واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی
سرخط خبرها

گوشت قرمز گران شد

  • کد خبر: ۵۶۷۲۰
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
  • ۲
گوشت قرمز گران شد
بر اساس مشاهدات میدانی، قیمت هر گیلوگرم گوشت گوسفندی به صورت شقه در بازار با حدود ۱۰ درصد افزایش به بیش از ۱۲۰ هزار تومان رسیده است.

به گزارش شهرآرانیوز، قیمت گوشت قرمز در روز‌های اخیر در بازار حدود ۱۰ درصد افزایش یافته است که با توجه به عدم وجود دلیل فنی در بخش تولید به نظر می‌رسد که قیمت گذاری اخیر دولت در خصوص گوشت‌های وارداتی و تعیین قیمت ۱۲۰ هزار تومان برای یک کیلوگرم گوشت گوساله در افزایش نرخ انواع گوشت قرمز تاثیر گذار بوده است.

 

جواد آزاد مدیرعامل اتحادیه صنعت دامپروری در این ارتباط اظهار داشت: قیمت هر گیلوگرم دام سبک (گوسفند) در کشور ۴۷ تا ۵۰ هزار تومان است و در مقایسه با قبل کمی افزایش یافته است.

 

وی افزود: قیمت هر کیلوگرم گوشت شقه گوسفندی برای مصرف کننده نیز حدود ۱۱۰ هزار تومان است.

 

بر اساس مشاهدات میدانی خبرنگار تسنیم، قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفندی شقه در تهران به بیش از ۱۲۰ هزار تومان رسیده که در مقایسه با هفته‌های قبل حدود ۱۰ درصد افزایش قیمت دارد.

 

بنا بر این گزارش قیمت یک کیلوگرم گوشت ران گوسفندی بسته بندی شده ۱۵۷ هزار تومان، آبگوشتی ۱۱۴ هزار تومان، سردست بدون گردن ۱۵۵ هزار تومان و ماهیچه با استخون ۱۵۷ هزار تومان است.

 

قیمت یک کیلوگرم گوشت ران گوساله به صورت بسته بندی ۱۲۳ هزار تومان، ماهیچه ۱۳۵ هزار تومان و مخلوط ۱۲۷ هزار تومان است.

 

کارگروه تنظیم بازار چندی پیش نرخ گوشت‌های گوساله وارداتی را اعلام و در کمال تعجب قیمت گوشت گوساله وارداتی را ۱۲۰ هزار تومان قیمت گذاری کرد که این امر در افزایش قیمت گوشت گوسفندی اثر گذاشت و قیمت‌ها را بالا برد.

 

در مصوبه هفته گذشته تنظیم بازار آمده بود: قیمت محموله‌های وارداتی بر مبنای ماهانه نرخ ارز سامانه نیما در زمان تحویل گوشت قرمز به شرکت پشتیبانی امور دام کشور در هفت ماه اول سال جاری، به تفکیک فروردین ماه ۷۳ هزار تومان، اردیبهشت ماه ۷۶ هزار تومان، خرداد ماه ۸۵ هزار تومان، تیر ماه ۹۵ هزار تومان، مردادماه ۱۰۰ هزار تومان و شهریورماه ۱۲۰ هزار تومان تعیین شد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
0
0
من دامدار دیگه توبه کنم این شغل رو برای همیشه کنار میزارم.الان اون هزینه که خرج کرده بودم رو به یک تیکه زمین خشک داده بودم الان قیمتش ده برابربود چیزی جز ضرر ندیدم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
0
0
دامدار بدبخت شد. به تولید ضربه وارد شد. سالهای بعد بحران دام سبک و قحطی گوشت داخلی و وابستگی به خارج را خواهید دید. وای برما وای برما کمر دامدار شکست. جو 6500 کاه 3000 یونجه 4500 دارو های مختلف از 5 برابر شده هست تا 10 برابر. هزینه های جایگاه و برق و آب هم هیچ زحمت دامدار هم هیچ تلفات هم هیچ اجاره جایگاه و کارگرم هیچ. به چه امیدی زنده باشیم. دخل و خرج همخوانی ندارد بزودی ترک شغل خواهیم کرد و به سیل بیکاران افزوده خواهیم شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->