زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

لحظه ورود فرزند مجری هواشناسی به استودیوی گزارش + فیلم

  • کد خبر: ۵۷۶۵۴
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
لحظه ورود فرزند مجری هواشناسی به استودیوی گزارش + فیلم
مجری زن هواشناسی پس از ورود ناگهانی پسرش به داخل استودیو، گزارش خود را به پایان رساند.

شهرآرانیوز - پخش‌های زنده تلویزیونی گاهی با اتفاقاتی غیرمنتظره و پیش بینی نشده همراه است. از سوتی مجری، گزارشگر یا مهمان برنامه گرفته تا ورود یک مهمان ناخوانده و قرار گرفتن او در مقابل کادر دوربین تلویزیون. مانند اتفاقی که به تازگی در یکی از شبکه‌های تلویزیونی آمریکا و برای یک گزارشگر هواشناسی رخ داد.

 

«لِسلی لوپز»، گزارشگر هواشناسی در شبکه ABC7 در حال گزارش وضعیت هوا بود که با ورود ناگهانی پسر خردسالش به داخل استودیو گزارش وی نیمه کاره ماند. این گزارشگر مشغول تشریح وضعیت هوا بود که کودک ۱۰ ماهه‌اش وارد استودیو شد و مادرش را در آغوش کشید. با این حال خانم لوپز بدون ایجاد وقفه به گزارش خود ادامه داد و برنامه را به پایان برد.

 

این ویدئوی دیدنی پس از انتشار در توئیتر و سایر شبکه‌های اجتماعی توجه کاربران را به خود جلب کرد و تاکنون در توئیتر بیش از ۱.۲ میلیون بازدیدکننده داشته است. این ویدئو همچنین ۲۸ هزار لایک و بیش از ۲۵۰۰ بار بازنشر شد.

 

انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «ویدئویی بیادماندنی برای خانم لوپز و فوق العاده جالب. اگر تنها یک چیزی را این همه گیری کرونا به همه ثابت کرد این بود که ما می‌توانیم زندگی شخصی خود را در زندگی کاری خود گنجانده و کاری بهتر و موثرتر ارائه دهیم.»

 

لحظه ورود کودک به استودیوی گزارش هواشناسی!

تعداد بازدید : 965
 
منبع: YJC
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->