کریس کلمن سرمربی مورد نظر تراکتور کیست + بیوگرافی تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند
سرخط خبرها

بدهی باشگاه استقلال به اعضای هیئت مدیره!

  • کد خبر: ۵۸۲۸۵
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶
بدهی باشگاه استقلال به اعضای هیئت مدیره!
درحالی‌که قرار بود اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در راستای درآمدزایی این باشگاه اقدام‌هایی انجام دهند، کاشف به عمل آمده است که خود اعضا، باشگاه را در مقابل خود مقروض کرده‌اند! عبدیان پرده از این ماجرا برداشته است.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، درحالی‌که شعار همه اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در بدو ورود به این باشگاه ایجاد سازوکاری درراستای درآمدزایی است، درعمل می‌بینیم که هیچ یک موفق به انجام این کار نمی‌شوند و حتی به باشگاه خود پول هم قرض می‌دهند که این اقدام در درازمدت مشکلات بزرگی را برای باشگاه مردمی استقلال ایجاد خواهد کرد.

مهدی عبدی با تکذیب شایعه دریافت پول‌هایی که از سوی اعضای هیئت مدیره به باشگاه داده شده درواقع پرده از این اقدام عجیب برمی‌دارد. عبدیان در مصاحبه‌ای گفته است: «همین جا اعلام می‌کنم نه بنده و نه بقیه اعضای هیئت مدیره و مشاور هیئت مدیره استقلال هیچ یک کمک‌های خود را از باشگاه پس نگرفته‌ایم و همچنان در خدمت کمک به استقلال هستیم. تلاش می‌کنیم تا همه در کنار هم به بهتر شدن شرایط استقلال کمک کنیم که استقلال وقتی بهتر خواهد شد که حلقه‌های زنجیره ما استقلالی‌ها محکم و بااتحاد به هم وصل باشد. همراه هم به آرامش آن کمک کنیم. لطفا به شایعات دشمنان باشگاه توجه نکنید.»

این عضو هیئت مدیره استقلال که در نقل‌وانتقالات باشگاه هم نقش ایفا می‌کند و هیچ توجهی به مباحث کلان درآمدزایی ندارد، همان شخصی بود که در بدو ورود به استقلال گفته بود همه اعضای هیئت مدیره باید درآمدزا باشند اما درعمل هیچ درآمدزایی جز عقد چند قرارداد با شرکت‌های تبلیغاتی و استفاده از برند این باشگاه کار دیگری از سوی این عضو هیئت مدیره دیده نشده و حتی این اعضا نتوانسته‌اند از لحاظ سخت‌افزای اقدامی آینده‌نگرانه برای این باشگاه انجام دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->