حاجی‌بگلو: جشنواره طعم و رنگ الگویی ملی از نشاط اجتماعی در مشهدالرضا(ع) است جشنواره‌های فصلی زمینه‌ساز شادی و همدلی در مشهد هستند حجت‌الاسلام منصوریان: شهروندان مشهدی از فضاهای شاد شهری استفاده کنند شهردار مشهد مقدس: جشنواره‌های فصلی به نشاط اجتماعی کمک می کند + فیلم برگزاری چهارمین جشنواره «طعم و رنگ پاییز» در مشهد بازگشت بازیکن جنجالی استقلال به ایران کیفیت هوای مشهد در نخستین روز آبان ناسالم اعلام شد قیمت طلای جهانی امروز (یکم آبان ماه ۱۴۰۴) اعلام شد | عقب‌نشینی طلای جهانی به کانال ۴۰۰۰ دلار گزارشی از چالش های رانندگان تاکسی مشهد | پشت فرمان گلایه های خطی های زرد! پیشرفت ۱۴‌ درصدی در ساخت فرهنگ‌سرای «انتظار» با معماری و فناوری جدید جایگاه مشهد مقدس در دیپلماسی همسایگی اجرای فاز نخست پروژه میان‌گذر جنوبی با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مشهد آغاز عملیات عمرانی فاز دوم خط ۳ متروی مشهد تا میدان فردوسی با اعتبار ۶ هزار میلیارد تومان هدف‌گذاری برای افزایش حجم تبادلات تجاری ایران و ترکمنستان به ۳ میلیارد دلار  مدیرکل آسیای جنوبی وزارت امور خارجه: خراسان رضوی سهم قابل‌توجهی در افزایش صادرات کشور در یک سال گذشته داشته است + فیلم پیش‌بینی تداوم آلودگی هوای مشهد برای گروه‌های حساس طی امروز و فردا (۳۰ مهر و یکم آبان ۱۴۰۴) دیپلماسی منطقه‌ای، پلی به سوی توسعه پایدار خراسان | مشهد، میزبان دومین رویداد استانی وزارت امور خارجه «قربانعلی شیرازی» مشاور شهردار مشهد در امور شهرسازی و معماری شد (۲۹ مهر ۱۴۰۴) ولیعهد عربستان با ترامپ دیدار می‌کند
سرخط خبرها

ساخت‌وساز‌های غیرمجاز مشهد؛ رتبه نخست نارضایتی شهروندان

  • کد خبر: ۵۶۶۸۵
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
ساخت‌وساز‌های غیرمجاز مشهد؛ رتبه نخست نارضایتی شهروندان
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: در ۹ ماه نخست امسال، بیشترین درخواست شهروندان برای رسیدگی، با ثبت ۲۶ هزار و ۵۳۶ تماس، مربوط به حوزه ساخت وساز‌های غیرمجاز در شهر مشهد است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: در ۹ ماه نخست امسال، بیشترین درخواست شهروندان برای رسیدگی، با ثبت ۲۶ هزار و ۵۳۶ تماس، مربوط به حوزه ساخت وساز‌های غیرمجاز در شهر مشهد است. بر این اساس موضوع ساخت وساز غیرمجاز بیشترین تماس را در حوزه معابر بولوار توس، طبرسی شمالی، عبدالمطلب، بولوار حر، صبا و بولوار رسالت به خود اختصاص داده است.
احمد رمضانی فرخد در گفتگو با خبرنگار ما افزود: در ۹ ماه ابتدای امسال تعداد ۳۸۳ هزار و ۶۷۸ تماس ورودی از سوی شهروندان با مرکز ۱۳۷ شهرداری مشهد برقرار شده است که از این تعداد ۱۵۴ هزار و ۲۲۸ تماس پیگیری پذیر و ۲۲۹ هزار و ۴۵۰ تماس گیرنده درلحظه راهنمایی و اقناع شده اند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته مجموعا ۲۳۸ هزار و ۷۳۸ تماس از سوی شهروندان در این مرکز به ثبت رسیده است، افزود: از این تعداد تماس تعداد ۱۲۶ هزار و ۵۳۳ تماس پیام پیگیری پذیر و ۱۱۲ هزار و ۲۰۵ تماس نیز منجر به اقناع شهروند در لحظه تماس شده است.


رشد ۶۰ درصدی تماس‌ها نسبت به سال گذشته

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد با بیان اینکه در این بازه زمانی رشد شصت درصدی تماس‌ها نسبت به سال گذشته رقم خورده است افزود: ۹۴ درصد تماس‌های شهروندان ظرف ۷۲ ساعت اولیه پاسخ داده شده است. از مجموع کل درخواست‌های ارجاع شده برای پیگیری، سهم مناطق شهرداری ۸۱ درصد، سازمان‌ها ۱۷ درصد و سایر ارگان‌ها تنها ۲ درصد است.
 
 

گره گشایی از ۹۸ هزار تماس شهروندان

وی تأکید کرد: در مجموع این تماس‌ها از ۹۸ هزار و ۱۸۰ مشکل شهروندی گره گشایی شده است.
رمضانی با بیان اینکه در ۹ ماهه نخست امسال، اطلاع رسانی ساعت و مسیر سرویس دهی حمل ونقل عمومی شهری تعداد ۱۸ هزار و ۵۱۱ تماس را به خود اختصاص داده است، افزود: اطلاع رسانی حضور مدیران شهری در مرکز ارتباطات مردمی نیز ۱۵ هزار و ۸۹۵ تماس را به خود اختصاص داده است. وی با بیان اینکه آگاه سازی درباره آلودگی صوتی ناشی از ساخت وساز، تعداد ۱۲ هزار و ۹۹۹ تماس از سوی شهروندان را به خود اختصاص داده است، ادامه داد: بیشترین آمار تماس شهروندان در روز‌های تعطیل مربوط به سروصدای ساخت وساز و نبود ساعت مشخص ساخت وساز‌ها بوده است. وی گفت: از تعداد ۱۵۴ هزار و ۲۲۸ درخواست ارجاع شده به مراجع، تعداد ۱۰۵ هزار و ۹۶۵ درخواست مربوط به ۱۰ موضوع پر تکرار است که جمعا ۷۱ درصد کل درخواست‌ها را شامل می‌شود.

رمضانی تصریح کرد: بعد از تماس‌های مربوط به حوزه ساخت وسازها، فضای سبز با ۱۸ هزار و ۶۳۵ تماس در رتبه دوم و رفت وروب با ۱۲ هزار و ۳۳۲ تماس در رتبه بعدی تماس‌های مردمی قرار دارد.
وی اظهار کرد: بعد از آن به ترتیب موضوعات آسفالت، سدمعبر، پیاده رو، آسیب‌های اجتماعی، جمع آوری زباله، کانون‌های بیماری زا و مشاغل مزاحم اولویت درخواست‌های شهروندان بوده است
وی تصریح کرد: ۸۲ درصد مشکلات شهروندان در تماس با مرکز ۱۳۷ پیگیری و بر طرف شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->