لباس‌ ایران در افتتاحیه و سکوی المپیک پاریس مشخص شد + عکس جزئیاتی از حضور ایران در رژه افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس توافق سردار آزمون و شباب الاهلی امارات حضور رئیس جمهور منتخب در اردوی تیم ملی کشتی بولی: بازیکن استقلال خوزستان نیستم! سید جلال در پرسپولیس ماندنی شد پایان کار جعفر سلمانی در استقلال فلاح با رنکینگ ۲۸ به سراغ مسابقه اصلی رفت + ویدیو محرومیت شش‌جلسه‌ای مهرداد محمدی تأیید شد رحمتی بیخیال تیم ملی امید شد میزبانی بد پاریسی ها؛ از نبود غذا تا کمبود آب! چپ و راست ویرانگر استقلال| ۱۷ پاس گل رضاییان و جلالی درفصل ۲۳ شروع‌به‌کار رسمی ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | استارت کاروان ایران با مبینا فلاح + عکس ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در مس + عکس استقبال ویژه فرانسوی‌ها از کاروان المپیکی‌های فلسطین + عکس ابوالفضل جلالی در استقلال ماندنی شد + عکس واکنش لیونل مسی به اتفاقات بازی آرژانتین و مراکش+ عکس ماجرای گل عجیب آرژانتین در المپیک چه بود؟+ ویدیو شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند!
سرخط خبرها

سنگ بزرگ بودیمیر پیش پای پرسپولیس| باز شدن پنجره به قیمت ۵/۱۴ میلیارد تومان

  • کد خبر: ۵۷۶۱۹
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
سنگ بزرگ بودیمیر پیش پای پرسپولیس| باز شدن پنجره به قیمت ۵/۱۴ میلیارد تومان
پرسپولیس برای حضور در بازار نقل و انتقالات باید هر چه زودتر با بودیمیرتسویه کند. رقمی سنگین که بعید است پرسپولیس به این راحتی بتواند آن را پرداخت کند.
به گزارش شهرآرانیوز، روز یکشنبه فرصت باشگاه پرسپولیس برای پرداخت طلب ماریو بودیمیر به پایان رسید و با توجه به اینکه مبلغ ۴۷۵هزار یورویی مطالبات این بازیکن و سود این مبلغ تاکنون تسویه نشده، مباحث زیادی درباره بسته‌شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی سرخ‌پوشان مطرح شده است. دیروز به علت پرداخت‌نشدن مطالبات این مهاجم در موعد مقرر، سازمان لیگ و فدراسیون پنجره پرسپولیس را به‌صورت اتوماتیک بسته اعلام کردند.
 
با این وضعیت، پرسپولیس حق شرکت در نقل‌وانتقالات را ندارد و حتی بازیکن آزاد هم نمی‌تواند جذب کند. نقل‌وانتقالات زمستانی ایران ۲‌اسفند آغاز می‌شود و پرسپولیس تا آن تاریخ فرصت دارد پول بودیمیر را پرداخت کند و اگر بودیمیر با دریافت پول، تأییدیه پرداخت مطالباتش را به فیفا ارسال کند، پنجره پرسپولیس باز می‌شود.

۱۴.۵ میلیارد برای یک گل!

باشگاه پرسپولیس درحالی باید حدود ۱۴.۵ میلیارد تومان به مهاجم اسبق خود پرداخت کند که تا نقل‌وانتقالات زمستانی فرصت زیادی ندارد. قرارداد ماریو بودیمیر با باشگاه پرسپولیس در زمان مدیریت ایرج عرب به ثبت رسیده است و این بازیکن در تاریخ ۲۳ بهمن سال ۹۷ اولین تمرین خود را با سرخ‌پوشان انجام داد. وی در زمان حضورش در پرسپولیس در لیگ‌برتر فقط یک گل به ثمر رساند و درنهایت راهی لوکوموتیو زاگرب شد و سپس برای دریافت مطالبات خود از پرسپولیس به فیفا شکایت کرد. بعد از روی کار آمدن محمدحسن انصاری‌فرد در باشگاه پرسپولیس هم به پرداخت پول این بازیکن توجه نشد تا اینکه اکنون در سال ۹۹ فیفا مجبور شد درباره این پرونده برای سرخ‌پوشان ضرب‌الاجل صادر کند.

محرومیت سر‌خ‌ها در گرو نامه وکیل بودیمیر

طبق رأی صادره اتاق حل اختلاف فیفا که اوایل دی امسال به باشگاه پرسپولیس ابلاغ شد، این باشگاه برای پرداخت مطالبات ۴۷۵ هزار یورویی به‌علاوه ۵ درصد سود سالیانه ماریو بودیمیر، فقط ۴۵ روز (تا تاریخ ۱۲ بهمن) فرصت داشت و در صورت پرداخت‌نکردن این مبلغ، نه به‌صورت اتوماتیک، بلکه پس از اعلام داوور رادیچ، وکیل ماریو بودیمیر به فیفا، باشگاه پرسپولیس از ۳ پنجره نقل‌و‌انتقالاتی محروم خواهد شد. با وجود پرداخت‌نشدن مطالبات بودیمیر، اعمال محرومیت نقل‌و‌انتقالاتی از سوی فیفا به نامه وکیل بودیمیر به کمیته انضباطی فیفا بستگی دارد.
 
جایی که وکیل مهاجم کروات سابق پرسپولیس باید در نامه‌ای به فیفا پایبندنبودن باشگاه پرسپولیس به رأی این نهاد را اعلام کند. اتفاقی که هنوز از سوی وکیل بودیمیر رخ نداده و به همین دلیل هنوز پنجره نقل‌و‌انتقالاتی پرسپولیس بسته نشده است. از طرفی طبق شنیده‌ها باشگاه پرسپولیس در صحبت‌هایی با وکیل ماریو بودیمیر از او درخواست کرده است ارسال نامه به فیفا را چندروز به تأخیر بیندازد تا این باشگاه بتواند در روز‌های آینده مطالبات موکل او را به‌طور کامل پرداخت کند.
 
اتفاقی که گویا با موافقت وکیل مهاجم کروات سابق پرسپولیس همراه شده است. در این وضعیت باید دید مدیران باشگاه پرسپولیس چه زمانی موفق به پرداخت مطالبات حدود ۵۰۰ هزار یورویی بودیمیر خواهند شد. داوور رادیچ، وکیل بودیمیر، دیروز گفت: هنوز خبری از بسته‌شدن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی پرسپولیس نیست و حکمی در این‌باره صادر نشده است.

شکوری: برای بسته شدن پنجره پرسپولیس ایمیلی از فیفا نیامده است

ابراهیم شکوری، سخنگوی باشگاه پرسپولیس، روز گذشته درباره پرونده ماریو بودیمیر گفت: مدیریت باشگاه پرسپولیس در تلاش است که بابت این پرونده مشکلی برای ما پیش نیاید، اگرچه بعد‌ها درباره این قرارداد‌ها و نحوه تنظیم آن صحبت خواهیم کرد. فرصت ما طبق نامه وکیل بودیمیر تا دیروز بود، اما همه تلاشمان را می‌کنیم که برای ۲ اسفند که فصل نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ آغاز می‌شود، مشکلی پیش نیاید و بتوانیم بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم.
 
وی در پاسخ به اینکه آیا از فیفا ایمیلی مبنی بر بسته‌شدن پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه رسیده است، خاطرنشان کرد: هواداران ما به اندازه کافی نگران هستند و عذاب کشیده‌اند. خواهشی که از همه رسانه‌ها و دوستان دارم، این است که اخبار رسمی را از طریق سایت باشگاه پرسپولیس دنبال کنند. تا به این لحظه هیچ ایمیلی مبنی بر بسته‌شدن پنجره دریافت نکرده‌ایم. همه تلاشمان را انجام می‌دهیم که بتوانیم تیم را از این وضعیت خارج کنیم. سخنگو و معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در پایان افزود: این امیدواری را می‌دهم که می‌توانیم برای ۲ اسفند بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم و مشکلی نخواهیم داشت.
 
می‌دانیم هواداران نگران هستند، ولی شبانه‌روز تلاش می‌کنیم و از همه ظرفیتمان استفاده می‌کنیم تا مشکلی پیش نیاید. نباید از این نکته غافل شویم که ۵۰۰هزار یورو مبلغ زیادی است و ما را با مشکل روبه‌رو کرده است. با این حال ناامید نیستیم و تلاش می‌کنیم. اگر خبر رسمی بیاید، از طریق سایت و کانال‌های مربوط به باشگاه به‌صورت شفاف با هواداران در میان می‌گذاریم و اطلاع‌رسانی می‌کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->