نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

حمله تند سیاوش اکبرپور به وریا غفوری: کاپیتان را اخراج کنید

  • کد خبر: ۵۸۲۱۴
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
  • ۱
حمله تند سیاوش اکبرپور به وریا غفوری: کاپیتان را اخراج کنید
در شرایطی که استقلال این روزها بیشتر از همیشه به آرامش نیاز دارد، سیاوش اکبرپور در مصاحبه ای به تندی علیه وریا غفوری موضع گیری کرد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ باشگاه استقلال علاوه بر آنکه در جدول رده‌بندی لیگ برتر در صدر قرار دارد، در جدول حاشیه‌های لیگ امسال هم صدرنشین مطلق است. بعد از آنکه در آخرین بازی این تیم مقابل نساجی، وریا غفوری با حرکاتی عجیب از ورزشگاه بیرون رفت، روز گذشته هواداران آبی‌پوش مقابل این باشگاه تجمع کردند و شعار‌هایی را در حمایت از غفوری سر دادند.
بعد از این اتفاق‌ها، سیاوش اکبرپور، یکی از پیشکسوتان استقلال، به مسائل به‌وجود‌آمده واکنش نشان داد و در مصاحبه‌ای تند به کاپیتان آبی‌ها تاخت.

باشگاه را روی سر مددی خراب می‌کنم

با صحبت‌هایی که بازیکنان استقلال انجام دادند و چیز‌هایی که من شنیدم، از نظر مدیریتی وضعیت اصلا خوب نیست. یحیی گل‌محمدی مصاحبه می‌کند و مدیرعامل را برکنار می‌کند. او درخواست بازیکن می‌کند، ترابی را برایش جذب می‌کنند؛ اما اینجا دیگر زمان سکوت نیست. نباید از مظلومیت محمود فکری سوءاستفاده کرد. به احمد مددی اخطار می‌دهم که اگر قرار باشد به این رویه مدیریتی‌اش ادامه بدهد، باشگاه را روی سر وی خراب خواهم کرد. مگر می‌شود در تیم به این بزرگی مشکل وجود داشته باشد؟ اگر نمی‌توانید کار کنید، به سلامت! مگر فتح‌ا... زاده با قرض و چک و سفته بازیکن نمی‌گرفت؟ زشت نیست به هتل می‌گویید مقابل بازیکن غذای پرسی بگذارد؟ شاید خیلی‌ها بگویند استقلال قبل از بازی با سپاهان وارد حاشیه می‌شود، اما من حرف‌هایی می‌زنم که خیلی‌ها حواسشان جمع باشد.

از تیمی که بزرگ‌ترش غفوری باشد، نباید انتظاری داشت

آقایان هوادار! من خیلی چیز‌ها را می‌دانم؛ اما شما ساده نباشید و گول نخورید. بروید ببینید چه اتفاقی افتاده که قرارداد یک بازیکن از ۲‌میلیارد به ۸‌میلیارد تبدیل شده است. اول کمی فکر کنید که چه اتفاقاتی رخ داده است، بعد حرف بزنید. یکی می‌شود مثل مهدی قائدی که پنج‌شش پیشنهاد خارجی دارد، یکی هم می‌شود کاپیتان که برای پول‌گرفتن ناز می‌کند. اگر این آقایانی که امروز ادعای کاپیتانی دارند، زمان ما فوتبال بازی می‌کردند، در فهرست هجده‌نفره تیم‌ها قرار نمی‌گرفتند. تیمی که بزرگ‌ترش وریا غفوری باشد و با آن شرایط زمین بازی را ترک کند، نباید انتظار زیادی از آن داشت.

سازمان بازرسی به قرارداد غفوری ورود کند

وریا غفوری چند سال است در استقلال بازی می‌کند؟ افتخاراتش در این تیم چه بوده است؟ او هم یک روز از این تیم بیرون می‌آید و خیلی راحت فراموش می‌شود. اول یک قهرمانی برای استقلال بیاورید، بعد ناز کنید. من در هر ۳ دوره قهرمانی استقلال در لیگ حضور داشتم و بیشترین زمان بازی را در این تیم پشت‌سر گذاشته‌ام. ۴ قهرمانی جام حذفی کسب کردیم و روی هم یکی از بازیکنان پرافتخار این باشگاه هستم؛ اما این‌قدر ناز نکردم. این‌ها عین واقعیت است که می‌گویم، بازیکنی که قرارداد دارد با زد‌و‌بند مدیرعامل را سیاه می‌کند و قرارداد دومیلیاردی را به ۴‌میلیارد تومان تبدیل می‌کند. کاری که این آقا کرده، باید با ورود سازمان بازرسی مواجه شود و به مدیرعامل بگوید این چه کاری بود که کردید.

وریا برای استقلال تخم دو‌زرده کرده است؟

من اگر جای فکری بودم، یک دقیقه اجازه نمی‌دادم وریا غفوری در تیم بماند؛ حتی اگر این اقدام من منجر به تمام‌شدن سرمربیگری‌ام در استقلال شود. آیا وریا غفوری برای استقلال تخم دوزرده کرده است؟ هر بازی پاس گل می‌دهد یا گل سه‌امتیازی می‌زند؟ جالب است مهناز افشار از‌آن‌طرف دنیا برای این آقا مصاحبه می‌کند و توئیت می‌گذارد. آیا تو خبر داری در استقلال چه خبر است؟ تا یک چیز می‌شود دکان باز می‌کنید و در اینستاگرام می‌گویید حمایت حمایت، از بهترین حمایت. مگر هر کسی درباره مشکلات مردم حرف می‌زند، آدم خوبی است؟

آقای فکری، غفوری را اخراج کن

بازیکنی که استقلال را دوست دارد، این‌قدر پول‌پول نمی‌کند. من در همین بازی با نساجی به یکی از دوستانم گفتم چرا محمود فکری غفوری را تعویض نمی‌کند، چون افتضاح بود. این‌ها استقلال را با تیم‌های دیگر اشتباه گرفته‌اند. آقای وریا غفوری! اگر احمد مددی جلوی تو را نگیرد، منِ سیاوش اکبرپور جلوی تو را می‌گیرم. نه پست می‌خواهم و نه جایگاه و خدا را شکر همه‌چیز دارم. آقای فکری! اگر غفوری را برگردانی، قداست خودت را زیر‌سؤال برده‌ای. مستقیم صحبتم با محمود فکری است که ۱۴ سال در این تیم بازی کرده است، غفوری را اخراج کن؛ چون استقلال جای ناز‌کردن نیست.

کاش می‌توانستم افعی‌ها را معرفی کنم

امیدوارم یک روز صدای فرهاد مجیدی دربیاید، هر‌چند با شخصیتی که از او سراغ دارم او هرگز این صحبت‌ها را نمی‌کند؛ اما‌ای کاش اجازه می‌داد از طرفش حرف‌هایی را که در دل دارد، می‌زدم.‌ای کاش می‌توانستم از طرف مجیدی افعی‌ها را به هواداران نشان بدهم. هوادار استقلال باید بداند سعادتمند با چه کسانی دست‌به‌یکی کرد که فرهاد مجیدی را بزنند و چه نفراتی الان روی نیمکت استقلال نشسته‌اند که آن زمان با سعادتمند لابی کردند تا فرهاد مجیدی برکنار شود. مجیدی این حرف‌ها را نمی‌زند، ولی‌ای کاش من می‌توانستم به‌جای او این حرف‌ها را بزنم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
۱۲۳
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
0
0
ببخشید آقای اکبر پور شما میگی آقای مجیدی با شخصیته حرف نمیزنه قبول شما چرا اعلام بی شخصیتی کردی.
بعدشم مرد یا حرف نمیزنه یا حرفش رو کامل میزنه کاش میشد بگم یا نگم .از شما بعیده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->