وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش
سرخط خبرها

حضور «غزل شاکری» بازیگر سریال شهرزاد در «دورهمی» + فیلم

  • کد خبر: ۵۷۱۶۷
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
شب گذشته، مهران مدیری در برنامه «دورهمی» میزبان غزل شاکری بازیگر سینما و تئاتر بود.

شهرآرانیوز - مدیری صحبت‌هایش با شاکری را با این جمله آغاز کرد که متولد اسفند ماه هستید؛ شاکری هم به سرعت گفت: ۴۲ سالم است (خنده). او در ادامه درباره ویژگی اسفندی‌ها گفت: متولدان اسفند، قدرت تخیلشان بالاست و مجموعه‌ای از تمام خصوصیت‌ها را در خودشان دارند.

 

در ادامه مدیری گفت: دست‌پختشان هم حیرت‌انگیز است؛ به‌خصوص در پخت دم‌پختک، حلیم‌بادمجون و زرشک‌پلو با مرغ مهارت بالایی دارند. می‌دانید که دم‌پختک همه زندگی من است؛ همه را به‌خاطر دم‌پختک با آدرس و تلفن لو می‌دهم!

 

تعداد بازدید : 762

 

در بخش دیگر این برنامه، شاکری درباره مادرش، فرشته طائرپور، که از تهیه‌کنندگان برجسته سینماست، اظهار کرد: به مادرم افتخار می‌کنم؛ از بچگی به لطف او غیرمستقیم و مستقیم با سینما و ادبیات آشنا شده‌ام. البته پیشتر مادر در کانون پرورش فکری نوجوانان بودند و بعد به سینما آمدند.

 

وی درباره حضورش در حرفه بازیگری توضیح داد: در یک خانواده سینمایی بودم، ولی خانواده با بازیگری من مخالف بودند. آقای پرتوی من را برای بازی در فیلم «گلنار» انتخاب کردند و بعد از تمام‌شدن فیلم، خانواده من را از فضای بازیگری دور نگه داشتند و اولویت برایشان درس بود. بعد از آنکه دیپلم گرفتم، به من گفتند که می‌توانم برای ادامه کارم تصمیم بگیرم.

 

شاکری در بخش دیگر صحبت‌هایش در پاسخ به سؤال مدیری درباره اینکه از دیدن چه کسی ذوق‌زده شده است، گفت: سال‌ها پیش زمانی که آقای رضازاده قوی‌ترین مرد جهان شد، قرار بود با دوستانم به استادیوم آزادی برویم و او را از نزدیک ببینیم. آقای رضازاده از یک ماکسیما پیاده شدند و من با دیدنشان خیلی ذوق کردم؛ اما یک‌باره همه چیز تغییر کرد. دوستان درباره من به آقای رضازاده گفتند که می‌دانی فلانی نقش «گلنار» را بازی کرده است؟ و بعد آقای رضازاده شروع به خواندن شعر‌های «گلنار» کرد و مهلت ندادند که ذوق‌زدگی من ادامه پیدا کند.

 

 

در ادامه، بازیگر «شهرزاد» درباره شهرت گفت: نقش «گلنار» در کنار همه شیرینی‌هایی که برایم داشت، شهرتش خیلی اذیتم کرد. برای همین مدت‌ها جلو دوربین نرفتم؛ در دانشگاه طراحی صنعتی خواندم و بعد از مدت‌ها با فیلم «آینه‌های روبه‌رو» دوباره به سینما برگشتم.

 

وی در پایان، درباره ملاکش برای ازدواج اظهار کرد: ملاک من برای ازدواج شور و شعور است. شاکری همچنین درباره راهکارهایش برای رسیدن به حال خوب گفت: زمانی که بخواهم حالم خوب شود، راه می‌روم، سوت می‌زنم و آشپزی می‌کنم.

 

منبع: YJC

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->