پلمب نانوایی متخلف در مشهد | آغاز دور جدید نظارت‌ها بر واحد‌های صنفی (۲۷ شهریور ۱۴۰۴) حواشی چای دبش ادامه دارد | دریافت ۱۴۳ وام فقط از یک بانک دولتی (۲۷ شهریور ۱۴۰۴) گزارش جدید از بحران قطعه‌سازی | بدهی ۱۱ میلیاردی سایپا روی میز ۵ سال بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت در مجلس | ۳ بار رفت و برگشت یک طرح بین مجلس و شورای نگهبان در ۲ سال جولان لوازم جانبی تقلبی موبایل در بازار | تفاوت بین نمونه اصلی و تقلبی برای خریدار تقریبا غیرممکن است کاهش چراغ‌خاموش ارائه تسهیلات بانک‌ها در خراسان رضوی قیمت طلا در معاملات روز پنجشنبه بازار جهانی، (۲۷ شهریور ۱۴۰۴) اعلام شد مزایده ۶ هزار میلیاردی کالای تملیکی با عرضه خودروی داخلی و خارجی تا چه زمانی ادامه دارد؟ گرانی لبنیات ادامه دارد پیش‌بینی قیمت دلار برای پنجشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۴ قیمت هر کیلو شمش طلا در بورس کالا بعد از یک ماه به ۱۱.۷ میلیارد تومان افزایش یافت (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) پیش‌‌بینی قیمت طلا و سکه پنجشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۴ نمایشگاه مشهد، آوردگاه ارتباط بی‌واسطه تولیدکننده و خریدار | بیست‌وچهارمین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا آغازبه‌کار کرد نظام بانکی چطور ترمزِ جهش تولید مسکن را کشید؟ قانون مالیات بر خانه‌های خالی به بازار مسکن کمک نکرد مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی: تایید فرم تبصره ۱۰۰ و پرداخت مالیات با پیام‌رسان‌های داخلی ممکن شد قیمت امروز خودرو‌های خارجی و مونتاژی (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) | تغییر محسوس قیمت‌ها وزیر جهاد کشاورزی: قیمت گوشت قرمز در اختیار ما نیست و مربوط به بازار است قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) | ثبات قیمت‌ها افزایش ۳۰۰ درصدی قیمت میوه از باغ تا دست مشتری قیمت بلیت هواپیما اوج گرفت (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) افشای راز ۲۰ میلیارد دلاری که در سال گذشته به اقتصاد برنگشت جلسه شورای عالی کار باید فوراً تشکیل شود تا قدرت خرید کارگران جبران شود اتحادیه طلا درباره سکه‌های پارسیان جعلی در بازار هشدار داد سخنگوی صنف جایگاهداران: راهی جز واردات برای تأمین بنزین سوپر وجود ندارد کوچک‌تر‌های بورس به‌ پا خاستند | ازدست‌رفتن حمایت ۲.۶ میلیون واحدی (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) شرط سامانه جامع تجارت برای سرمایه‌گذاران خارجی: به ازای وارد کردن هر خودرو، در ایران ۳۰۰ هزار دلار سرمایه‌گذاری کنید ۹۷ درصد از کارگاه‌های کارگری امن نیستند سکه‌های پارسیان گران شدند (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) + جدول قیمت
سرخط خبرها

تولد نسل تازه هیوندای توسان

  • کد خبر: ۵۷۶۱۶
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
تولد نسل تازه هیوندای توسان
هفته گذشته شرکت هیوندای از نسخه N Line نسل جدید توسان پرده برداری کرد. این نسخه در مقایسه با مدل استاندارد این سری، خصوصیات اسپرت تری دارد و از ظاهری جذاب‌تر برخوردار است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته گذشته شرکت هیوندای از نسخه N Line نسل جدید توسان پرده برداری کرد. این نسخه در مقایسه با مدل استاندارد این سری، خصوصیات اسپرت تری دارد و از ظاهری جذاب‌تر برخوردار است.

به طور کلی، با راهبرد جدیدی که هیوندای در پیش گرفته است، محصولات این شرکت در ۳ نسخه استاندارد، N Line و N راهی بازار می‌شوند. در این بین، سری N قدرتمندترین یا به عبارت دیگر، پرچم دار هر خانواده محسوب به شمار می‌رود و سری N Line در رده‌ای پایین‌تر قرار می‌گیرد. در نسخه‌های N Line، هیوندای بیشتر بر ارتقای ظاهری و بهبود عملکرد سیستم تعلیق تمرکز کرده است.
از ویژگی‌های ظاهری توسان N Line باید به موارد، چون سپر‌های اسپرت تر، ۲ خروجی اگزوز و رینگ‌های نوزده اینچی با طراحی متفاوت اشاره کرد.
 
در بخش فنی، هیوندای توسان N Line از سیستم تعلیق الکترونیکی با تنظیمات اختصاصی سود می‌برد. به لطف این ویژگی و بازنگری‌هایی که در سیستم کنترل پایداری الکترونیکی اعمال شده است، این نسخه از توسان ضمن جذب بهتر ضربات، از چابکی بیشتری برخوردار است. به گفته هیوندای، در توسان N Line، سیستم تعلیق به تصمیم‌های راننده و حرکات بدنه واکنش‌های سریع تری نشان می‌دهد.
 
آن طور که هیوندای وعده داده است، با انتخاب حالت نرمال، توسان N Line به اندازه مدل استاندارد راحت خواهد بود، اما با انتخاب حالت رانندگی اسپرت، این خودرو لذت راندن بیشتری را ارائه خواهد کرد. هیوندای تأکید کرده است تعلیق هر چرخ توسان N Line به طور مستقل مدیریت می‌شود تا بازی و حرکات بدنه به حداقل برسد. این شرکت افزوده است عملکرد فرمان نیز بسته به نوع حالت رانندگی تغییر می‌کند.

برای ایجاد حس تمایز در داخل کابین، توسان N Line را به صندلی‌هایی مجهز کرده است که سرنشینان جلو را بهتر در بر می‌گیرند. این صندلی‌ها روی خود نشان اختصاصی N را دارند.

پوشش سقف مشکی رنگ و هم چنین قطعات تزیینی مشکی براق از دیگر وجوه تمایز توسان N Line با نسخه استاندارد است. ضمن اینکه پدال ها، استراحتگاه پا و نشان روی چهارچوب در‌ها همگی فلزی هستند.

در زیر کاپوت، هیوندای توسان N Line تفاوتی با نسخه استاندارد ندارد. این کراس اوور نیمه اسپرت با ۲ موتور اصلی قابل انتخاب است که عبارت اند از موتور یک وشش دهم لیتری بنزینی و موتور یک وشش دهم لیتری دیزلی هیبرید.
 
نمونه بنزینی به توربوشارژر مجهز است و می‌توان آن را با فناوری هیبریدی نیز سفارش داد. این موتور در حالت استاندارد ۱۵۰ اسب بخار و با کمک سیستم هیبریدی ۱۸۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. پیش رانه دیزلی هیبریدی هم ۱۳۶ اسب بخار قدرت دارد.

اگر این ارقام کافی نباشند، مشتریان توسان N Line می‌توانند آن را با پیش رانه هیبریدی ۲۳۰ اسب بخاری انتخاب کنند. پرچم دار این نسخه هم با پیش رانه هیبریدی شارژی که ۲۶۵ اسب بخار قدرت دارد راهی بازار خواهد شد. بر اساس برنامه ریزی ها، این نسخه از توسان از بهار پیش رو در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.
 
منبع: Motor۱.com
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->