزبانی توسط شهرداری مشهد پیش‌بینی ۲۵۰ دستگاه اتوبوس در مشهد برای تقویت مسیر‌های عبوری و منتهی به حرم مطهر در روز‌های پایانی صفر خراسان رضوی، قطب صنایع دستی کشور؛ ۲۳ هزار هنرمند و ۷۰۰ فروشگاه فعال ابراز نگرانی معاون استاندار خراسان‌رضوی از شدت آلودگی هوای مشهد تجهیز ۸۰ چراغ راهنمایی در مشهد به برق اضطراری شهردار منطقه ۳ مشهد مطرح کرد: خدمت‌رسانی شبانه‌روزی به زائران با ۴۰ پاکبان و تجهیزات کامل در دهه آخر ماه صفر استقرار جایگاه‌های ویژه عرضه کالا و نان در مشهد برای خدمت‌رسانی به زائران در دهه آخر ماه صفر خدمات ویژه اتوبوسرانی مشهد در سه روز پایانی ماه صفر قائم‌مقام ستاد دهه پایانی صفر شهرداری مشهد: مدیریت شهری ۲۴ساعته برای خدمت به زائران تلاش می‌کند | پیش‌بینی ۵۱ مرکز اسکان موقت و اضطراری در دهه آخر صفر ۱۴۰۴ + فیلم شهرداری منطقه ثامن مشهد آماده میزبانی از زائران دهه آخر صفر پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی امروز (یکشنبه، ۲۶ مرداد ۱۴۰۴) | آغاز روند افزایش دما از سه‌شنبه خدمت‌رسانی شهرداری مشهدمقدس به زائران اربعین و آماده‌باش کامل برای دهه پایانی ماه صفر ۱۴۰۴ مسدودی سه‌روزه جاده قدیم مشهد از ۲۸ مرداد ۱۴۰۴ آماده‌باش ۱۰ هزار دستگاه تاکسی برای خدمت‌رسانی در دهه پایانی ماه صفر| خدمت‌رسانی صلواتی تعدادی از ناوگان در شب شهادت امام رضا(ع) در معابر منتهی به حرم بهره‌برداری از ۵ پارکینگ موقت در هسته مرکزی مشهد در دهه آخر صفر ۱۴۰۴ کیفیت هوای کلانشهر مشهد قابل‌قبول شد (۲۶ مرداد ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

ساخت‌وساز‌های غیرمجاز مشهد؛ رتبه نخست نارضایتی شهروندان

  • کد خبر: ۵۶۶۸۵
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
ساخت‌وساز‌های غیرمجاز مشهد؛ رتبه نخست نارضایتی شهروندان
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: در ۹ ماه نخست امسال، بیشترین درخواست شهروندان برای رسیدگی، با ثبت ۲۶ هزار و ۵۳۶ تماس، مربوط به حوزه ساخت وساز‌های غیرمجاز در شهر مشهد است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: در ۹ ماه نخست امسال، بیشترین درخواست شهروندان برای رسیدگی، با ثبت ۲۶ هزار و ۵۳۶ تماس، مربوط به حوزه ساخت وساز‌های غیرمجاز در شهر مشهد است. بر این اساس موضوع ساخت وساز غیرمجاز بیشترین تماس را در حوزه معابر بولوار توس، طبرسی شمالی، عبدالمطلب، بولوار حر، صبا و بولوار رسالت به خود اختصاص داده است.
احمد رمضانی فرخد در گفتگو با خبرنگار ما افزود: در ۹ ماه ابتدای امسال تعداد ۳۸۳ هزار و ۶۷۸ تماس ورودی از سوی شهروندان با مرکز ۱۳۷ شهرداری مشهد برقرار شده است که از این تعداد ۱۵۴ هزار و ۲۲۸ تماس پیگیری پذیر و ۲۲۹ هزار و ۴۵۰ تماس گیرنده درلحظه راهنمایی و اقناع شده اند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته مجموعا ۲۳۸ هزار و ۷۳۸ تماس از سوی شهروندان در این مرکز به ثبت رسیده است، افزود: از این تعداد تماس تعداد ۱۲۶ هزار و ۵۳۳ تماس پیام پیگیری پذیر و ۱۱۲ هزار و ۲۰۵ تماس نیز منجر به اقناع شهروند در لحظه تماس شده است.


رشد ۶۰ درصدی تماس‌ها نسبت به سال گذشته

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد با بیان اینکه در این بازه زمانی رشد شصت درصدی تماس‌ها نسبت به سال گذشته رقم خورده است افزود: ۹۴ درصد تماس‌های شهروندان ظرف ۷۲ ساعت اولیه پاسخ داده شده است. از مجموع کل درخواست‌های ارجاع شده برای پیگیری، سهم مناطق شهرداری ۸۱ درصد، سازمان‌ها ۱۷ درصد و سایر ارگان‌ها تنها ۲ درصد است.
 
 

گره گشایی از ۹۸ هزار تماس شهروندان

وی تأکید کرد: در مجموع این تماس‌ها از ۹۸ هزار و ۱۸۰ مشکل شهروندی گره گشایی شده است.
رمضانی با بیان اینکه در ۹ ماهه نخست امسال، اطلاع رسانی ساعت و مسیر سرویس دهی حمل ونقل عمومی شهری تعداد ۱۸ هزار و ۵۱۱ تماس را به خود اختصاص داده است، افزود: اطلاع رسانی حضور مدیران شهری در مرکز ارتباطات مردمی نیز ۱۵ هزار و ۸۹۵ تماس را به خود اختصاص داده است. وی با بیان اینکه آگاه سازی درباره آلودگی صوتی ناشی از ساخت وساز، تعداد ۱۲ هزار و ۹۹۹ تماس از سوی شهروندان را به خود اختصاص داده است، ادامه داد: بیشترین آمار تماس شهروندان در روز‌های تعطیل مربوط به سروصدای ساخت وساز و نبود ساعت مشخص ساخت وساز‌ها بوده است. وی گفت: از تعداد ۱۵۴ هزار و ۲۲۸ درخواست ارجاع شده به مراجع، تعداد ۱۰۵ هزار و ۹۶۵ درخواست مربوط به ۱۰ موضوع پر تکرار است که جمعا ۷۱ درصد کل درخواست‌ها را شامل می‌شود.

رمضانی تصریح کرد: بعد از تماس‌های مربوط به حوزه ساخت وسازها، فضای سبز با ۱۸ هزار و ۶۳۵ تماس در رتبه دوم و رفت وروب با ۱۲ هزار و ۳۳۲ تماس در رتبه بعدی تماس‌های مردمی قرار دارد.
وی اظهار کرد: بعد از آن به ترتیب موضوعات آسفالت، سدمعبر، پیاده رو، آسیب‌های اجتماعی، جمع آوری زباله، کانون‌های بیماری زا و مشاغل مزاحم اولویت درخواست‌های شهروندان بوده است
وی تصریح کرد: ۸۲ درصد مشکلات شهروندان در تماس با مرکز ۱۳۷ پیگیری و بر طرف شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->