استاندار خراسان رضوی به مناطق زلزله زده شهرستان کاشمر رفت (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) شهردار مشهد از اجرای عملیات روکش آسفالت بزرگراه آزادی این شهر خبر داد برگزاری رویداد تابستانه گل های اطلسی در مشهد مشهد در جشن دهه ولایت گلباران می‌شود آخرین فرصت بهره‌مندی از تخفیفات ویژه عوارض ساخت‌وساز در مشهد؛ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ نورافشانی ۵٠ نقطه شهر مشهد در شب عید غدیرخم پایه‌گذاری سومین مجتمع رفاهی شهرداری مشهد ترافیک روان در دوربرگردان غیرهم‌سطح شهید میرزایی مشهد طراحی سامانه صدور بارنامه توسط شهرداری مشهد + فیلم شهروندخبرنگار | گلایه شهروند از ترافیک و عملیات عمرانی بولوار فکوری مشهد + پاسخ شهردار مشهد مقدس: در راستای سامان‌دهی «کال زرکش» ۴ پروژه در حال اجراست آمادگی هتل های مشهد جهت استقبال از زائران دهه ولایت | افزایش قیمت نخواهیم داشت حفظ مشارکت شهروندان در نگهداری فضای سبز شهری مشهد کارگر فرودگاه مشهد کیف پول ۷۰۰ میلیونی را به صاحبش برگرداند خدمت‌رسانی ۳۸۰۰ دستگاه تاکسی در روزهای عرفه و عید سعید قربان در مشهد ایستگاه شریعتی مترو مشهد میزبان «مترو گالری» ۱۱ هزار سفر با دوچرخه‌های بایدو در یک هفته گذشته ترافیک سنگین در معابر بزرگراهی مشهد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) کیفیت هوای هفت منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط «پاک» قرار دارد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شهر در آیینه نمایشگاه

  • کد خبر: ۵۷۹۴
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱
شهر در آیینه نمایشگاه
۳ نمایشگاه تخصصی در حوزه‌های خدمات‌شهری، عمران، حمل‌ونقل، ایمنی و برق به‌صورت هم‌زمان در مشهد آغاز به کار کرد

علیرضا ظهیری| شامگاه گذشته دهمین نمایشگاه تخصصی خدمات‌شهری، عمران، حمل‌ونقل و ترافیک، چهاردهمین نمایشگاه تجهیزات و فناوری‌های حفاظتی، امنیتی، امداد و نجات، دوربین‌های مداربسته، ایمنی و آتش‌نشانی و چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی برق، تجهیزات و صنایع وابسته به‌صورت هم‌زمان با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد گشایش یافت.
معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور در حاشیه گشایش این نمایشگاه و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نمایشگاه‌های برگزارشده در حوزه شهری در مشهد از کیفیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: نمایشگاه امسال از تنوع محصولات بالایی برخوردار بوده و این مسئله سبب تشویق تولیدکنندگان داخلی برای رونق تولیدشان است.
مهدی جمالی‌نژاد با بیان اینکه حضور شرکت‌های مختلف و دانش‌بنیان در این نمایشگاه عامل تشویق شهرداری‌ها و دیگر سازمان‌ها در استفاده از تولید داخلی است، ابراز خرسندی کرد: باوجود همه مشکلات اقتصادی استقبال شرکت‌ها از این دوره نمایشگاه حمل‌ونقل و خدمات‌شهری مشهد بسیار خوب بوده است و در برخی غرفه‌ها محصولاتی وجود دارد که می‌تواند در توسعه زیرساخت‌های شهری نقش مؤثری را ایفا کند.
وی افزود: امروز وضعیت شهرداری‌ها در بسیاری از کلان‌شهرهای ما خوب است و حتی در همین شهر مشهد زیرساخت‌هایی وجود دارد که از بسیاری از شهرهای اروپایی هم بالاتر است.
همچنین سیدمحمدرضا هاشمی، معاون استاندار و فرماندار مشهد، در حاشیه این مراسم با تأکید بر اینکه حضور سالانه 30میلیون زائر در مشهد ضرورت برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را افزایش می‌دهد، گفت: امسال اقدام خوبی در این دوره نمایشگاه حمل‌ونقل و خدمات‌شهری مشهد اتفاق افتاده و آن هم حضور پررنگ شرکت‌های داخلی و دانش‌بنیان است.
وی افزود: حضور این شرکت‌ها در شرایط تحریمی کشور می‌تواند کمک بزرگی به شهرداری‌های کشور باشد.
همچنین معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهردار مشهد در حاشیه این مراسم با اشاره به حضور شرکت‌های داخلی و دانش‌بنیان در این نمایشگاه، اظهار کرد: سال‌های گذشته نمایشگاه حمل‌ونقل بیشتر به ارائه خدمات‌شهرداری می‌پرداخت، اما امسال با همکاری شرکت نمایشگاه‌های مشهد سعی کردیم تا از حضور شرکت‌های خصوصی بیشتر بهره ببریم.
خلیل‌ا... کاظمی افزود: در همین رابطه استقبال شرکت‌های دانش‌بنیان از این دوره نمایشگاه بسیار خوب بوده است و این اتفاق زمینه‌ساز همکاری و آشنایی شهرداری‌های کشور با سازندگان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی خواهد شد.
معاون خدمات‌شهری شهردار مشهد نیز از حضور پررنگ شرکت‌های خصوصی در این دوره نمایشگاه خدمات‌شهری ابراز رضایت کرد و گفت: دوره گذشته نمایشگاه خدمات‌شهری فرصتی برای حضور شهرداری بود، اما در این دوره حضور شرکت‌های خصوصی داخلی را پررنگ‌تر کردیم تا بتوانیم از فرصت حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه مشهد بهره ببریم.
مهدی یعقوبی بیان کرد: شرکت‌های مختلفی که در این دوره نمایشگاه خدمات‌شهری فعالیت دارند، فرصت مناسبی را برای ارائه محصولات خود به دست آورده‌اند و در همین راستا 21غرفه بخش خدمات‌شهری در اختیار شرکت‌های خصوصی و پیمانکاران قرار گرفته است.
این 3نمایشگاه در مساحتی بیش از 11هزار مترمربع با حضور 180شرکت داخلی و خارجی تا ششم مهرماه از ساعت 16 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->