پیدا شدن گوشت الاغ در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید بیش از ۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد کشف و توقیف شد کم فروشی یک نانوایی در مشهد را به پلمب کشاند (۹ فروردین۱۴۰۳) جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) جدی شدن احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران آیین‌نامه دستمزد  ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد ویدئو| توضیحات رئیس سازمان برنامه بودجه درباره تخصیص ارز برای واردات خودرو (۸ فروردین ۱۴۰۲) فرودگاه‌ها زیر ذره بین نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری جزئیات پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از ۹ فروردین ماه سهمیه ویژه اقلام اساسی به استان‌های مسافرپذیر تخصیص می‌یابد
سرخط خبرها

برای دریافت کارت اعتباری سهام عدالت این مطلب را بخوانید

  • کد خبر: ۵۸۸۲۲
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
  • ۴
برای دریافت کارت اعتباری سهام عدالت این مطلب را بخوانید
 براساس اعلام شرکت سپرده‌گذاری مرکزی شرط دریافت کارت اعتباری سهام عدالت این است که سهامداران در سامانه سجام ثبت‌نام کنند و در صورت تاخیر در عمل به تعهدات، بانک دارایی سهام عدالت آن‌ها را می‌فروشد. با این شرایط کدام بانک کارت اعتباری می‌دهد؟

به گزارش شهرآرانیوز، مسئولان از هفته گذشته اعلام کردند که امکان دریافت کارت اعتباری سهام عدالت فراهم شده، اما طبق اعلام شرکت سپرده‌گذاری مرکزی شروطی برای دریافت این کارت وجود دارد که به این شرح است:

 

مشتریان باید در سامانه سجام اطلاعات خود را ثبت کنند و احراز هویت انجام شوند.


در صورت تاخیر در عمل به تعهدات، دارایی سهام عدالت آن‌ها توسط بانک به فروش می‌رود.


به گفته معاون وزیر اقتصاد، سود این تسهیلات در مدت زمان سه ساله ۱۸ درصد است.

 

عباس معمار نژاد در ابتدای این هفته گفت: «امروز دو بانک ملی و تجارت به صورت الکترونیکی به سهامداران عدالت کارت اعتباری ارایه می‌دهند.»

 

در حال حاضر بانک ملی این خدمت را از طریق اپلیکیشن موبایلی فراهم کرده است، اما اپراتور مربوط به سهام عدالت در بانک تجارت می‌گوید که هنوز بخشنامه‌ای اعلام نشده و در حال اجرایی شدن است. به محض این که اجرایی شود در سایت بانک تجارت اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

اپراتور بانک ملت نیز توضیح می‌دهد: سهامداران باید فعلا صبر کنند، هنوز اطلاعیه‌ای بابت این موضوع برای ما نیامده است.

 

در بانک صادرات نیز اپراتور به تجارت‌نیوز می‌گوید: این طرح هنوز اجرایی نشده و ما هم منتظریم که بانک مرکزی آن را اجرایی کند. احتمالا روی سایت دو بانک تجارت و ملی وجود داشته باشد.

 

در واقع پس از گذشت ۱۰ ماه از وعده اعطای کارت اعتباری سهام عدالت تنها یک بانک این طرح را اجرا کرده است.

 

کارت اعتباری سهام عدالت در بانک ملی

روابط عمومی بانک ملی در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که سهامداران برای دریافت کارت اعتباری نیازی به مراجعه به شعب ندارند. متقاضیان می‌توانند مدارک هویتی خود را در سامانه «نشان بانک» در اپلیکیشن ایوا ثبت کنند و در کمترین زمان ممکن، آن را تحویل بگیرند.

 

کاربرانی است که سهام عدالت داشته و حسابشان در بانک ملی ایران است می‌توانند سهام عدالت خود را وثیقه قرار داده و به کمک آن تا سقف پنج میلیون تومان وام به صورت کارت اعتباری بگیرند.

 

این کارت اعتباری دریافتی در فروشگاه‌های وین مارکت، افق کوروش و رفاه قابل مصرف است.

 

اطلاعات بیشتر در این خصوص در لینک «https://bmi.ir/landing/iva» یا در بخش «نشان اعتباری» در اپلیکیش ایوا بانک ملی ببینید.

منبع:تجارت‌نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
0
چرا بقیه بانک ها را اعلام نمی کنند این همش دروغه میخواهد مردم‌ سرگرم شوند بس دیگه بابا ملت نابود شد از گرانی واز ظلم شما ولی یه روزی آه ملت دامنگیر شما میشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
خدایا چرا بنده بیچاره افریده ای که زجر بکشند مگر فرق بچه من با بچه فلان ریس چه است
مصطفی محمدنسب
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
0
0
ظلم پایدار نمیماند ظلم ماندگار نیست
علی رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
0
0
سلام من سهام خود را در بانک صادرات فروختم هنوز پولی دریافت نکردم ایا من به پولم میرسم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->