آمار‌های اعتیاد در کشور مربوط به دهه ۹۰ است قتل شرور غرب تهران به دست یک مجرم سابقه دار اعترافات تکان دهنده قاتل چاقوکش کارهای مهمی که باید پس از سرقت گوشی انجام دهید قتل پسر همسایه به خاطر یک دختر ربودن زن جوان از خودروی همسرش +جزییات خودکشی متهم به سرقت از صندوق امانات بانک ملی ۱۲ هزار تماس مزاحمتی با آتش‌نشانی مشهد طی یک ماه! دستگیری پسری که مادرش را به خاطر سرزنش دیگران به قتل رساند + عکس موبایل‌قاپ حرفه‌ای در مشهد به دام افتاد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) دستگیری ۱۱ سرشاخه یک شرکت هرمی در مشهد ۱۰ فایده گریه کردن | تا چه حد مجازیم که گریه کنیم؟ انجام مشاوره‌ ژنتیک در مرحله‌ پیش‌ از ازدواج، به همه‌ زوجین توصیه می‌شود درباره لطفعلی خان زند از تاج گذاری تا مرگ | یک تراژدی خون بار در چهار پرده یکی از راه‌های سوء استفاده از قانون معافیت سربازی سد شد آیا ضعف در برقراری ارتباط با دیگران سبب جذب همزیستی با حیوانات می­ شود؟ آداب سفر در فصل گرما جزئیات شهریه مدارس؛ شروع از ۱۰ میلیون تومان | شهریه ۲۵ درصد مدارس بالای ۳۰ میلیون تومان ابتلا به کیست مویی در بین مردان شیوع بیشتری دارد  روایت سرزده از اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد | رد خون
سرخط خبرها

عوامل برگزاری جنگ سگ‌ها بازداشت شدند + فیلم و عکس

  • کد خبر: ۵۷۹۰۲
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
عوامل برگزاری جنگ سگ‌ها بازداشت شدند + فیلم و عکس
عوامل برگزارکنندگان مسابقه جنگ سگ‌ها در روستای کردلر از توابع بخش ایلخچی آذربایجان شرقی دستگیر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس حوزه قضایی ایلخچی در آذربایجان‌شرقی از دستگیری عوامل برگزارکنندگان مسابقه جنگ سگ‌ها در روستای کردلر از توابع بخش ایلخچی خبر داد.

 

وی افزود: برپایی میدان جنگ خونین میان سگ‌ها که در برخی موارد نیز با شرط بندی و قمار توأم می‌شود، علاوه بر ضدیت با اصول مسلم قانونی و عرفی کشور، نقض آشکار حقوق حیوانات و آزار و اذیت این مخلوقات خداوند است.

 

عوامل برگزاری جنگ سگ‎ها بازداشت شدند + فیلم

 

وی اضافه کرد: چنین مراسم خارج از عرفی به لحاظ روانی نیز واجد آثار سوء برای تماشاچیان به‌ویژه تماشاچیان نوجوان و گروه‌های خاص جامعه بوده و به مجموع این موارد، باید نقض پروتکل‌های بهداشتی با برپایی چنین مراسمی را نیز افزود.

 

فتحی با بیان اینکه مسابقه اخیر با یک ساماندهی قبلی و با حضور حدود ۲۰۰۰ نفر تماشاچی برگزار شده بود، گفت: مأموران انتظامی نیز پس از اطلاع از برگزاری مسابقه، با دستور قضایی چند برگزار کننده این مسابقه را دستگیر کردند که متولیان اصلی برابر مقررات بازداشت شدند.

 

محمدباقر فتحی با اعلام اینکه انتشار تصاویری از جنگ خونین سگ‌ها در بخش ایلخچی در فضای مجازی بسیار نگران کننده بود و موجی از انزجار عمومی را در پی داشته است، گفت: به محض اطلاع از برگزاری چنین مسابقه غیر انسانی آزار حیوانات، با برگزار کنندگان برخورد شد.

 

تماشای جنگ سگ‌ها و سگ‌کشی در آذربایجان شرقی 

تعداد بازدید : 1459

 

منبع:ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->