توافق سردار آزمون و شباب الاهلی امارات حضور رئیس جمهور منتخب در اردوی تیم ملی کشتی بولی: بازیکن استقلال خوزستان نیستم! سید جلال در پرسپولیس ماندنی شد پایان کار جعفر سلمانی در استقلال فلاح با رنکینگ ۲۸ به سراغ مسابقه اصلی رفت + ویدیو محرومیت شش‌جلسه‌ای مهرداد محمدی تأیید شد رحمتی بیخیال تیم ملی امید شد میزبانی بد پاریسی ها؛ از نبود غذا تا کمبود آب! چپ و راست ویرانگر استقلال| ۱۷ پاس گل رضاییان و جلالی درفصل ۲۳ شروع‌به‌کار رسمی ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | استارت کاروان ایران با مبینا فلاح + عکس ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در مس + عکس استقبال ویژه فرانسوی‌ها از کاروان المپیکی‌های فلسطین + عکس ابوالفضل جلالی در استقلال ماندنی شد + عکس واکنش لیونل مسی به اتفاقات بازی آرژانتین و مراکش+ عکس ماجرای گل عجیب آرژانتین در المپیک چه بود؟+ ویدیو شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم استارت رسمی المپیک پاریس ۲۰۲۴ از فردا (جمعه ۵ مردادماه ۱۴۰۳) رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد
سرخط خبرها

ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان| خراسان با پیروزی به تعطیلات رفت

  • کد خبر: ۵۷۹۷۵
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان| خراسان با پیروزی به تعطیلات رفت
ثبت چهارمین پیروزی در چهارمین هفته از لیگ برتر فوتسال بانوان باعث شد تا شاگردان فاطمه شریف با قدرت به صدر جدول تکیه بزنند.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی موفق شد چهارمین پیروزی خود در لیگ برتر فوتسال را خارج‌از‌خانه جشن بگیرد. آن‌ها یک هفته استراحت خواهند داشت و باید اول اسفند در مشهد به میدان بروند.
روز جمعه بازی‌های فوتسال بانوان در هفته چهارم لیگ در ۲ گروه پیگیری شد. مشهدی‌ها که در گروه دوم حضور دارند، باید این هفته در تهران به‌مصاف تیم رهیاب تهران می‌رفتند. رهیاب هفته گذشته استراحت داشت و شاگردان معصومه رضازاده به‌دنبال تکرار تک‌پیروزی خود بودند. شاگردان شریف که تا پیش‌از این بازی ۳ پیروزی را در کارنامه داشتند و صدرنشین بودند، برای یک برد دیگر راهی تهران شدند.

شاخ‌و‌شانه رهیابی‌ها

فاطمه شریف پیش‌از‌این نیز اشاره کرده بود که رهیاب یکی از تیم‌های خوب گروه است و شباهتی به سال قبلش ندارد و به‌همین‌خاطر نمی‌توانست به‌راحتی از کنار آن عبور کند. این تیم تهرانی که دومین فصل از حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند، تغییرات زیادی را پیش از این فصل تجربه کرد. تیم به بازیکنان باتجربه‌تر مجهز شد تا شکست‌های سال گذشته تکرار نشوند. طناز آرمات، بازیکن خوب مشهدی، که فصل قبل برای هیئت خراسان بازی می‌کرد، امسال به رهیاب پیوسته است. سپیده زرین‌راد یکی دیگر از مشهدی‌های لیگ است که با آرمات امسال هم‌تیمی است. در هفته اول آن‌ها برابر تیم هیئت فوتبال اصفهان ۶‌بر ۰ به پیروزی رسیدند. در بازی دوم که خارج از خانه بود، دیدار سختی برابر مس رفسنجان داشتند. رهیاب بازی قابل قبولی را برابر قهرمان فصل گذشته به نمایش گذاشت و در نیمه دوم با کامبک خوبی که داشتند، مس را غافل‌گیر کردند و ۲ بر ۱ پیش افتادند، اما در انت‌های بازی مس با زدن ۲ گل توانست ۳‌بر‌۲ رهیاب را شکست دهد.

گل‌زنی یار سابق مشهدی‌ها

همان‌طور که پیش بینی می‌کرد، تیم رهیاب در دیدار هفته چهارم برای مشهدی‌ها دردسر‌ساز شد و آن‌ها را به چالش کشید. رهیاب پا‌به‌پای تیم هیئت خراسان پیش آمد. در این بازی حتی بازیکن فصل پیش مشهدی‌ها یعنی آرمات نیز برای تیمش گل‌زنی کرد؛ اما در‌نهایت شریف با مهره‌هایی که داخل زمین داشت، به‌همراه چاشنی تجربه، اجازه نداد دست‌خالی از زمین بیرون بیایند و در‌نهایت ۵‌بر‌۴ تیم خراسان به پیروزی رسید. در‌واقع برای رهیاب همان اتفاقات بازی با مس تکرار شد. در این بازی سارا شیربیگی هت‌تریک کرد و فاطمه حسینی و فاطمه ارژنگی نیز گل‌های دیگر تیم را به ثمر رساندند. حسینی در پایان هفته چهارم با ۹ گل زده در صدر جدول گل‌زنان قرار دارد.

استراحت بعد از ۴ برد

تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی با این پیروزی به استقبال قرعه استراحت خود در هفته پنجم رفت تا ۲ هفته بعد دوباره به لیگ بازگردد. آن‌ها با ۳۱ گل زده و ۸ گل خورده و ۱۲‌امتیاز در صدر جدول قرار دارند. رهیاب نیز با این شکست یک پله سقوط کرد و پنجم شد.
در دیگر‌بازی‌های این هفته، مثل هفته‌های قبل خبری از گل‌باران‌های عجیب‌و‌غریب نبود. بازی پرگل هفته چهارم، دیدار نفت آبادان و هیئت اصفهان بود که ۱۱‌بر ۰ به پایان رسید. مس رفسنجان، قهرمان فصل گذشته، ۷‌بر‌۴ از سد پارس‌آرای شیراز گذشت. خبر خوش لیگ نیز پیروزی هیئت رودان برابر پویندگان فجر بود. رودان هفته گذشته ۲۱ گل خورده بود؛ اما این‌بار طعم پیروزی را چشید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->